تعامل هوشمندانه تری را در طول سفر مشتری ایجاد کنید

بیاموزید که واشنگتن پست چگونه تجارب مشتری شخصی سازی شده را به ،وان یک محرک اصلی تعامل برای موارد استفاده از قدرت از ،ید تا برنده شدن، اجرا می کند.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-drive-smarter-engagement-across-the-customer-journey-390001ثبت نام امروز برای “با شخصی سازی بیش از حد در چرخه زندگی مشتری تعامل هوشمندانه تری ایجاد کنید.” ارائه شده توسط ActionIQ.


مشتریان انتظار دارند که پیشنهادات من، و به موقع داشته باشند و بازاریابان با ارائه این تجربیات شخصی سازی شده در زمان واقعی برای پاسخگویی به نیازهای خود به چالش کشیده شده اند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

در نتیجه این تغییر، شرکت‌ها از استراتژی‌های مشتری‌محور استفاده می‌کنند تا تعامل هوشمندانه‌تری را در طول سفر کامل مشتری، جذب فرصت‌های درآمدی و تقویت وفاداری بلندمدت انجام دهند. ،، که واقعاً موفق هستند، دسترسی به داده ها را به یک حرکت در سراسر سازمان خود تبدیل می کنند، نه فقط یک ابتکار بازاریابی.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است