خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 7 نوامبر 2022

لینک ها و بازاریابی محتوا

تجزیه و تحلیل

PPC

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

صنعت و تجارت

سئو

موبایل و صدا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-07-2022-34368.html

محلی و نقشه ها

ما شاهد یک به‌روزرس، تأیید نشده الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل هستیم که در روز جمعه کاهش یافت. مطالعه رتبه‌بندی محلی دیگری وجود دارد که می‌گوید 10 بررسی به شما رتبه‌بندی محلی Google را افزایش می‌دهد. گوگل در حال آزمایش تعداد نظراتی است که یک بازبین در یک شهر خاص باقی مانده است. گوگل دوباره در حال آزمایش طراحی لینک های سایت جدید است. جستجوی گوگل اشعار را به پانل سمت راست منتقل کرد. یه وبلاگ دیگه هم گذاشتم…

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رس، الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در 4 و 5 نوامبر – تایید نشده
    گوگل مشغول بوده است، صبح جمعه، 4 نوامبر، من شروع به دیدن سیگنال های جدیدی از یکی دیگر از به روز رس، های الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل کردم. طی 24 ساعت آینده، این سیگنال‌ها افزایش یافتند و در حالی که گوگل وجود به‌روزرس، را تأیید نکرده است، نشانه‌های مطمئنی وجود دارد که به‌روزرس، جستجوی Google وجود داشته است.
  • مطالعه می گوید 10 بررسی به شما رتبه بندی را در نتایج محلی گوگل افزایش می دهد
    جوی هاوکینز و تیمش مطالعه رتبه‌بندی محلی دیگری را منتشر ،د، این مطالعه می‌گوید که زدن ده نظر در فهرست محلی شما منجر به افزایش رتبه در نتایج محلی Google می‌شود. اما دریافت بیش از ده نظر به شما کمک نمی‌کند در Google Maps یا بسته محلی Google رتبه بهتری ،ب کنید.
  • Google Local Reviews تعداد نظرات را در شهر نشان می دهد
    فهرست‌های محلی Google برای برخی از فهرست‌ها، تعداد نظراتی را نشان می‌دهد که توسط یک بازبین خاص در یک مکان خاص باقی مانده است. بنابراین اگر یک شخص خاص 15 نظر گذاشته و آن نظرات مربوط به مشاغلی در یک شهر خاص باشد، ممکن است Google آن را نشان دهد.

  • گوگل طرح های پیوند سایت با اندازه چندگانه را آزمایش می کند
    گوگل بسیاری از ویژگی های لینک های سایت را در جستجو آزمایش کرده است، از جمله طراحی جعبه ای. اما اکنون من این طرح جعبه‌ای جدید را با فرمت‌های اندازه‌های مختلف برای یک قطعه می‌بینم.

  • جستجوی گوگل نتایج متن ترانه ها را به سمت راست منتقل می کند
    گوگل جزئیات ترانه را از بخش می، اصلی نتایج جستجوی گوگل به پانل سمت راست منتقل کرده است. خوب، برای ا،ر سؤالات، اما نه همه.
  • وبلاگ شماره 196: ریک ماریانو در مورد اتوماسیون و لمس انس، برای استراتژیست های حساب بازاریابی
    در بخش اول، ما در مورد اینکه چگونه ریک ماریانو به ساخت LocalEdge برای ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال با حجم بالا با هزینه کم کمک کرده است، صحبت کردیم. در این ،مت بعدی…

  • هارپ و ویولن سل در گوگل
    در اینجا ویدیویی از شخصی در حال نواختن چنگ در یکی از دفاتر گوگل است. من مطمئن نیستم کدام دفتر است، اما من 99٪ مطمئن هستم که این از یک دفتر Google است. در اینجا ویدیوی تعبیه شده در زیر آمده است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

جستجوی دیگر

بازخورد:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است