تست اولیه یوتیوب این هدف جدید را با Triscuit آزمایش کرد، هدف آن اطمینان از اینکه برندش در ذهن مشتریان قرار می گیرد.
آنچه یوتیوب می گوید. اکنون تبلیغکنندگان میتوانند هدف فرکانس را انتخاب کنند و سیستمهای ما به سمت حدا،ر دسترسی منحصر به فرد در هدف فرکانس بهینهسازی میشوند. با پوشش داخلی ما، کمپینها در محدوده توزیع محدود ارائه میشوند تا بینندگان تبلیغات را به دفعات زیاد نبینند. در واقع، بیش از 95٪ از کمپینهای فرکانس هدف در YouTube با موفقیت به اه، فرکانس خود دست یافتند که طبق بهترین شیوههای توصیهشده راهاندازی شدند. کمپینها نه تنها فرکانس هدف خود را ارائه میکنند، بلکه تأثیر برند را نیز به همراه دارند.»
جدید در زمین موتورهای جستجو