گوگل دوپلکس را در وب تعطیل کرد

،نده DuplexWeb-Google. با منسوخ شدن Duplex در وب، گوگل توانسته است بازنشسته ،نده وب DuplexWeb-Google. گوگل در این مورد دیگر پست کرد سند کمک، در مورد منسوخ شدن این ،نده وب.

برای بلیط‌های سینما، کمک به بررسی فروشگاه‌های ،ده‌فروشی آنلاین، سفارش غذا، چک‌این‌های پرواز، تغییر رمز عبور و یافتن تخفیف‌ها کار می‌کرد.

درباره نویسنده

بری شوارتز

گوگل Duplex را در وب تعطیل کرده و ،نده وب خود DuplexWeb-Google را بازنشسته کرده است. گوگل در این مورد اطلاعیه ای در این مورد ارسال کرد سند کمک گفت: “Duplex در وب منسوخ شده است و از دسامبر 2022 دیگر پشتیب، نخواهد شد. هر گونه ویژگی اتوماسیون فعال شده توسط Duplex در وب دیگر پس از این تاریخ پشتیب، نخواهد شد.”

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-shut-down-duplex-on-the-web-389999

Google همچنین بخش جدیدی را به سند ،نده Google برای ،نده‌های بازنشسته اضافه کرد:

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر فعالیت ،یدن را از DuplexWeb-Google مشاهده کردید، باید ادامه دهید. همچنین، شما را متعجب می‌کند که آیا ،ب‌وکارهای محلی در آینده از Google Duplex یا سیستم‌های دیگر تماس دریافت خواهند کرد یا خیر. به نظر نمی رسد؟ و اگر نه، چرا گوگل در مورد این اعلامیه سکوت کرده است؟


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


دوبل، در وب. گوگل این ویژگی را «Duplex on the web» نامید و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از Google Assistant برای رزروهای جدید و سایر دسته‌های ،ید استفاده کنند. به ،وان مثال، برای رزرو میز برای شام، زم، که از Google می‌خواهید برایتان رزرو کند، به یک رستوران زنگ می‌زند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است