برای اطمینان از اینکه کل فرآیند را خودکار می کنید، بررسی کنید که آیا ابزار تحقیق کلمات کلیدی شما می تواند:
- کلمات کلیدی مشابه، مرتبط و طول، را با حجم جستجوی مختلف بر اساس کلمه کلیدی seed پیشنهاد دهید.
- داده های کامل و دقیقی را در مورد معیارهای کلیدواژه، از جمله حجم جستجو و دشواری کلمه کلیدی به شما ارائه می دهد.
- ویژگی های SERP را برای هر کلمه کلیدی برجسته کنید.
- هدف کاربر کلمه کلیدی را نشان دهید.
- به شما نشان می دهد که یک کلمه کلیدی SERP چقدر فرار است و بازیکنان آن چقدر معتبر هستند.
با تجزیه و تحلیل بازیکنان SERP با رتبه برتر در منطقه انتخابی خود شروع کنید تا بفهمید چه چیزی برای آنها مفید است. از این اطلاعات برای نوشتن یک خلاصه دقیق استفاده کنید. رقابت را فیلتر کنید، بنابراین فقط شامل وب سایت های مشابه شما از نظر قصد کاربر می شود.
هر متخصص سئو میداند که باید کلمات کلیدی خاصی را در متن خود بگنج،د تا شانس آن را برای حضور در گوگل برای جستجوی مرتبط افزایش دهید. اینجاست که میتو،د کمک بیشتری دریافت کنید و فهرستی از کلمات کلیدی NLP را که Google ضروری میداند، دریافت کنید.
میتو،د مسیر سنتی را انتخاب کنید و متن را در همانجا بنویسید، یا اگر احساس میکنید گیر افتادهاید، میتو،د به یک بازنویس هوش مصنوعی کمک بگیرید.
تا پایان سال، میتو،د با استفاده از کد تبلیغاتی Content30 در هنگام تسویهحساب، در اولین ،ید خود از پلتفرم بازاریابی محتوا، 30 درصد تخفیف دریافت کنید.
پاداش: پیگیری رتبه بندی صفحات خود در گوگل
سپس کپیرایترهای شما یک طرح کلی مقاله مفصل خواهند داشت که همه چیز را از طول آن گرفته تا تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی باید در صفحه استفاده شود مشخص میکند.
مرحله 3. یک نسخه بهینه از مقاله بنویسید
در مورد آن فکر کنید. اگر نرم افزار اتوماسیون محتوای شما تمام کارهای سنگین را انجام می دهد، SEO ها دیگر مجبور نخواهند بود ساعتها از وقت خود را هر هفته برای نوشتن خلاصههای محتوایی دقیق برای سازندگان محتوا تلف کنند. در عوض، ج شماچاپگرها می تواند منحنی یادگیری SEO را نادیده بگیرد و روی ساخت جملات قانع کننده برای ایجاد محتوای جذاب تر تمرکز کند.
در این مقاله، نحوه استفاده از ابزارهای تحقیق محتوا و اتوماسیون برای کاهش گوشه ها و حفظ منابع ارزشمند را مورد بحث قرار خواهیم داد. از این نکات و ترفندها برای ایجاد محتوای باکیفیت استفاده کنید که هم گوگل و هم مردم آن را دوست داشته باشند.
اتوماسیون محتوا چیست و چرا به آن نیاز دارید؟
اگر عجله دارید، میتو،د این روش را با برداشتن تکههای متنی مرتبط از مقالات رقیب و اجازه دادن به هوش مصنوعی بازنویسی جایگزینهای بدون سرقت ادبی، به نهایت خود ببرید. اما، البته، همیشه بهتر است اجازه دهید متخصصان کار خود را انجام دهند.
همه طرف های درگیر در فرآیند تولید محتوا می دانند که چقدر زمان، تلاش و منابع مالی صرف آن می شود. نوشتن یک محتوا با شانس رتبه بندی در بالای نتایج جستجو، بخش خوبی از آن منابع را اشغال می کند. با رشد و توسعه شرکت ها، منابع موجود برای پروژه ها (به ویژه زمان) می تواند کاهش یابد.
تقریباً هر ابزار مدرن اتوماسیون بازاریابی محتوایی این فرصت را به شما می دهد که یک متن را از وب سایت رقیب بگیرید و آن را در نسخه خود وارد کنید. سپس جایگزین های بدون سرقت ادبی را برای شما ارائه می دهد تا در مقاله خود استفاده کنید.
در عوض، می تو،د مستقیماً کلمات کلیدی مورد علاقه خود را به یکی از ابزارهای رتبه بندی SE اضافه کنید. اینها عبارتند از مدیر کلمات کلیدی، ردیاب رتبه کلمات کلیدی و ویرایشگر محتوا (این ابزار جایی است که تمام جادوی ایجاد محتوا در آن اتفاق می افتد).
از آنجایی که کپی رایتر شما به شما متکی است که متخصص سئو هستید، در خلاصه محتوا مشخص کنید که میخواهید مقاله چگونه باشد.
ایجاد محتوا فرآیندی است که شامل مراحلی ضروری است که عبارتند از:
- تعیین موضوع مقاله
- ایجاد خلاصه محتوا
- نوشتن یک نسخه بهینه مقاله
این به این دلیل است که اگر رتبهبندی شما تغییر کرد یا اگر رقیب دیگری تمام تلاشهای خود را برای بالاتر بردن رتبه صفحات شما انجام داد، میتو،د سریع عمل کنید.
خلاصه
با نرم افزار اتوماسیون، تیم های SEO و محتوای شما می توانند در زمان صرفه جویی کنند، هزینه ها را کاهش دهند، تصمیمات هوشمندانه تری بگیرند و بر ایجاد استراتژی های بازاریابی تمرکز کنند. واقعا یک تفاوت ایجاد کن.
رتبه بندی SE یک پلت فرم سئو و بازاریابی قدرتمند مبتنی بر ابر است که دارای بیش از 30 ابزار و ویژگی است. با بیش از 500000 کاربر در سراسر جهان، همه چیز را در اختیار کارآفرینان، SMB ها، آژانس ها و شرکت ها قرار می دهد تا وب سایت های خود را در صدر نتایج جستجو قرار دهند و در آنجا بمانند، از جمله تحقیقات پیشرفته رقابتی و کلمات کلیدی، ردیابی رتبه در هر موتور جستجوی اصلی، ممیزی وب سایت فنی و سئو، تجزیه و تحلیل و نظارت بک لینک و موارد دیگر. پلتفرم همه کاره که همه در یک رابط کاربری بصری و کاربرپسند قرار دارند، میتوانند به شما کمک کنند تا از فعالیتهای بازاریابی دیجیتال خود حدا،ر استفاده را ببرید و نتایج فروش بهتری داشته باشید.