اخبار SEO که می توانید از آن استفاده کنید: مجله موتور جستجو بررسی وضعیت داده های SEO را در سال 2022 منتشر می کند


Search Engine Journal به تازگی وضعیت SEO 2023 خود را منتشر کرده است و حقایق و ارقام شگفت انگیزی را نشان می دهد که می تواند به کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کمک کند تا با بینش های عالی راه خود را به سال 2023 بپیوندند.

داده‌های نظرسنجی از 3600 متخصص سئو جمع‌آوری شده است که بازخوردی در مورد فناوری و عوامل مرتبط با مصرف‌کننده در صنعت ارائه می‌دهد.

در زیر برخی از جالب ترین بینش های گزارش SEJ آمده است:

  • حقوق سئو حرفه ای های جدید: سئوکار، که حداقل دو تا چهار سال سابقه کار دارند گزارش داده اند که حدود 75000 تا 90000 دلار دستمزد دریافت کرده اند. در مقابل، افرادی که کمتر از دو سال سابقه کار داشتند به ترتیب 31 درصد و 34 درصد از این میزان را دریافت ،د.
  • سئو فنی: امسال سئو فنی در اولویت قرار گرفت. این احتمالاً به دلیل پیشرفت های گوگل است که بر ثبات و سرعت وب سایت تأکید می کند.
  • به دست آوردن ROI و نتایج نظارت همچنان دشوار است: تأیید اینکه اه، کمپین و ردیابی عملکرد در یک راستا هستند می تواند چالش برانگیز باشد زیرا سئو وقت گیر است و از شاخص های مختلفی برای سنجش موفقیت استفاده می کند. به ویژه به این دلیل که خدمات ارائه شده توسط کارشناسان سئو با معیارهای به کار رفته برای اندازه گیری دستاورد متفاوت بود، مانند رتبه بندی کلمات کلیدی، سرنخ های واجد شرایط و بازدید از صفحه رتبه دوم در میان درخواست های برتر بودند. 47.6 درصد از نتایج سئوی خود راضی بودند
  • پیشرفت های قابل توجهی در هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در سال 2023 پیش بینی می شود: بیشتر متخصصان بر این باورند که یادگیری ماشینی/هوش مصنوعی (18.7 درصد)، به‌روزرس،‌های Google (18 درصد) و کوکی‌های شخص ثالث (13.9 درصد) بیشترین تغییر را در دو سال آینده ایجاد خواهند کرد. طی دو سال آینده، کارشناسان سئو انتظار دارند که یادگیری ماشین/AI (11.3 درصد)، Core Web Vitals (10.8 درصد) و EAT (تخصص، اقتدار، اعتماد) و منابع مورد اعتماد (10.2 درصد) نوظهورترین روندها در سئو باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو، حتما دانلود کنید وضعیت سئو SEJ.

اخبار سئو بیشتر که می تو،د استفاده کنید

شواهد نشان می دهد که کاربران از نتایج جستجوی گوگل ناراضی هستند: بر اساس داده‌های اخیر بر اساس یک مطالعه SEMRush، 30 درصد از کاربران احساس می‌کنند مجبور هستند که جستجوهای خود را دوباره امتحان کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند به دست آورند. این نشان می دهد که کاربران از نتایج جستجوی خود ناراضی هستند و متوجه می شوند که باید جستجوهای جستجوی خود را اصلاح کنند تا به نتایج مرتبط دست یابند. یک توییت در فضای مجازی منتشر شد ماه گذشته در 25 اکتبر، زم، که کاربری (امیلی و،کو @MLE_Online) توییت کرد که گوگل به سودمندی خود عمل نمی کند، همانطور که در گذشته به آن شهرت داشت و نتایج مرتبطی را تولید نمی کرد و کاربران نباید مجبور به این کار باشند. از گزینه های جستجوی پیشرفته برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند استفاده کنید. این توییت بیش از 7000 ریتوییت و 60000 لایک دریافت کرد که بسیاری با نظرات او موافق بودند، از جمله متخصصان سئو. با توجه به ژورنال موتور جستجو، سارا کارلینگ، معاون رشد در Buoy Health، این موضوع را تکرار کرد و گفت که به نظر می‌رسد گوگل هر روز کمتر هوشمند می‌شود. داده های SEMRush نشان می دهد که 30.1 درصد از جستجوهای دسکتاپ. در مقایسه، 29.1 درصد از جستجوهای موبایلی از 5 تا 11+ عبارت کلیدی در جستجوها استفاده می کنند، که نشان می دهد کاربران باید از کلمات کلیدی خاص تری استفاده کنند تا واقعاً آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. برای اطلاعات بیشتر، بررسی کنید مطالعه صفر کلیک SEMRush نتایج در اینجا

گوگل روشن می کند که آیا متن جایگزین برای لو،ا و دکمه ها بر سئو تاثیر می گذارد یا خیر: آ،ین پاد،ت Google Search Off the Record بازخورد جالبی را در مورد دکمه‌های مبتنی بر تصویر و متن جایگزین برای لو،ا نشان می‌دهد. رابطان جستجوی گوگل لیزی ساسمن و جان مو، بهترین روش ها را برای مدیریت این ویژگی ها روشن می کنند. وقتی صحبت از تصاویر کاربردی می شود، مانند لوگو یا تصویر پیکان، منطقی است که متن جایگزین عملکرد آن را توصیف کند. با این حال، برای اه، سئو، غیر ضروری است، زیرا به ،وان مثال، کاربران احتمالاً دکمه پرداخت را جستجو نمی کنند. به گفته مو،، وقتی صحبت از متن جایگزین برای دکمه‌ها می‌شود، افزودن متن جایگزین به یک دکمه هیچ مزیتی برای سئو ندارد، اما در عوض، توابع دسترسی وجود دارد. وقتی صحبت از لو،ا می شود، واقعاً به این بستگی دارد که آیا تصویر یک پیوند است یا نه. به ،وان مثال، اگر لوگو به صفحه اصلی پیوند داده شود، منطقی است که متن جایگزین را برای توصیف عملکرد آن اضافه کنید، به خصوص برای کاربر، که از صفحه خوان استفاده می کنند. برای بینش عمیق تر، نگاه کنید به مجله موتور جستجو مقاله اینجا یا پاد،ت Google Search Off the Record را بررسی کنید اینجا.

Google ویژگی‌های جستجوی جدیدی را در زمان من، برای ،ید تعطیلات اضافه می‌کند: گوگل یافتن بهترین معاملات را برای ،یداران آسان‌تر کرده است درست در زمان عجله ،ید تعطیلات! اکنون، هنگام استفاده از جستجوی Google، بر،ب‌های کوپن و تبلیغات، معاملات در کنار یکدیگر و همچنین اطلاعات قیمتی را خواهید یافت تا به شما در یافتن بهترین تخفیف یا هدیه در این فصل ،ید تعطیلات کمک کنند. Google یک نشان تبلیغاتی دارد که نشان می‌دهد آیا یک مورد در تبلیغ است یا خیر، و همچنین یک ویژگی بریده شدن که به کاربران اجازه می‌دهد پیوند کوپن را کلیک کرده و کپی/ذخیره کنند. علاوه بر این، برای کمک به ،یداران در یافتن بهترین معاملات، نمایشگرهای جستجوی Google در کنار هم ارائه می‌دهند تا به کاربران اجازه دهند معاملات مربوط به موارد مشابه را مقایسه کنند. از نظر قیمت، ویژگی جدیدی به نام Price Insights بهترین بینش را در اختیار کاربران قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد که با مقایسه قیمت ها با محصولات مشابه ارائه شده توسط رقبا، تعیین کنید که آیا یک کالا قیمت من،ی دارد یا خیر. اگرچه مشخص نیست که بر قابلیت کشف سایت‌های تجارت الکترونیک تأثیر می‌گذارد، اما روشن می‌کند که آیا ممکن است بخواهید داده‌های ساختاریافته یا اطلاعات اضافی را به Merchant Center اضافه کنید یا خیر. این فرصت عالی برای استفاده از این ویژگی‌ها با افزایش ،ید آنلاین در این فصل جشن است. کامل را بخو،د زمین موتور جستجو مقاله در اینجا

Core Web Vitals Google جایگزین الگوریتم‌های سرعت صفحه قبلی می‌شود: بر ،ی پوشیده نیست که گوگل در چند سال گذشته به روز رس، الگوریتم خود را افزایش داده است. ا،ر به روز رس، ها بر روی رتبه بندی سرعت صفحه و الگوریتم های تجربه صفحه متمرکز شده اند. با این حال، جان مو، از طریق توییتر تایید کرد گوگل اکنون فقط از موارد حیاتی وب استفاده می کند – به این م،ی که فقط جدیدترین به روز رس، الگوریتم رتبه بندی سرعت صفحه، عمدتاً جدیدترین به روز رس، تجربه صفحه، مرتبط است. مو، گفت، به روز رس، های قبلی، مانند به روز رس، های سرعت صفحه 2010 و 2018، دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. اگرچه سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی است، اما تأثیر جزئی بر رتبه شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دارد. با این حال، خوب است که بد،د روی کدام الگوریتم تمرکز کنید و گوگل احتمالاً دو الگوریتم را به طور همزمان ندارد. می تو،د کامل بخو،د زمین موتور جستجو مقاله در اینجا

تأثیر اشکال جستجوی Google بر داستان‌های برتر و گزارش‌های ویژگی‌های دیگر: گوگل اخیراً یک پست ارسال کرده است به روز رس، کوتاه در کنسول جستجوی گوگل در مورد اشکالی که بر جستجوی Google تأثیر گذاشته است، به ویژه ویژگی‌های جستجو مانند ویژگی Top Stories. SERoundtable گزارش شد در مورد این اشکال، که در حدود 18 و 19 اکتبر آشکار شد. Google در 28 اکتبر یک اصلاح را انجام داد. با این حال، یک هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود. در نتیجه، ممکن است برخی ناهنجاری‌ها را در گزارش عملکرد خود تجربه کنید. Barry Swarts از میزگرد موتورهای جستجو حدس زده است که آیا این ممکن است به کاهش اخیر در تعداد نتایج غنی، به ویژه نتایج غنی از افراد همچنین می پرسند و سؤالات متداول مرتبط باشد یا خیر. در 25 اکتبر گزارش شده است; با این حال، این هنوز تایید نشده است. منتظر بروزرس، های بیشتر در هفته های آینده باشید.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می تو،د استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.




منبع: https://www.seoblog.com/seo-news-you-can-use-search-engine-journal-releases-2022-state-of-seo-data-survey/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است