قیمت فنس باغی لیست قیمت توری حصاریمتر، کیلو-فولاد توفیقی | foulka

اگر فنس از آهن معمولی تولید شود، نحوه ساخت آن بسیار راحت‌تر است و نسبت به استیل مقاومت بیشتری نیز خواهد داشت. از فنس آهنی بیشتر در کنار جنگل‌ها و دریاها استفاده می‌شود و شیوه ساخت آن اصولا به صورت فرفورژه است. نصب توری حصاری به عنوان یک راهکار هوشمندانه به شما این امکان را می دهد که محوطه شما از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می شود.

گروه صنعتی آهنشو

توری‌های حصاری باتوجه به کاربرد مورد نظر شما مزیت‌های شرکت فولکا مختلفی دارند. اما در این بخش به چند مورد از مزایای عمومی این محصولات اشاره می‌کنیم. حتما بارها عبارت کنترل کیفیت به گوش‌تان خورده است اما شاید به معنای آن و اهمیت بهره‌گیری از این بخش در فرآیند تولید محصولات و تاثیرات آن در فروش اطلاعاتی نداشته باشید. یکی از سخت ترین کارهای فرآیند تولید محصول این است که محصولات را به سطح کیفی مناسب برسانیم و تولید آن‌ها را در همان سطح ادامه دهیم.

  • قیمت توری حصاری به مشخصات فنی آن وابسته بوده به‌گونه‌‌ای که بر اساس نوع مفتول و سایز چشمه‌ها متغیر است.
  • به عبارتی دیگر از مش حصاری در مناطق گرم و خشک استفاده می‌گردد.
  • اگر در مناطق با رطوبت بالا زندگی می کنید باید از نوع ایرانی این نوع از توری ها استفاده کنید.
  • توری‌های مربعی، مرغی یا گابیون انواع فنس گالوانیزه گرم هستند.
قیمت فنس باغی لیست قیمت توری حصاریمتر، کیلو-فولاد توفیقی | foulka ابتدا توری را از یک طرف مسیر شروع به نصب کنید .توجه داشته باشد که بعد از اتمام اولین رول توری برای اتصال توری به سر دیگر آن باید از ستون استفاده کنید. پس ستون ها را طوری قرار دهید که بتوانید انتهای آن را به ستون وصل کنید . بنابراین در مورد ویلاها، خانه‌های مسکونی و محوطه‌هایی که امنیت آنها بسیار مهم است، بهتر است از نوع گران‌تر و ایمن‌تر آن استفاده کنید.

توری‌ها را می‌توان بر اساس اندازه چشمه‌ها نیز تقسیم‌بندی کرد. فنس‌های استاندارد معمولا به‌صورت چشمه ۴×۴ یا ۵×۵ تولید می‌شوند. اگر قصد خرید فنس توری را دارید، می‌توانید برای اطلاع از نرخ به جدولی که داخل سایت آهن آنلاین قرار داده شده است، مراجعه کنید. سایت را مورد ارزیابی قرار دهید و براساس نیاز خود بهترین فروشنده را انتخاب کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. توصیه می‌کنیم به علت نوسانات لحظه‌ای بازار، جهت دریافت قیمت توری فنس و یا توری حصاری فلزی، با دفتر فروش فولاد توفیقی تماس حاصل فرمایید.

قیمت توری حصاری و فنس

توری حصاری برای محصور کردن یک محیط خلوت همچون باغ‌ها و مستغلات زراعی که دیوارکشی مشخصی ندارند یا برای ایمن نگه داشتن زمین‌های بازی و محافظت از قسمت‌های خالی یک محوطه ایده آل هستند. البته از آنجایی که این نوع حصارها مستحکم و بادوام ­اند، در مناطق صنعتی مانند زمین‌های ورزشی، امنیت فرودگاه، پایگاه‌های نظامی و پروژه‌های بزرگراهی استفاده می‌شوند. همچنین توری­ ها برای نگهداری ایمن از حیوانات خانگی و ساخت فضای بازی برای کودکان خردسال نیز کاربرد دارند. توجه داشته باشید که توری­ ها می­توانند از جنبه ی حصار کشی خود فراتر روند و به یک سد زباله گیر در اطراف فضای مورد نظرتان تبدیل شوند.

قیمت هر متر فنس در فولادین چقدر است ؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است