۴ ویژگی جدید مایکروسافت و ۵ به‌روزرسانی دیگر در ماه دسامبر

درباره نویسنده

نیکول فارلی

پوشش گسترده تبلیغات قیمت هتل و آگهی های تبلیغاتی املاک. آگهی های هتل هم اکنون در 147 بازار و در 138 بازار برای آگهی های تبلیغاتی املاک موجود است. با تبلیغات Property Promotion، مایکروسافت به طور قابل توجهی فراتر از Bing Maps گسترش یافته است، و آنها اکنون در Microsoft Bing SERP، در Microsoft Bing Images، Microsoft Bing Videos، و Microsoft Bing Travel نشان داده می شوند.

چرا ما اهمیت می دهیم. مایکروسافت به تطبیق و معرفی ویژگی‌ها و محصولات جدید برای رقابت با Google با در نظر گرفتن تجربه تبلیغ‌کننده ادامه می‌دهد. تبلیغ کنندگان در مایکروسافت باید مجموعه همیشه در حال گسترش تبلیغات را آزمایش کنند

اکنون موجود است

قابلیت‌های پوشه جدید در کتابخانه دارایی. در این ماه، عملکرد پوشه جدیدی برای کمک به سازماندهی بهتر پوشه وجود خواهد داشت دارایی های.

در بتا

مایکروسافت به تازگی محصولات و ویژگی‌های جدید، آزمایش‌های بتا، ویژگی‌های آتی و گسترش دو محصول ،وجی را که در حال حاضر در مجموعه خود قرار دارند، معرفی کرده است.

به روز رس، تبدیل های آنلاین – پس گرفتن و دوباره بیان کنید. با این عملکرد جدید، می تو،د مقدار درآمد مرتبط را به روز کنید (تجدید بیان کنید) یا تبدیل را حذف کنید (پس بگیرید). این در سناریوهایی مانند سفارشات برگشتی یا لغو شده، بازگشت جزئی یا کاهش ارزش تبدیل، یا تصحیح خطای داده مفید است و به شما امکان انعطاف و دقت بیشتر را می‌دهد.

جدید نیست

،د آگهی. افزونه‌های Flyer که در سطح جه، در دسترس هستند به شما امکان می‌دهند آگهی‌های تصویری خود را در کنار تبلیغات متنی به نمایش بگذارید. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند حدا،ر پنج افزونه Flyer در هر حساب ایجاد کنند، و سیستم به طور ی،ان آنها را در چرخش نگه می‌دارد. افزونه ها در حال حاضر فقط برای تبلیغات متنی در دسترس هستند اما به زودی برای ،ید نیز در دسترس خواهند بود.

به زودی

تبلیغات ویدیویی در شبکه مخاطبین مایکروسافت. ماه گذشته مایکروسافت اعلام کرد که تبلیغات ویدیویی اکنون در شبکه مخاطبان پشتیب، می شود. این تبلیغات ویدیویی اکنون به طور کلی در ایالات متحده، کالیفرنیا، بریت،ا، فرانسه، آلمان، AU و NZ در دسترس هستند.

اعمال خودکار APIها مایکروسافت در حال غروب برخی از APIهای کاربردی خودکار تخصصی است که در کمپین و APIهای انبوه رایج در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، آنها را بررسی کنید کمک بخش.

حدا،ر عملکرد واردات. واردات پرفورمنس م، چند ماه پیش معرفی شد. اما در اوایل این ماه، مایکروسافت این قابلیت را در سطح جه، در دسترس قرار داد. وقتی اعل، را در گوشه سمت راست بالای صفحه خود در Microsoft Advertising آنلاین مشاهده کنید، تبلیغ‌کنندگان متوجه می‌شوند که فعال شده است.

غروب شد

جدید در زمین موتورهای جستجو

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/4-new-microsoft-features-and-5-other-december-updates-390029

لیست های بازاریابی مجدد ایجاد شده به صورت خودکار. اکنون سه نوع لیست برای افزایش عملکرد وجود دارد. مایکروسافت می‌گوید: ثابت شده است که لیست‌های بازاریابی مجدد هوشمند باعث افزایش عملکرد در شبکه‌های جستجو و مخاطب مایکروسافت می‌شوند. تبلیغ‌کنندگ، که از این فهرست‌ها استفاده می‌کنند، با استفاده از این فهرست‌ها در شبکه جستجوی مایکروسافت، شاهد افزایش 92 درصدی نرخ کلیک (CTR) و کاهش 45 درصدی هزینه به ازای هر ،ید (CPA) هستند.1 در شبکه مخاطبان، ما شاهد بهبود 67 درصدی در CTR و کاهش 11 درصدی در CPA باشید.

برنامه تبلیغات اکنون با نمای تقویم. اکنون یک نمای تقویم جدید در بخش زمان‌بندی تبلیغات داشبورد تبلیغات مایکروسافت وجود دارد. این به شما یک نمای کلی واضح از تمام زمان‌هایی که تبلیغات شما با پیشنهاد پیش‌فرض شما (0% تعدیل پیشنهاد)، تعدیل پیشنهاد مثبت، تعدیل پیشنهاد منفی و همه زمان‌هایی که کمپین‌های شما ارائه نمی‌شوند، ارائه می‌دهد.

تو عمیق تر می تو،د به روز رس، کامل را در مایکروسافت بخو،د وبلاگ.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است