نحوه تأیید کسب و کار گوگل بدون کارت پستال (پاسخ داده شده)


این راهنما نحوه تأیید Google Business را بدون کارت پستال توضیح می‌دهد.

در زیر، روش‌های مختلف نحوه تأیید «Google برای ،ب‌وکار من» را بدون کارت پستال و همچنین فهرستی از روش‌های تأیید فوری نمایه GMB را مشاهده خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که ممکن است Google نیاز به تأیید موقعیت ،ب و کار شما از طریق ارسال یک کارت پستال به آدرس فیزیکی شرکت شما نداشته باشد. در طول فرآیند راه‌اندازی حساب Google Business فوراً متوجه خواهید شد.

همانطور که در این راهنمای دیگر در مورد نحوه ثبت ،ب و کار خود در Google توضیح داده شده است، نوع فروشگاهی که کار می کنید و دسته بندی محصولات و خدمات مربوط به آن تعیین می کند که آیا می تو،د ،ب و کار خود را در Google بدون کارت پستال تأیید کنید یا خیر.

نحوه تأیید ،ب و کار گوگل بدون کارت پستال

نحوه تأیید ،ب و کار گوگل بدون کارت پستال

1. ،ب و کار را با تلفن یا متن تأیید کنید

اولین گزینه ای که برای تأیید Google Business بدون کارت پستال دارید، از طریق تماس تلفنی یا پیام متنی است. مالک حساب Google که نمایه ،ب‌وکار را ثبت می‌کند، می‌تواند این گزینه را برای دریافت کدی در تماس صوتی یا متنی که می‌تواند به حساب Google برای ،ب‌وکار من وارد شود، انتخاب کند.

2. از تأیید ایمیل گوگل استفاده کنید

راه دیگر برای تأیید «Google برای ،ب و کار من» بدون کارت پستال، از طریق ایمیل است. در طول فرآیند راه اندازی فهرست ،ب و کار، می تو،د این گزینه را برای دریافت کد عددی از طریق آدرس ایمیلی که برای ،ب و کار ارائه کرده اید انتخاب کنید.

3. یک فیلم ضبط شده آپلود کنید

برای شرکت‌ها و مغازه‌هایی که ویترین فروشگاهی فیزیکی دارند، معمولاً می‌تو،د با آپلود یک ویدیو ضبط‌شده که مدارک مکان و همچنین تج،ات و اسناد مدیریتی در محل را نشان می‌دهد، ،ب‌وکار را بدون کارت پستال در Google تأیید کنید. مکان دفتر باید با مکان Google Maps برای فهرست ،ب و کار مطابقت داشته باشد و علائم بیرونی مانند نام خیابان و سایر مشاغل اطراف را ثبت کند. تیم راستی‌آزمایی Google همچنین می‌خواهد ویدیوهای ضبط‌شده را در فروشگاه ببیند که فقط کارمندان می‌توانند برای اثبات مالکیت شما بر ،ب‌وکار به آن دسترسی داشته باشند.

4. تماس ویدیویی زنده را انتخاب کنید

گزینه دیگری برای تأیید GMB بدون کارت پستال، اتصال با یکی از همکاران Google Business در یک تماس ویدیویی زنده است. این روش تأیید شبیه بارگذاری یک ویدیوی ضبط شده است، اما با اپراتور زنده در تماس انجام می شود که می تواند صحت برنامه نمایه ،ب و کار Google شما را تأیید کند. باید همان نوع مدرکی را که یک فیلم ضبط شده نشان دهید، مانند نمای بیرونی ساختمان، تج،ات موجود در محل، اسناد مدیریتی، و مناطقی که فقط برای کارمندان فروشگاه وجود دارد.

5. با پشتیب، Google Business تأیید کنید

اگر روش‌های تأیید قبلی برای شما مفید نیستند، بهترین گزینه برای تأیید فهرست ،ب و کار Google بدون کارت پستال، تماس با تیم پشتیب، GMB است. (یا، روش‌های تأیید فوری ذکر شده در بخش بعدی را امتحان کنید.) برای دریافت فهرستی از گزینه‌های راهنما و پشتیب،، مانند چت زنده، تلفن، ایمیل، توییتر، فیس‌بوک و مرکز کمک اجتماعی

راه‌هایی برای تأیید فوری «Google برای ،ب‌وکار من» بدون کارت پستال

در برخی موارد، بدون نیاز به ارسال کارت پستال به آدرس شرکت شما، می‌تو،د فوراً ،ب و کار خود را در Google تأیید کنید. اگر چنین است، این روش‌های زیر برای شما در دسترس خواهد بود تا در طول فرآیند راه‌اندازی نمایه ،ب‌وکار من در Google، تأیید فوری دریافت کنید.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

تأیید فوری با ایمیل

برای دریافت تأیید فوری از طریق ایمیل، باید از همان آدرس ایمیلی که در نمایه ،ب و کار Google فهرست شده است استفاده کنید. در غیر این صورت، ممکن است به روش‌های تأیید اضافی به همراه کد ارسال شده از طریق ایمیل، مانند تماس تلفنی یا پیام متنی، نیاز باشد.

تأیید فوری با کنسول جستجوی Google

در برخی موارد، کنسول جستجوی Google می‌تواند برای تأیید فوری فهرست GMB استفاده شود، به این م،ی که برای نشان دادن مدارک مکان ،ب‌وکار، نیازی به دریافت کارت پستال از طریق نامه ندارید.

  • کاربران کنسول جستجوی موجود که وارد پلتفرم شده‌اند، می‌توانند قبل از افزودن یا ادعای نمایه ،ب‌وکار، وب‌سایت تطبیق با ،ب‌وکار را تأیید کنند.
  • کاربران کنسول جستجوی جدید که وب سایت منطبق خود را پس از افزودن یا ادعای نمایه ،ب و کار من در Google تأیید می کنند، می توانند روی دکمه «دریافت تأیید» کلیک کنند تا فوراً فهرست خود را بدون نیاز به ارسال کارت پستال به محل ،ب و کار تأیید کنند.

آیا می تو،د از یک آدرس مجازی برای Google My Business استفاده کنید؟

نمی‌تو،د از آدرس مجازی برای فهرست‌های «Google برای ،ب‌وکار من» استفاده کنید، زیرا دستورالعمل‌ها مست،م پرسنل مکان در ساعات کاری هستند و ،ب‌وکارهای واجد شرایط باید در ساعات اعلام‌شده با مشتریان تماس مستقیم برقرار کنند.

آیا می تو،د از صندوق پستی برای کارت پستال تأیید ،ب و کار Google استفاده کنید؟

Google صندوق پستی یا صندوق‌های پستی واقع در یک مکان راه دور را برای نمایه‌های ،ب و کار Google مجاز نمی‌داند. یک ،ب و کار باید مکان فیزیکی یا منطقه خدماتی دقیقی داشته باشد تا در Google Maps فهرست شود.

Ezoic را امتحان کنید

اگر ،ب و کار شما هنوز آدرسی ندارد، می‌تو،د از آدرس خانه برای راه‌اندازی حساب «Google برای ،ب‌وکار من» استفاده کنید و سپس مکان را برای Google Maps خاموش کنید. در این مورد، شما می خواهید پس از پنهان ، آدرس، یک منطقه خدماتی را راه اندازی کنید. برای جزئیات بیشتر به این راهنمای مرتبط در مورد نحوه پنهان ، آدرس در Google برای ،ب و کار من مراجعه کنید.

اکنون، پس از اینکه ،ب و کار خود را در Google با استفاده از نکات این آموزش تأیید کردید، کار بعدی که باید انجام دهید بهبود فهرست GMB برای کمک به جذب مشتریان بیشتر است. برای یادگیری استراتژی های بهینه سازی نمایه، این صفحات دیگر را بررسی کنید:

خلاصه ،ب و کار Google را بدون کارت پستال تأیید کنید

امیدوارم از این راهنمای نحوه تأیید حساب Google Business بدون کارت پستال لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، روش‌های مختلفی برای تأیید «Google برای ،ب‌وکار من» بدون ارسال کارت پستال وجود دارد. با این حال، گزینه هایی که برای فروشگاه یا شرکت شما در دسترس است به طبقه بندی آن و انواع محصولات و خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد بستگی دارد. برای ،ب‌وکارهای واجد شرایط، می‌تو،د از روش‌های جایگزین برای تأیید فهرست GMB بدون کارت پستال مانند تلفن، متن، ایمیل، ضبط ویدیو، تماس زنده و ادغام کنسول جستجوی Google استفاده کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/،w-to-verify-google-business-wit،ut-postcard/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است