گوگل پیمایش مداوم را به نتایج جستجوی دسکتاپ می آورد

تاثیر تبلیغات هنگامی که پیمایش پیوسته برای اولین بار در تلفن همراه راه اندازی شد، به م،ای این برای Google Ads توضیح دادیم.

اسکرول پیوسته در دسکتاپ چگونه به نظر می رسد. در اینجا یک GIF از پیمایش ادامه در عمل در جستجوی دسکتاپ است:

بی،ه گوگل «بنابراین از امروز، ما پیمایش مداوم را به دسک‌تاپ می‌آوریم تا بتو،د نتایج جستجوی مفیدتری را با کلیک‌های کمتر مشاهده کنید. یکی از سخنگویان گوگل به Search Engine Land گفت: اکنون الهام گرفتن از اطلاعات بیشتر در دستان شما آسان تر است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتز

پیمایش پیوسته مانند اسکرول بی‌نهایت است، اما بی‌نهایت ادامه نمی‌یابد، پس از چند صفحه یا بیشتر متوقف می‌شود – به همین دلیل است که گوگل آن را اسکرول بی‌نهایت نمی‌گوید، بلکه پیمایش پیوسته می‌نامد.

اکنون، وقتی به پایین اسکرول می کنید، به یافتن نتایج مرتبط ادامه می دهید تا بتو،د ایده های جدید را کشف کنید. گوگل افزود: وقتی به انتهای صفحه نتایج جستجو برسید، حدا،ر شش صفحه از نتایج به طور خودکار نشان داده می شود تا زم، که اگر بخواهید ادامه دهید، دکمه “نتایج بیشتر” را مشاهده کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ممکن است (یا نه) جستجوگران را تشویق کند که فراتر از چند نتیجه اول نگاه کنند و بیشتر در نتایج بیشتر حرکت کنند. این ممکن است روی داده های کنسول جستجوی شما تأثیر بگذارد زیرا جستجوگران ممکن است بیشتر یا کمتر اسکرول کنند.


بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-brings-continuous-scroll-to-desktop-search-results-390004

گوگل اکنون پیمایش مداوم را در نتایج جستجوی دسکتاپ ارائه می کند. گوگل ابتدا اسکرول پیوسته را در اکتبر 2021 به جستجوی موبایل آورد و اکنون برای نتایج جستجوی دسکتاپ اینجاست.

،یسی ایالات متحده. این اکنون در سراسر نتایج جستجوی ،یسی در ایالات متحده منتشر می شود و ممکن است مدتی طول بکشد تا به طور کامل منتشر شود تا همه کاربران ایالات متحده ببینند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است