تیغه چرخ گوشت بوش روبراه سرویس | سناپویان

تیغه چرخ گوشت بوش روبراه سرویس | سناپویان

این دستگاه در برندهای مختلفی موجود است ولی در میان تمامی برندها چرخ گوشت بوش یکی از قدیمی ترین و بهترین دستگاه برای چرخ کردن گوشت به شمار می رود. این دستگاه امنیت و سرعت بسیار بالایی دارد و از ظاهری ساده و در عین حال شیک نیز برخوردار می باشد. با ما همراه باشید تا با هم به بررسی سایر ویژگی های این چرخ گوشت بپردازیم.

چرخ گوشت بوش مدل BOSCH MFW68640

این مدل با داشتن تیغه های استیل ضدزنگ که هیچ گاه کند نمی شوند گوشت را به راحتی باکیفیت بالا برای شما چرخ می کند و مانع له شدن گوشت می شود. چرخ گوشت بوش مدل MFW68640 دارای دیسک های 8.3 و 8.4 میلی متر، رنده، برش دهنده ورقه ای، قیف سوسیس ساز و کبه ساز است. همچنین رنده و برش دهنده ورقه ای در آشپزخانه می تواند کمک خوبی برای شما باشد.

خردکن دسینی مدل 999

بدنه چرخ گوشت بوش مدل MFW68680 از جنس استیل و پلاستیک مقاوم بوده که علاوه بر زیبایی ، استحکام بیشتری به دستگاه می‌بخشد، در ضمن سینی این چرخ گوشت هم از جنس استیل ضد زنگ بوده و می‌توان قطعات گوشت و مواد غذایی را روی آن قرار داد. این چرخ گوشت کارایی های مختلفی دارد و مهمترین کار آن ، چرخ کردن گوشت در ابعاد ریز ، متوسط و درشت توسط 3 شبکه از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. این چرخ گوشت بر روی پنل خود دارای کلید روشن و خاموش و عملکرد معکوس می‌باشد . عملکرد چرخش معکوس زمانی به کار می‌رود که دهانه دستگاه با گوشت یا استخوان مسدود شده باشد و با فشردن این کلید تمامی مواد برگشت داده می‌شود تا دوباره آن را چرخ نمود.

چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 دستگاهی قدرتمند است که طراحی هوشمندانه‌ای در پس‌زمینه دارد.چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 توان بالایی داشته و می‌تواند مقدار زیادی گوشت را چرخ‌ کرده و تحویل دهد. این قابلیت به خاطر بهره‌گیری از تیغه‌ی برنده از جنس فولاد ضدزنگ است که جلوی مارپیچ دستگاه نصب می‌شود. دیسک‌های خروجی این دستگاه در سایزهای مختلف، باعث می‌شوند گوشت یا ماده‌ی غذایی چرخ شده در اندازه‌های مختلفی بسته به نیاز مصرف‌کننده آماده شود. وجود قیف‌های مخصوص تهیه‌ی سوسیس هم می‌تواند امکانی کاربردی باشد تا تنوع غذایی افراد بالا برود.

چرخ گوشت بوش 1550 ا مدل کالا : MFW1550

یکی از مهم ترین امتیازهای چرخ گوشت آلمانی (germany) بوش این است که نمایندگی های فروش زیادی در ایران دارد که در عرصه ی خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات به شما خدمات ارزشمندی را ارائه می دهند. شبکه های چرخ گوشت بوش این امکان را ایجاد می کند که مواد غذایی را با اندازه های مختلفی به صورت چرخ شده آماده کنید. این دیسک های کوچک بسته به اندازه ی خروجی می توانند مواد غذایی را در اندازه های متفاوتی چرخ کنند. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

  • پس شما با بهره‌گیری از چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 می‌توانید سوسیس‌های بهداشتی و خوشمزه را درست کرده و از خوردن هات‌داگ سالم و تمیز لذت ببرید.
  • ما در کنار شما خواهیم بود تا مطمئن باشیم شما در تمام مراحل خرید محصولات Bosch هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.
  • چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 از قابلیت‌های ویژه آبمیوه‌گیری و آب‌مرکبات‌گیری برخوردار است.
  • این چرخ گوشت باقدرت 2200 وات می تواند 4.3 کیلوگرم گوشت را به راحتی برای شما چرخ کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است