چگونه یک مدیر سئو استخدام می کنید؟

جو داوسون مدیر آژانس رشد استراتژیک است Creative.onl، مستقر در ،ستان. او را می توان در توییتر پیدا کرد @jdwn.

• مسئولیت پذیری می تواند کمتر واضح باشد


سوالات مصاحبه برای پرسیدن از مدیر سئوی بالقوه خود

هنگامی که فرد جدیدی را به تیم خود وارد می کنید، مهم است که در نظر بگیرید که چگونه با همکاران فعلی هماهنگ می شود.

عدم پرسیدن سوالات کافی در طول مصاحبه

استخدام در داخل ممکن است گران‌تر باشد، اما می‌تواند سطح بیشتری از کنترل را فراهم کند و امکان همکاری نزدیک‌تر با تیم را فراهم کند. شما کاملاً مالک فرآیندهای خود هستید و در همه چیز ورودی دانه ای دارید.

س: در یک مدیر سئو چه چیزی را باید جستجو کنم؟

آنها باید توانایی ارزیابی سلامت فعلی یک وب سایت، برنامه ریزی برای بهبود رتبه در نتایج جستجوی ارگ،ک را داشته باشند. نامزد موفق همچنین باید بتواند معیارهای عملکرد مانند نرخ کلیک، نرخ تبدیل و نرخ پرش را ردیابی و تجزیه و تحلیل کند.

یک مدیر سئو خوب چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از شروع جستجوی خود، مطمئن شوید که یک بودجه واقعی برای این نقش تعیین کرده اید. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید چقدر می تو،د پرداخت کنید و چه نوع فردی برای این شغل من، تر است.

عدم انجام بررسی پیشینه

• سطح تجربه محدود

شما نمی خواهید تیمی از افرادی را استخدام کنید که همگی در یک زمینه متخصص هستند، زیرا این کار توانایی تیم شما را برای تفکر خلاقانه و ارائه ایده های نوآورانه محدود می کند.

اگر به دنبال بهبود رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه یک مدیر سئو استخدام کنید. این می تواند یک کار ،ره آور باشد، اما با اطلاعات من،، می تواند ساده تر از آنچه فکر می کنید باشد.

تعیین انتظارات واضح تضمین می کند که همه از همان ابتدا در یک صفحه هستند و هر هدفی قابل دستیابی است.

عدم توافق بر سر بودجه

مسئولیت اصلی یک مدیر سئو این است که اطمینان حاصل کند که وب سایت شما تا حد امکان در نتایج موتورهای جستجو (نه فقط گوگل، بلکه بینگ و آمازون هم).

بدون یک مدیر سئو، اغلب دشوار است که بد،د وقتی ،ت به بهبود دید وب سایت شما در موتورهای جستجو می رسد، از کجا شروع کنید. و بدون ترافیک ارگ،ک ارزشمند، افزایش پایگاه مشتری و فروش شما دشوار است. سئو می تواند نقش مهمی در رشد برند داشته باشد.

ویژگی های شخصیتی نیز کلیدی هستند. فرد باید خلاق، پیگیر و مشتاق حل مسئله باشد. آنها همچنین باید مهارت های سازم، خوبی داشته باشند و توانایی اولویت بندی وظایف را داشته باشند.

از سوی دیگر، برون سپاری به یک آژانس یا متخصص آزاد ممکن است مقرون به صرفه تر باشد و می تواند مهارت های تخصصی را ارائه دهد که در داخل در دسترس نیست. بسیاری از ارائه دهندگان سئو انواع ماهانه را ارائه می دهند بسته های سئو، که هزینه ها را قابل پیش بینی و کنترل می کند. و بسته به شرایط یک قرارداد، شما به احتمال زیاد این آزادی را دارید که هر زمان که دوست دارید لغو کنید. این می تواند دردسر کمتری نسبت به استخدام یک فرد داشته باشد – یک کارمند با عملکرد ضعیف، که حل ، آن می تواند مشکل تر باشد.

استخدام در منزل استخدام یک آژانس سئو یا فریلنسر
طرفداران • کنترل و همکاری بیشتر

همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که مدیر SEO شما مهارت های بین فردی خوبی دارد. داشتن یک سیاست درهای باز که در آن همه بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند ضروری است. این به ایجاد اعتماد بین اعضای تیم کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که همه در یک صفحه هستند.

• عدم کنترل بر فرآیند

پاسخ: این بستگی به شرایط دارد. استخدام یک مدیر سئو از راه دور می تواند مفید باشد اگر آنها بسیار با تجربه و قادر به ارائه نتایج باشند، با این حال، ارتباط و مسئولیت پذیری می تواند با کارگران از راه دور چالش برانگیزتر باشد. مهم است که قبل از تصمیم گیری نهایی، جوانب مثبت و منفی را بسنجید. همچنین ممکن است مشکلات قانونی یا انطباق زم، وجود داشته باشد استخدام در سطح بین المللی.

بستن افکار

اگر روشن نیستید صفحه اول گوگل برای مهم ترین کلمات کلیدی خود، فرصت های فروش زیادی را از دست می دهید. این به ویژه برای سئوی تجارت الکترونیک صادق است، جایی که یک وب سایت با عملکرد ضعیف و استراتژی سئو به م،ای واقعی کلمه می تواند تفاوت بین یک تجارت پر رونق و ورش،تگی باشد.

• ارتباط می تواند دشوارتر باشد

• پیدا ، کاندیدای من، ممکن است دشوار باشد

این شامل انجام تحقیقات کلمات کلیدی و ایجاد محتوای SEO، بهینه سازی صفحات وب سایت موجود، تجزیه و تحلیل منابع ترافیک، مدیریت کمپین های ایجاد لینک، نظارت بر عملکرد موتورهای جستجو و گزارش منظم در مورد پیشرفت ترافیک ارگ،ک است. یک مدیر سئو تضمین می کند که ،ب و کار شما پیشرفت سئو را با سرعت بیشتری می بیند.

یک مدیر سئو چه وظایفی دارد؟

بدون مهارت های خوب مدیریت پروژه، یک مدیر سئو برای به دست آوردن نتایج تلاش می کند و می تواند باعث تاخیر در دستیابی به نتایج دلخواه شود.

چگونه می تو،د اطمینان حاصل کنید که تیم شما به خوبی کار می کند؟

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/12/05/،w-do-you-hire-an-seo-manager/یک مدیر سئو می تواند به شما در شناسایی بهترین استراتژی ها برای بهبود حضور جستجوی وب سایت کمک کند. آنها همچنین قادر خواهند بود عملکرد کلی را زیر نظر داشته باشند، فرصت‌های بهبود بالقوه را شناسایی کنند و تاکتیک‌های مؤثری را برای دریافت بهترین نتایج از محتوای وب‌سایت خود ایجاد کنند.

هنگام مصاحبه با یک مدیر بالقوه سئو، باید چند سوال خاص بپرسید تا مطمئن شوید که من، هستند. اینها می تواند شامل سؤالاتی در مورد تجربه آنها در سئو، نحوه به روز ماندن آنها در مورد تغییرات الگوریتم و استراتژی هایی باشد که برای بهبود رتبه وب سایت شما استفاده می کنند.

نمونه سوالات شروع

  • چه تجربه ای از سئو دارید؟
  • چگونه در مورد تغییرات الگوریتم به روز بم،د؟
  • از چه استراتژی هایی برای بهبود رتبه وب سایت ما استفاده می کنید؟
  • چگونه محتوای ما را برای دیده شدن در موتورهای جستجو بهینه می کنید؟
  • از چه نوع تاکتیک های لینک سازی استفاده می کنید؟
  • به نظر شما مهمترین گرایش های سئو چیست؟

اشتباهات رایجی که باید هنگام استخدام یک نامزد جدید اجتناب کنید

اطمینان حاصل کنید که از هر نامزد بالقوه در مورد تجربه و صلاحیت آنها و همچنین توانایی آنها در کار با تیم و مدیریت روابط با مشتری سؤال می کنید.

عدم تعیین اه، روشن برای نقش

چگونه یک مدیر سئو استخدام کنیم؟

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • رهبران ،ب‌وکار برای استخدام مدیران سئو تلاش می‌کنند و اغلب از خود می‌پرسند که آیا به آن‌ها نیاز دارند یا خیر
  • دیده شدن سئو کلید موفقیت ،ب و کار است و افزایش مشتری و فروش شما دشوار است
  • سئو کمک بزرگی به رشد برند است و اساساً به طرز فکر صحیح نیاز دارد
  • این یک چک لیست است که به شما کمک می کند تا من، برای ،ب و کار خود استخدام کنید

کلید ایجاد یک تیم سئو موفق، یافتن افرادی با مهارت های مکمل است که به خوبی با یکدیگر کار می کنند. این شامل جستجوی افرادی است که در جنبه های مختلف بازاریابی دیجیتال، مانند نوشتن محتوا، طراحی وب و تجزیه و تحلیل، تجربه دارند.

یافتن مدیر سئوی من، گام مهمی در تضمین موفقیت وب سایت شما است. اطمینان حاصل کنید که از نامزدهای احتمالی سوالات زیادی بپرسید و قبل از تصمیم گیری، مهارت ها، تجربه و توانایی آنها را در تطبیق با فرهنگ تیم در نظر بگیرید. هم مزایا و هم معایب استخدام یک کارمند داخلی یا برون سپاری به آژانس یا فریلنسر را در نظر بگیرید و فراموش نکنید که بودجه تعیین کنید. با داشتن نامزد من، در هیئت مدیره، شما به خوبی در راه دستیابی به موفقیت بلندمدت سئو خواهید بود.


در این مقاله به مواردی می پردازیم که باید هنگام استخدام یک مدیر سئو در نظر بگیرید. ما همچنین نکاتی را در مورد اینکه چگونه مطمئن شوید تیم شما با هم خوب کار می کند و بیشترین بهره را از مدیر SEO شما می برد، ارائه خواهیم کرد.

چرا یک مدیر سئو استخدام کنیم؟

پاسخ: می تو،د به دنبال مدیران سئو در تابلوهای شغلی بگردید یا یک فریلنسر یا آژانس استخدام کنید. اطمینان حاصل کنید که از آنها در مورد تجربه و صلاحیت آنها و همچنین توانایی آنها در کار با تیم و مدیریت روابط با مشتری سؤال کنید.

هنگام استخدام یک مدیر سئو، برخی از اشتباهات رایج وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

عدم درک مسئولیت های یک مدیر سئو

استخدام یک مدیر سئو که تمام جنبه های سئو، از جمله سئو فنی، وظایف مرتبط با محتوا، ردیابی تجزیه و تحلیل، عملکرد وب سایت و ساخت لینک را می داند، بسیار مهم است.

این می تواند شامل ایجاد یک چک لیست ورود، تشکیل جلسات منظم، تعیین وظایف به اعضای تیم و برنامه ریزی زمان برای فعالیت های تیم سازی باشد. مطمئن شوید که مدیر سئوی شما با سرنخ های کلیدی از سراسر ،ب و کار مواجه است تا درک قوی از ،ب و کار و نیازهای آن به دست بیاورد. این در دراز مدت نتیجه می دهد.

استخدام داخلی در مقابل برون سپاری سئو

پاسخ: هزینه استخدام یک مدیر سئو به سطح تجربه، مهارت ها و خدمات مورد نیاز بستگی دارد. به طور کلی، مدیران داخلی می توانند گران تر از آژانس ها یا متخصصان آزاد باشند. مهم است که قبل از شروع جستجو، یک بودجه واقعی تعیین کنید.

مهم است که مدیر SEO که استخدام می‌کنید یک بازیکن تیمی باشد و بتواند از مدیریت بالاتر هدایت شود. داشتن توانایی ایجاد روابط با ذینفعان و مشتریان نیز ضروری است.

اهمیت مدیریت پروژه

س: آیا استخدام یک مدیر سئو در خارج از کشور برای کار از راه دور ایده خوبی است؟

بررسی پیشینه هنگام استخدام یک مدیر سئو مهم است زیرا بینشی از تجربیات گذشته آنها و هر گونه شرایطی که ممکن است داشته باشد را ارائه می دهد. همچنین این یک راه خوب برای اطمینان از عدم وجود مغایرت در رزومه آنها است.

سوالات متداول

• وظایف را به سرعت تعیین کنید

• مقرون به صرفه

داشتن یک گفتگوی باز بین همه اعضای تیم نیز بسیار مهم خواهد بود. این امر بازخورد و ورودی آنها را در مورد بهترین روش بهینه سازی محتوا یا بهبود استراتژی ها تضمین می کند.

ایده هایی برای استقبال و پذیرش استخدام جدید خود

س: هزینه استخدام یک مدیر سئو چقدر است؟

• دسترسی به مهارت های تخصصی

• سطح بالای تخصص و تجربه

منفی • می تواند گران تر باشد

وقتی می خواهید تصمیم بگیرید که آیا باید یک مدیر سئو داخلی استخدام کنید، کار را به یک نفر برون سپاری کنید آژانس سئویا به سادگی یک فریلنسر دریافت کنید – باید مزایا و معایب آن را بسنجید.

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

مهارت های مدیریت پروژه برای یک مدیر سئو ضروری است زیرا آنها باید فعالیت ها را بین تیم ها و بخش های مختلف هماهنگ کنند، ج، زم، و بودجه را مدیریت کنند و پیشرفت پروژه را گزارش دهند.

س: چگونه یک مدیر سئو پیدا کنم؟

بسیار مهم است که ایده روشنی از آنچه مست،م این شغل است داشته باشید و اینکه نامزد دارای مهارت های مربوط به این موقعیت باشد.

بدون توجه به فرهنگ فعلی تیم

• نظارت بر پیشرفت آسان تر است

پاسخ: یک مدیر سئو خوب باید تجربه ای در زمینه سئو و دانش به روز در مورد تغییرات الگوریتم و استراتژی ها برای بهبود رتبه وب سایت داشته باشد. آنها همچنین باید بتوانند محتوا را برای دیده شدن در موتورهای جستجو بهینه کنند، از تاکتیک های لینک سازی استفاده کنند و آ،ین روند سئو را پیگیری کنند.

زم، که به دنبال مدیر سئو می گردید، می خواهید فردی را بیابید که در این زمینه آگاه باشد، مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد، خود شروع کننده باشد و بتواند به طور مستقل کار کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است