نحوه تماس با Google My Business (گزینه‌های پشتیبانی)


این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه با Google برای ،ب و کار من تماس بگیرید.

این شامل همه گزینه‌های موجود پشتیب، Google Business است، مانند شماره تماس «Google برای ،ب‌وکار من»، ویژگی چت زنده، ایمیل پشتیب،، توییتر، فیس‌بوک، وب‌سایت مرکز پشتیب،، و انجمن راهنمایی انجمن. فقط کافی است گزینه مراقبت از مشتری مورد نیاز خود را انتخاب کنید تا با پشتیب، Google برای ،ب و کار من تماس بگیرید تا سؤالات و مشکلات شما به موقع حل شود.

توجه: Google My Business (یا به اختصار GMB) اکنون Google Business نامیده می شود. و لیست های GMB به ،وان نمایه های تجاری نامیده می شوند. با این حال، برخی افراد هنوز از نام های قدیمی استفاده می کنند. بنابراین، تمام اشکال نام‌ها در سراسر این راهنما استفاده می‌شود، بنابراین محتوا برای همه جستجوگر، که به کمک نیاز دارند قابل استفاده است.

نحوه تماس با Google My Business

نحوه تماس با Google My Business

با شماره 1-844-491-9665 تماس بگیرید

اولین راه برای نحوه تماس با Google My Business استفاده از شماره تماس Google Business است. این خط کمک تلفنی برای کاربر، است که می خواهند با یک اپراتور زنده صحبت کنند. می تو،د با شماره 1-844-491-9665 تماس بگیرید و از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شرقی با یک متخصص آموزش دیده صحبت کنید. خط راهنمایی مراقبت از مشتری بیشترین میزان تماس را در بعدازظهرها و عصرها دریافت می‌کند و اکیداً توصیه می‌شود صبح‌ها تماس بگیرید تا از زمان انتظار طول،‌تر از حد متوسط ​​جلوگیری کنید.

ارسال یک ایمیل از طریق فرم تماس

می‌تو،د از طریق فرم تماس در صفحه راهنمای اصلی اینجا به ایمیل پشتیب، «Google برای ،ب‌وکار من» دسترسی پیدا کنید: support.google.com/business/gehelp. ابتدا باید نمایه ،ب و کار گوگل را که به کمک آن نیاز دارید انتخاب کنید و سپس چند کلمه کلیدی مرتبط با مشکلی را که باید حل شود تایپ کنید. با کلیک بر روی دکمه “بعدی” لیستی از پیوندهای منبع ظاهر می شود که ممکن است به شما در رفع مشکل کمک کند. اگر هیچ کدام اعمال نشد، روی «مرحله بعدی» کلیک کنید تا به لیست گزینه‌های تماس، که شامل پشتیب، ایمیل Google Business است، بروید.

چت زنده «Google برای ،ب و کار من».

برای پشتیب، از چت زنده استفاده کنید

چت زنده «Google برای ،ب و کار من» در این آدرس موجود است support.google.com/business/gehelp; با این حال، این گزینه خدمات مشتری فقط برای انواع خاصی از مشکلات نمایه ،ب و کار Google ظاهر می شود. یک گزینه جایگزین که ممکن است در کنار ویژگی چت زنده (یا جایگزین آن) ظاهر شود، دریافت تماس تلفنی زنده از تیم پشتیب، است. نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که چت زنده و تماس‌های زنده معمولاً فقط در ساعات کار Google برای ،ب‌وکار من در دسترس هستند. بنابراین، اگر یکی از این ویژگی‌های خدمات مشتری را هنگام پر ، فرم در دسترس نمی‌بینید، بعداً دوباره امتحان کنید.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

توییت @GoogleMyBiz

یکی دیگر از گزینه‌های تماس با خدمات مشتریان Google for Business از طریق توییتر است. می‌تو،د حساب توییتر «Google برای ،ب‌وکار من» را در اینجا مشاهده کنید twitter.com/GoogleMyBiz، سوالات را به @GoogeMyBiz توییت کنید و از طریق صفحه نمایه توییتر به پشتیب، Google Business پیامی مستقیم ارسال کنید.

در فیس بوک به @GoogleBusinessProfile پیام دهید

اگر می‌خواهید بد،د چگونه می‌تو،د با Google Business در فیسبوک تماس بگیرید، می‌تو،د از صفحه نمایه در اینجا دیدن کنید facebook.com/GoogleBusinessProfile/. می تو،د مستقیماً یک سؤال را در صفحه فیس بوک ارسال کنید یا از طریق ویژگی Facebook Messenger یک پیام خصوصی ارسال کنید. لایک ، و دنبال ، حساب کاربری فیس بوک نمایه ،ب و کار گوگل نیز راه خوبی برای آشنایی با به روز رس، های محصول و ارتباط با سایر کاربران است.

مرکز پشتیب، ،ب و کار گوگل

از مرکز پشتیب، Google برای ،ب و کار من دیدن کنید

را مرکز پشتیب، Google برای ،ب و کار من قابلیتی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به ارتباط با متخصص Google Business به سرعت و به راحتی پشتیب، دریافت کنید. می‌تو،د موضوعات راهنمای رایج را مرور کنید تا سؤالات متداول سایر کاربران را پیدا کنید که ممکن است مشکل شما را برطرف کند. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، همیشه می‌تو،د از انجمن راهنمایی بپرسید (که در ادامه ذکر شد) یا فرم تماس را پر کنید تا مستقیماً با نماینده خدمات مشتری Google صحبت کنید.

Ezoic را امتحان کنید

انجمن راهنمای ،ب و کار Google را مرور کنید

را انجمن راهنمای ،ب و کار Google یک راه عالی برای ارتباط با سایر صاحبان ،ب و کار است که از این پلت فرم برای دریافت کمک و به اشتراک گذاری تجربیات استفاده می کنند. می‌تو،د از موتور جستجوی داخلی برای یافتن پست‌هایی درباره موضوع خود یا مرور انجمن‌های سازمان‌دهی‌شده بر اساس دسته‌بندی استفاده کنید. نکته خوب در مورد این گزینه پشتیب، این است که می‌تو،د به سؤالات اعضای تیم Google، شرکای Google و کارشناسان محصول انجمن پاسخ دهید.

تماس با پشتیب، Google برای ،ب و کار من خلاصه

امیدوارم از این راهنمای نحوه تماس با Google My Business لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، گزینه‌های پشتیب، Google Business بسیاری برای دسترسی به مرکز مراقبت از مشتری برای دریافت پشتیب، مورد نیاز برای نمایه ،ب‌وکار یا حساب خود، از جمله شماره تماس Google برای ،ب‌وکار من، ویژگی چت زنده، ایمیل پشتیب،، Twitter، فیس بوک، وب سایت مرکز پشتیب،، و انجمن کمک جامعه.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.

ازوئیکاین آگهی را گزارش کنید




منبع: https://seochatter.com/،w-to-contact-google-my-business-support/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است