نحوه حذف عکس ها از Google Business (فرایند حذف)


این راهنما نحوه حذف ع،‌ها از Google Business را توضیح می‌دهد.

در زیر، یک آموزش گام به گام در مورد نحوه حذف ع،‌ها از نمایه‌های ،ب‌وکار Google که توسط مالک حساب آپلود شده است و همچنین دستورالعمل‌هایی برای حذف ع،‌های مشتریان به‌گونه‌ای که در فهرست جستجوی Google یا Google Maps ظاهر نشوند، مشاهده خواهید کرد. .

همانطور که به سرعت متوجه خواهید شد، حذف و حذف ع،‌ها در فهرست‌های «Google برای ،ب‌وکار من» تنها چند دقیقه طول می‌کشد. پس اجازه بدهید به این کار برسیم!

چگونه ع، ها را از Google Business حذف کنیم

چگونه ع، ها را از Google Business حذف کنیم

  1. به نمایه ،ب و کار Google خود بروید.
  2. روی See P،tos کلیک کنید.
  3. توسط مالک انتخاب کنید.
  4. ع،ی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.
  5. در گوشه بالا سمت راست، روی نماد سطل ، کلیک کنید.
  6. تأیید کنید که می‌خواهید ع، را از Google Business حذف کنید.

هر ع،ی که نقض کند معیارهای ع، و ویدیو گوگل باید از صفحه Google Business حذف شود. همانطور که در دستورالعمل ذکر شده است، ع، ها باید توسط کاربران در محل ،ب و کار گرفته شود. اسکرین شات ها، ع، های استوک، GIF یا تصاویری که به صورت دستی ایجاد شده اند نباید در حساب کاربری آپلود شوند. در غیر این صورت، تصاویر ممکن است به طور خودکار برای حذف پرچم گذاری شوند.

در اینجا یک تصویر نمونه از نمایه ،ب‌وکار Google است که به شما نشان می‌دهد برای شروع فرآیند حذف تصویر، روی کجا باید کلیک کنید (به پیوند ع،‌ها مراجعه کنید).

مرحله ۲: حذف ع،‌ها از پیوند Google Business See P،tos

اکنون که می‌د،د چگونه ع،‌های آپلود شده توسط مالک حساب را از Google Business حذف کنید، بیایید به مراحل حذف ع،‌های مشتری از صفحه Google Business که توسط سازمان شما ناخواسته هستند نگاهی بیندازیم.

چگونه ع، های مشتری را از Google Business حذف کنیم

ع،‌های مشتری را از Google Business حذف کنید

  1. به نمایه ،ب و کار Google خود بروید.
  2. روی See P،tos کلیک کنید.
  3. همه ع، ها را انتخاب کنید.
  4. ع، مشتری را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید.
  5. برای گزارش مشکل روی نماد پرچم کلیک کنید.
  6. نوع تخلفی را که می خواهید گزارش دهید انتخاب کنید.
  7. برای بررسی ع، مشتری روی ارسال برای Google کلیک کنید.

فقط ع، های بارگذاری شده توسط مشتری که تخلف می کند خط مشی محتوای تولید شده توسط کاربر گوگل می توان برای حذف درخواست کرد. پس از انجام فرآیند بالا برای نحوه حذف ع،‌های مشتری از نمایه‌های ،ب‌وکار Google با گزارش تخلف، ع، بررسی می‌شود و احتمالاً از نمایه ،ب‌وکار Google شما حذف می‌شود. فرآیند بررسی ممکن است چندین روز طول بکشد تا یک ع، بررسی و حذف شود.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

هنگام درخواست حذف ع،‌های مشتری از Google Business، گزینه‌های زیر در دسترس هستند:

  • توهین آمیز
  • نفرت انگیز یا صریح ،
  • مشکل قانونی
  • نگر، حریم خصوصی
  • بی کیفیت
  • ع، یا فیلمی از آن مکان نیست
  • دیگر

در اینجا یک تصویر نمونه از فرم ارسال است:

ع،‌های مشتری را از فرم Google Business حذف کنید

اگر دلیلی که می‌خواهید یک ع، مشتری را در Google Business حذف کنید در یکی از دسته‌های نقض قرار نمی‌گیرد، «سایر» را انتخاب کنید و توضیح مفصلی درباره اینکه چرا باید ع، حذف شود وارد کنید. در توضیحات خود تا حد امکان واضح باشید و تا جایی که می تو،د نکاتی را در مورد اینکه چگونه این تصویر می تواند برای ،ب و کار یا مشتریان آن مضر باشد فهرست کنید.

اکنون، که می‌د،د چگونه تصاویر را برای Google Business حذف کنید، ممکن است بخواهید بد،د چگونه نظرات بد را از Google My Business حذف کنید. دستورالعمل‌های آن راهنما را دنبال کنید تا فرآیند گام به گام دریافت نظرات بد یا منفی حذف شده از فهرست GMB خود را برای مدیریت شهرت بیاموزید.

Ezoic را امتحان کنید

همچنین ممکن است بخواهید این صفحه دیگر را با نکاتی در مورد افزودن کلمات کلیدی به Google Business برای کمک به بهبود فهرست خود برای بهینه سازی موتور جستجوی محلی (SEO) بررسی کنید. این می تواند منجر به افزایش دید در جستجوی Google و Google Maps برای مشتریان محلی شود.

خلاصه ع،‌ها را برای ،ب و کار Google حذف کنید

امیدوارم از این راهنمای نحوه حذف ع، ها از Google Business لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، فرآیند نحوه حذف ع،‌های آپلود شده توسط مشتریان و صاحبان حساب در Google Business ساده است. این مراحل شامل رفتن به نمایه ،ب‌وکار من در Google، انتخاب ع،‌ها برای حذف، و سپس کلیک ، روی نماد حذف‌شده‌ها برای حذف تصاویر توسط مالک) یا انتخاب نماد پرچم برای گزارش تخلف برای ع،‌های مشتری است.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/،w-to-remove-p،tos-from-google-business-delete-process/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است