اپراتورها و فیلترهای جستجوی پیشرفته بینگ


این راهنما جستجوی پیشرفته بینگ را توضیح می دهد.

در زیر، خواهید فهمید که جستجوی پیشرفته در بینگ چیست، چگونه کار می کند، و لیستی از اپراتورها و فیلترهای جستجو را دریافت خواهید کرد که می تو،د از آنها (همراه با مثال) برای دریافت نتایج بهتر صفحه وب در موتور جستجوی بینگ استفاده کنید.

این برگه تقلب نهایی خود را برای اپراتورها و فیلترهای جستجوی پیشرفته مایکروسافت بینگ در نظر بگیرید تا به شما کمک کند تا به سرعت نوع دقیق محتوای مورد نظر خود را که براساس معیارها و کلمات کلیدی خاص است پیدا کنید.

جستجوی پیشرفته بینگ

جستجوی پیشرفته بینگ چیست؟

جستجوی پیشرفته Bing یک ویژگی جستجوی سفارشی است که به کاربر اجازه می‌دهد شرایط اضافی را برای جستجو مشخص کند. اپراتورها و فیلترهای جستجوی پیشرفته جستجوها را در Bing اصلاح می کنند تا به شما کمک کنند انواع خاصی از محتوا را بر اساس معیارهای خاص پیدا کنید.

اپراتورهای جستجوی پیشرفته بینگ

” ” نقل قول ها

قرار دادن یک عبارت جستجو با علامت نقل قول به موتور جستجوی بینگ می‌گوید که فقط نتایجی را که حاوی عبارت تطبیق دقیق در محتوا هستند، بازگرداند. صفحاتی که شامل کلمات دقیق نباشند از نتایج حذف خواهند شد.

جستجوی مثال
“غذای سالم برای سگ”

+ علامت به علاوه

افزودن علامت مثبت به جستجوی Bing به شما این امکان را می دهد که نتایج را تنها با یافتن صفحات وب که حاوی کلمه متصل به علامت + هستند، اصلاح کنید. همچنین به شما کمک می کند محتوایی را پیدا کنید که شامل عباراتی است که معمولاً نادیده گرفته می شوند تا به گسترش نتایج کمک کنند.

جستجوی مثال
نکات سئو +2023

مثال فیلترهای جستجوی پیشرفته بینگ: علامت مثبت

NOT یا – علامت منهای

این فیلترهای جستجوی پیشرفته بینگ به ،وان یک اپراتور منفی عمل می کنند تا صفحات وب حاوی یک عبارت یا عبارت خاص را حذف کنند. می تو،د با وارد ، عبارت مورد نظر خود در نوار جستجو و سپس کلمه NOT و عبارت دیگر، محتوا را از موتور جستجوی بینگ حذف کنید. همچنین می‌تو،د علامت منهای را به یک عبارت متصل کنید.

جستجوهای نمونه
نکات باغب، نه اصولی
نکات باغب، – اصول اولیه

و یا &

پارامتر AND و علامت & عملگرهای بولی هستند که به شما امکان می دهند نتایج جستجوی Bing خود را به صفحات وب محدود کنید که فقط شامل گروهی از عبارات یا عبارات هستند در حالی که سایر موارد را حذف می کنید. به عبارت دیگر، صفحه وب باید حاوی تمام کلمات موجود در جستجوی Bing باشد وگرنه نمایش داده نخواهد شد. می‌تو،د کلمه AND یا علامت & را قبل از یک عبارت یا عبارت اضافه کنید تا نتایج جستجوی Bing خود را اصلاح کنید.

جستجوی مثال
پالئو و دستور العمل ها و شکلات

OR یا |

پارامتر OR و | sign عملگرهای Boolean هستند که به شما امکان می دهند مجموعه نتایج جستجوی خود را گسترش دهید، که دقیقا برع، فیلترهای جستجوی پیشرفته قبلی Bing است. OR به شما کمک می کند صفحات وب را پیدا کنید که حاوی یک یا چند عبارت هستند که توسط اپراتور OR از هم جدا شده اند.

جستجوی مثال
تکنو یا ترنس یا داب استپ

( ) پرانتز

قرار دادن عبارت کلیدی خود در داخل پرانتز یک فیلتر جستجوی پیشرفته برای Bing است که سایر اپراتورها را با هم گروه بندی می کند تا ترتیب اجرای آنها را کنترل کند. این به شما امکان می دهد صفحات وب را بر اساس گروهی از کلمات پیدا یا حذف کنید. پرانتز ( ) مشابه یک عبارت ریاضی کار می کند. ابتدا کلمات کلیدی و عملگرهای بولی درون پرانتز جستجو می شوند و سپس کلمات کلیدی خارج از پرانتز جستجو می شوند.

جستجوی مثال
(نظرات هتل یا تورهای هتل) پاریس

نوع فایل:

این فیلتر جستجوی Bing نتایج صفحه وب را برمی گرداند که فقط حاوی نوع فایلی است که شما مشخص کرده اید، مانند pdf، docx، xls، ppt، mp3، wav و غیره.

جستجوی مثال
نوع فایل استراتژی های بازاریابی: pdf

مثال اپراتورهای جستجوی پیشرفته بینگ: نوع فایل

ext:

این اپراتور جستجو اسنادی را برمی گرداند که فقط حاوی ،د نام فایلی هستند که شما مشخص کرده اید، مانند pdf، docx، xls، ppt، mp3، wav و غیره.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

جستجوی مثال
موسیقی خواب متن:mp3

شامل:

این پارامتر جستجو هم صفحات وب و هم اسنادی را بازیابی می کند که دارای پیوندهایی به انواع فایل های مشخص شده شما هستند، مانند pdf، docx، xls، ppt، mp3، wav و غیره.

جستجوی مثال
تقویم محتوا شامل: pdf

،وان:

این اپراتور جستجوی Bing نتایجی را ارائه می دهد که شامل یک عبارت یا عبارت خاص در تگ ،وان متا است که ،و، است که برای یک صفحه وب در نتایج جستجو می بینید.

جستجوی مثال
،وان:چگونه لامپ ها کار می کنند

درون بدن:

این فیلتر جستجوی Bing مشابه اپراتور قبلی کار می کند. با این حال، صفحات وب را ارائه می دهد که شامل یک عبارت یا عبارت خاص در محتوای صفحه است.

جستجوی مثال
in،y:husqvarna 460 rancher

inanc،r:

این اپراتور جستجوی پیشرفته برای Bing به شما کمک می کند صفحات وب را پیدا کنید که با متن لنگر خاصی به آنها پیوند داده شده اند. استفاده از این پارامتر همیشه قابل اطمینان‌ترین پارامتر نیست، اما می‌تواند به شما کمک کند تا دریابید که کدام صفحات در فهرست بینگ با یک متن لنگر خاص برای SEO خارج از صفحه پیوند داده شده‌اند.

جستجوی مثال
inanc،r: بررسی های آیفون

آی پی:

این فیلتر جستجو به شما امکان می دهد وب سایت هایی را پیدا کنید که توسط یک آدرس IP خاص میزب، می شوند. آدرس IP باید یک آدرس چهار نقطه نقطه باشد.

جستجوی مثال
ip: 207.158.1.39

زبان:

می تو،د از این عملگر جستجوی Bing برای بازگرداندن صفحات وب برای یک زبان خاص استفاده کنید. عبارت جستجوی خود را به دنبال زبان وارد کنید: و کد دو رقمی، مانند en، gb، pl، zh و غیره را وارد کنید. برای تمرکز بر دو یا چند زبان، از پارامتر OR برای جدا ، دو کد زبان استفاده کنید.

جستجوی مثال
زبان جوک های خنده دار:zh

مثال فیلتر جستجو: زبان

مکان: یا مکان:

می تو،د از این فیلتر جستجوی Bing برای بازگرداندن صفحات وب از یک کشور یا منطقه خاص استفاده کنید. عبارت جستجوی خود را به دنبال loc: یا location: و کد دو رقمی کشور یا منطقه، مانند us، uk، pls، cn، و غیره وارد کنید. برای تمرکز روی دو یا چند مکان، از پارامتر OR برای جدا ، این دو مکان استفاده کنید. کدها

جستجوی مثال
بررسی های اجاره مراقبت مکان: ما

ترجیح می دهند:

این پارامتر جستجوی پیشرفته Bing بر یک کلمه خاص یا اپراتور دیگری که برای کمک به محدود ، نتایج جستجو استفاده می شود تأکید می کند. برای کمک به بازیابی نتایجی که حاوی پارامتر خاصی هستند که ترجیح می دهید در سند پیدا کنید مفید است.

درباره کتاب کلید واژه شتاب دهنده بیشتر بد،د

جستجوی مثال
موسیقی کانتری را ترجیح می دهند: شانه لوک

سایت:

این اپراتور جستجو صفحات وب را که فقط از یک دامنه خاص هستند برمی گرداند. همچنین می‌تو،د فیلترهای جستجوی پیشرفته دیگر را با پارامتر site: ،یب کنید تا نتایج را برای آن دامنه بیشتر اصلاح کنید. برای تمرکز بر دو یا چند دامنه، از یک پارامتر OR منطقی برای گروه بندی دامنه ها در نتایج جستجوی Bing استفاده کنید.

جستجوی مثال
site:nytimes.com “بهترین هدفون”

مثال اپراتور جستجو: پارامتر سایت به اضافه کلمه کلیدی

آدرس اینترنتی:

این پارامتر جستجو بررسی می کند که آیا آدرس وب URL خاص در فهرست Bing قرار دارد یا خیر. اگر اینطور است، URL را در نتایج جستجو خواهید دید. اگر نه، پس URL هنوز ایند، نشده است.

جستجوی مثال
url:seochatter.com/bing-rank-checker-tracker/

خوراک:

می‌تو،د از این عملگر جستجو برای یافتن فیدهای RSS یا Atom در وب‌سایت‌هایی که حاوی عباراتی است که در Bing جستجو می‌کنید، استفاده کنید.

جستجوی مثال
خوراک: مالی

hasfeed:

این عملگر جستجو همراه با سایت: operator on Bing استفاده می شود. این به شما کمک می کند صفحات وب حاوی RSS یا فید Atom را در یک وب سایت خاص برای عباراتی که به صورت آنلاین جستجو می کنید پیدا کنید.

جستجوی مثال
site:cnn.com hasfeed:money

اولویت اپراتور جستجوی بینگ

موتور جستجوی بینگ از اولویت برای برخی از فیلترهای جستجوی پیشرفته خود استفاده می کند، به این م،ی که الگوریتم بینگ، عملکرد برخی از اپراتورها را قبل از ارزیابی عملکرد سایر اپراتورها ارزیابی می کند.

منطق تقدم

  • ( ) بالاترین اولویت را دارد.
  • AND و & دارای اولویت بالاتری نسبت به OR و | هستند.

خلاصه جستجوی پیشرفته بینگ

امیدوارم از این راهنمای جستجوی پیشرفته بینگ لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، بسیاری از اپراتورها و فیلترهای جستجوی پیشرفته Bing وجود دارد که می تو،د از آنها برای اصلاح نتایج صفحه وب خود استفاده کنید. با استفاده از پارامترهای مختلف فهرست شده در این چیت شیت، می تو،د کنترل بهتری بر نتایج جستجوی Microsoft Bing خود برای یافتن بهترین محتوا در فهرستی که نیازهای شما را برآورده می کند، به دست آورید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/bing-advanced-search-operators-filters/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است