جرمی میندل در مورد هدف CRM برای گرفتن یک دختر (او با او ازدواج کرد) و برای بازاریابی

می تو،د با جستجوی او در مورد جرمی مایندل بیشتر بد،د.

جرمی مایندل سپس در مورد چگونگی استفاده از هدف گذاری CRM برای بازاریابی دیجیتال صحبت کرد. آنها محصول مشتری خاص و ارتباطات او را هدف قرار دادند و آن تبلیغات را به هم زدند و در نهایت به ملاقاتی که می خواستند با مشتری رسیدند. این هوشمندانه بود و کار کرد.

او راهنمایی های بیشتری در مورد اینکه با محدودیت های PII چه باید کرد و چگونه آنها را دور زد، ارائه کرد. بنابراین شرکت او، ضریب هوشی هدف این کار را انجام می دهد و اگر با او تماس بگیرید، می تو،د یک تی شرت رایگان دریافت کنید.

،مت اول و دوم با جرمی مایندل بیشتر در مورد موارد سئو کلاه سیاه بود و اکنون در ،مت سوم، به موضوعات کلاه سفید بیشتری می پردازیم. ما با هدف گذاری CRM و نحوه ورود او به هدف گذاری CRM شروع می کنیم. با تلاش او برای قرار گذاشتن با دختری که دوستش داشت شروع شد. او چهره خود را به صورت تبلیغاتی فتوشاپ کرد که این دختر می دید و اکنون با دو فرزند ازدواج کرده است. این استراتژی هدف گذاری CRM برای او خوب کار کرد.

بحث انجمن در یوتیوب.


منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-200-34497.html

جرمی مایندل

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است