و – تقریباً به طور پیش فرض – رتبه بندی ارگ،ک خود را بهبود بخشیده اید.
ساخت صفحات برند یک روش طبیعی برای بهینه سازی بسیاری از کلمات کلیدی “برند + نام محصول” است. شرکای تولیدی/فروشنده شما نیز می توانند از این صفحات برای پیوند دادن از وب سایت های خود استفاده کنند.
حتی اگر به سطح بعدی بروید و یک صفحه زیرمجموعه برای «تختها» بسازید (با 112000 جستجو)، همچنان در تلاش برای رتبهبندی چیزی هستید که دستیابی به آن بسیار دشوار است.
در ،ده فروشی آجر و ملات، این قفسه بندی، تابلوهای قفسه بندی، تابلوهای راهرو، تابلوهای کف، بسته بندی، بر،ب قیمت و بر،ب قیمت تبلیغاتی خواهد بود.
هنگامی که پایه ای از ناوبری اصلی و فرعی (اصول) دارید، می تو،د موارد استفاده مختلفی را که کاربران ممکن است برای این محصولات داشته باشند و نحوه جستجوی آنها بررسی کنید.
ممکن است «برترین مارکها» را در صفحه اصلی خود برجسته کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت سایت شما را با مارکهای معتبر مرتبط کنند.
برای سالها، آژانس من SEO را برای یک تولید کننده پیشرو HVAC انجام میداد.
از مطالعه ال،ای ترافیک، خواربارفروشیها مدتها پیش آموختند که همترازی ، محصولات «مانند» تجربه ،ید را آسانتر میکند.
در تجارت الکترونیک، بازرگ، فرصت های بیشتری را برای ارتقای محصول نشان می دهد.
یک تیم سئو با تجربه تجارت الکترونیک می تواند به شما کمک کند تا در میان این موارد پیمایش کنید – به حدا،ر رساندن قرار گرفتن در معرض ارگ،ک خود بر اساس آنچه مشتریان به دنبال آن هستند و اطلاعاتی که برای کمک به ،ید از شما نیاز دارند.
آن را برای کاربر خوب کنید، و شما به احتمال زیاد همچنین آن را برای گوگل و جستجوگر خوب می کند.
والمارت دارای فروش بر،ب زرد است که از آن به ،وان یک برند فرعی استفاده می کند.
تجارت در آجر و ملات معمولاً به مواردی مانند درپوشهای انتهایی، نمایشگر آویزان کوچک نگهدارندههای قابلمه در کنار صفحه نمایش ظروف پخت و پز و علائم اشاره دارد.
به ،وان مثال، «تختهای کمتر از 1000 دلار»، که در آن تختهای خود را که در این محدوده قرار میگیرند فهرست میکنید.
در تجارت الکترونیک، می تو،د از معاملات ،ید و تبلیغات فصلی نیز بهره ببرید.
علاوه بر این، یک دسته محصول خاص یا یک تبلیغ فصلی می تواند نوع محتوایی را ارائه دهد که می تواند لینک ها را به دست آورد.
نه. ما آن را به سادگی “دستمال توالت” می نامیم.
تجارت الکترونیک آینه مرور و ،ید در فروشگاه است
ولی همچنین یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی است که کمتر احتمال دارد شما را در رتبه برتر قرار دهد.
نکته اصلی این است که با ایجاد آن در ساختار سایت و برنامه های محتوایی خود، به بازدیدکنندگان وب سایت خود با تجربه کاربری بهتر (تطبیق محتوا با هدف جستجوگر) پاداش می دهید.
یک بار دیگر، Wayfair نشان میدهد که چگونه میتواند به تجربه کاربر ارزش بیافزاید.
این احتمال وجود دارد که بچرخید و به فروشگاهی بروید که همه چیز در آن سازماندهی شده باشد. شما نمی خواهید بقیه عمر خود را صرف مرتب ، همه محصولات برای پیدا ، موارد موجود در لیست خود کنید.
در تجارت، نحوه تبلیغ محصول نیز در نظر گرفته می شود.
فرض کنید تخت های قابل تنظیم ارائه می دهید. مایلید یک صفحه دسته بندی برای این کار بسازید، زیرا تقریباً 47000 جستجو در ماه در ایالات متحده برای این محصولات وجود دارد.
همچنین گاهی اوقات تغییرات فصلی برخی از این موارد وجود دارد:
آن یک محصول اکنون میتواند در چندین دسته/منطقه از وبسایت شما (مبلمان/تختخواب/تختخواب زیر {Price Point}/Style/Brand) ارائه شود.
کاری که در اینجا انجام می دهید می تواند به موارد زیر کمک کند:
- بسیاری از رتبه بندی کلمات کلیدی دم بلند.
- تجربه کاربری بهبود یافته
- نرخ تبدیل بالاتر.
اگر کرافتماتیک را پیشنهاد میکنید، میخواهید یک صفحه دستهبندی برای تختهای قابل تنظیم کرافتماتیک ایجاد کنید، با ،نی 1900 جستجو در ماه.
و اگر بخواهید روی یکی از اینها کلیک کنید، زیر شاخه های آنها را مشاهده خواهید کرد:
2. موارد استفاده را برای جستجوی محصول کاوش کنید
آن محصولی که دارید ممکن است چندین دسته داشته باشد که در آن قرار می گیرند. به اندازه کافی آسان – مطمئن شوید که محصول با دسته های دیگر مرتبط است.
همه این بخشهای محتوا باید برنامهریزی و هماهنگ شده باشند، بنابراین شما همچنین به یک CMS انعطافپذیر برای پشتیب، از این بخشهای محتوای موقت نیاز دارید و بهطور پویا محصولات من، را با تمام قیمتهای صحیح وارد میکنید.
در اینجا میتو،د ببینید که اگرچه Wayfair محصولات را در طیف گستردهای ارائه میکند، اما آنها به طور مستقیم این محصولات را به دستههای اصلی خود ت،یم کردهاند.
این خواربارفروشی فرضی شبیه به وبسایت تجارت الکترونیک با «،ید» در ناوبری است.
- هنگامی که روی آن کلیک کردید، لیستی از همه محصولات موجود در وب سایت دریافت می کنید.
- چیزها باید سازماندهی شوند (دسته بندی شوند). و دوباره، مقوله ها باید م،ا داشته باشند.
پیمایش اصلی شما باید دسته بندی های اصلی شما را نشان دهد. یک نمونه عالی از معماری جامد Wayfair است:
شاید مردم بر اساس برند جستجو کنند؟
تصور کنید وارد یک فروشگاه مواد غذایی می شوید، لیستی در دست دارید و تمام محصولات فروشگاه به طور تصادفی روی میزهای نمایش داده شده در سراسر آن پخش می شوند.
آنچه شما «محصولات» می نامید و جایی که آنها را در سایت تجارت الکترونیک خود دارید (ی،ی معماری اطلاعات و طبقه بندی) در سئو بسیار مهم است.
آیا ،ی در لیست شما “بافتی برای پایین شما” دارد؟
بسیاری از این تولیدکنندگان بخشهای سایتی دارند که به فراخوانهای «توزیعکنندگان»، «شریکها» یا «از کجا ب،یم» اختصاص داده شده است.
در اینجا روش دیگری برای بررسی این موضوع وجود دارد. به ،وان مثال، شما فقط یک صفحه دسته بندی برای «مبلمان» دارید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.