لوازم جانبی شنا | takdoo-تکدو

لوازم جانبی شنا | takdoo-تکدو

مناسب برای تمامی سنین و یكی از پر كاربدترین وسیله كمكی برای شنا گران مخصوصا در سنین پایین و شناگران مبتدی می باشد.تخته شنا دارای دو قسمت برای قرار گرفتن دست ها بوده و تعادل بسیار بالایی را به شناگران می دهد.در این سبك شنا می تواند روی حركت پا بیشتر تمركز كرد و ماهیچه های پا را تقویت كرد. اولین چیز در یاد گیری حفظ امنیت كودك است با تخته های شنای بادی و فومی امنیت كودك را حفظ كنید. راهی پرفراز و نشیب اما استوار بر تجربه و دانش، که درخت آن چرخ نیلوفری را به زیر خواهد کشید.

عینک شنا اسپیدو مدل 506

خرید بهترین لوازم ورزشی آبی و بادی از جمله لوازم شنا با بهترین قیمت یکی از اهداف همه خریداران انواع عینک شنا، کلاه شنا، دماغ گیر و گوش گیر شنا، مایو شنا، استخر بادی و لوازم جانبی آن است. وسایل شنا و غواصی از جمله عینک شنای حرفه ای و معمولی ، جلیقه و بازوبند شنا ، کلاه شنا ، گوش گیر دماغ گیر و ست کامل غواصی ( فین ، اسنوکرز و عینک ماسک ) را می توانید با مناسب ترین قیمت حال حاضر بازار از فروشگاه ایلی تویز نمایندگی رسمی اینتکس در ایران به صورت حضوری و آنلاین تهیه نمایید . تنوع این محصولات به شما این اجازه را میدهد که علاوه بر انتخاب کیفیت برای انتخاب رنگ و مدل های متنوع از آن محصول مختار باشید و بتوانید بنا به سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب نمایید . شنا همواره از جمله ورزش هایی است که علاوه بر ورزش و تفریح برای درمان یک سری از بیماری ها تجویز می شود و به طور کلی برای سلامتی بسیاز بسیار حائض اهمیت می باشد .برای داشتن یک شنای استاندارد و لذت بردن از شنا باید لوازم شنای مناسب و استاندارد به همراه داشت تا از عوارض بعد از رفتن به استخر مثل سینوزیت ، سرماخوردگی و .. جلوگیری کرد .لوازم شنای استاندارد اعم از عینک شنا کلاه شنا و گوش گیر دماغ گیر از جمله لوازمی هستند که به طور عام استفاده میشود و از پرفروش ترین محصولات تفریجی محسوب می گردند . همین الان 271 تا عینک شنا با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست!

گوش گیر و دماغ گیر اسپیدو مدل S1

شما میتوانید با خیالت راحت لوازم شنا و انواع استخر بادی را در فروشگاه ورزشی آنلاین پویا اسپرت بررسی و خرید نمایید. ماسک بادی شنا کودک تولید شده در دو طرح مختلف، یکی از پر کاربرد ترین لوازم شنا کودکان 3 الی 8 سال محسوب شده این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و مانند یک عینک شنا کاربرد خواهد داشت زیرا از یک صفحه تلقی با بند قابل تنظیم برخوردار است. حلقه بادی استخر بست وی تولید شده در سه طرح قلب، گرد و ستاره ای از جدید ترین لوازم شنا بادی برای تفریحات آبی تابستانی بوده . هر کدام از طرح های تولید شده دارای رنگ خاص خود بوده و با توجه به ابعاد و وتحمل وزن خود می تواند برای سنین نوجوانان، جوانان و حتی افراد سبک وزن در سنین بزرگسال مورد استفاده قرار بگیرد.

استفاده از مطالب فروشگاه پخش مهران فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. و در نهایت به شما کمک می کند تکنیک مناسب را در هنگام شنا با سرعت بالا حفظ کنید. هنگامی که کلر و فضولات انسانی (عرق و سایر مواد) با هم تعامل دارند، کلرامین تولید می کنند.

استخر بادی اینتکس مدل 57107

برای ایمنی کودکان کوچکتر حین شنا کردن بهتر است از بازوبندها و جلیقه های بادی در رنگ های شاد و جذاب استفاده گردد تا آرامش خاطر داشته و ترس از آب در وجودشان برای همیشه از بین برود. این اسباب بازی مخصوص کودکان بالای ۱۲ ماه است و یک اسباب بازی پسرانه دخترانه است. بازی های آبی یكی از بهترین راه هایی هستند كه موجب افزایش هماهنگی بین اعضای بدن كودك شده و همچنین كمك می كند او با بدنش اونس بگیرد. اما بهتر است كودك را مرحله به مرحله با آب آشنا كنید و برای این كار از خود كودك كمك بگیرید. بازوبند های شنا امنیت را در كنار آفرینش علاقه در كودك نسبت به شنا به ارمغان می آورد.این بازوبند ها هنگامی كه خالی از هوا بوده بسیار كم حجم و كم جا است و بعد از با كردن زیبا و با دوام هستند.

  • و در نهایت به شما کمک می کند تکنیک مناسب را در هنگام شنا با سرعت بالا حفظ کنید.
  • ازین عینکintexبه منظور آموزش شنا و غواصی استفاده می گردد .لاستیک دور فریم این عینکاینتکسمانع از ورود آب به داخل عینک شده و موجب می شود تا کودک بتواند به راحتی محیط زیر آب را مشاهده نماید .
  • فراتر از تمام جنبه های فنی و سرعتی شنا، که باعث سرگرمی و موفقیت شما می شود، مهم نیست که چقدر در امر شنا خوب باشید، ملاحظات و تجهیزاتی نیز برای شنا نیز وجود دارد.
  • دو دلیل مهم وجود دارد که چرا باید همیشه از عینک در استخر استفاده کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است