من احساس دودلی می کنم (دکمه Google Doodles)


دکمه I’m Feeling Doodly گوگل یک ویژگی سرگرم کننده برای بازی در جستجو است.

این به شما امکان می‌دهد به Doodles سرگرم‌کننده Google و بازی‌های Doodle تعاملی که با نشان‌واره شرکت طراحی شده‌اند، دسترسی داشته باشید. و بیش از 5000 Doodly وجود دارد که می‌تو،د تماشا کنید و با آن‌ها بازی کنید و ساعت‌های بی‌پایان لذت ببرید.

اما I’m Feeling Doodly چیست و چگونه می توان به آن دسترسی داشت؟

این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد این ویژگی Google Doodle بد،د توضیح می‌دهد و یک پیوند مستقیم به دکمه ارائه می‌کند تا بتو،د آن را بدون نیاز به یک چرخش خوش شانس در جستجوی Google امتحان کنید.

من احساس دودلی دارم

چه احساسی دارم؟

I’m Feeling Doodly شما را به صفحه Google Doodles می برد، جایی که می تو،د بازی ها، ویدیوها و ،اب بازی های تعاملی را پیدا کنید که رویدادها و افراد جالب را جشن می گیرند. دکمه I’m Feeling Doodly Google برای نشان دادن شخصیت و عشق شرکت به نوآوری با نمایش رویدادها، تعطیلات، سالگردها، هنرمندان، پیشگامان و دانشمندان ایجاد شده است.

انواع احساس Doodly

سه نوع Doodly وجود دارد که می تو،د با کلیک بر روی دکمه I’m Feeling Doodly گوگل یکی را انتخاب کنید. Google Doodle امروزی، چندین دسته Doodly و آرشیو همه Doodleهای گذشته را خواهید دید.

دسته بندی هایی که می تو،د در صفحه اصلی Google Doodly Feelings انتخاب کنید عبارتند از:

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید
  • در ارتباط بودن: بازی ها، فیلم ها و ،اب بازی های قابل بازی.
  • این روز در تاریخ: یک روز تاریخی که ارزش جشن گرفتن را دارد با لوگوی تزئین شده شرکت Google و اطلاعات مربوط به این رویداد.
  • ویژه: نکته برجسته‌ای از یک Google Doodle قبلی که ارزش به خاطر سپردن دارد.

با استفاده از دکمه I’m Feeling Doodly

برای دسترسی به دکمه I’m Feeling Doodly، باید به صفحه اصلی Google بروید و بدون وارد ، عبارتی در نوار جستجوی Google، روی دکمه I’m Feeling Lucky قرار دهید. (یا از لینک مستقیم زیر استفاده کنید.)

درج یک حرف یا کلمه در جستجوی Google از نمایش دکمه I’m Feeling Doodly جلوگیری می کند و فقط دکمه I’m Feeling Lucky را قابل کلیک می کند، که شما را به وب سایت با رتبه برتر برای عبارتی که وارد کرده اید می برد در حالی که جستجو را کاملاً دور می زنید. صفحه نتایج

با این حال، شما واقعاً باید خوش شانس باشید تا بتو،د روی دکمه I’m Feeling Doodly گوگل کلیک کنید. وقتی روی دکمه I’m Feeling Lucky می‌روید، مانند یک دستگاه اسلات می‌چرخد و روی یک Feeling تصادفی متوقف می‌شود. (لیست کامل Doodly Feelings را در بخش بعدی ببینید.)

به جای تلاش برای بدست آوردن یک چرخش خوش شانس، فقط می تو،د روی این لینک کلیک کنید: من احساس دودلی دارم. این امکان دسترسی مستقیم به این ویژگی سرگرم کننده در گوگل را به شما می دهد.

دکمه Google I'm Feeling Doodley

Google Doodly Feelings بیشتر

همانطور که قبلاً ذکر شد، Google هنگامی که ماوس را روی دکمه I’m Feeling Lucky قرار می‌دهید، احساسات Doodly را به صورت تصادفی نشان می‌دهد تا سرگرم کننده‌تر شود. بنابراین، همیشه با I’m Feeling Doodly به شما ارائه نمی شود.

در اینجا لیستی از تمام احساسات موجود است که می تو،د بدون نیاز به چرخش تصادفی در دکمه جستجوی Google با آنها بازی کنید:

درباره کتاب کلید واژه شتاب دهنده بیشتر بد،د

چه ،ی Google Doodlys را طراحی می کند؟

گوگل تیمی از Doodlers (تصویرگر) و مهندس، دارد که هر Doodle را طراحی می کنند. با این حال، آنها همیشه آماده شنیدن ایده های جدید برای Doodly Feelings از کاربران Google هستند. می‌تو،د با ایمیل [email protected] هر ایده‌ای برای یک Google Doodle آینده دارید.

سایر منابع گوگل

اکنون که در مورد دکمه I’m Feeling Doodly گوگل می د،د، ممکن است به این منابع دیگر علاقه مند شوید تا در مورد نحوه عملکرد ویژگی های مختلف Google بیشتر بد،د:

I’m Feeling Doodly خلاصه

امیدوارم از این راهنما در مورد I’m Feeling Doodly لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، دکمه I’m Feeling Doodly Google شما را به صفحه Google Doodles می برد که در آن می تو،د بازی ها، ویدیوها و ،اب بازی های تعاملی را بیابید که شخصیت و عشق شرکت به نوآوری را با نمایش رویدادها، تعطیلات، سالگردها، هنرمندان، پیشگامان، منع، می کند. و دانشمندان

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/im-feeling-doodly/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است