آزمایش بیشتر «Google Explore» به عنوان ویژگی Dynamic SERP اکنون موضوعات، افراد و حتی شرکت ها را پوشش می دهد

بعد از اینکه موردی کاوش را دید، توانستم چندین بار آن را فعال کنم و آن را پوشش دهم در پست من در مورد آ،ین آزمایش ها و ویژگی های SERP که می دیدم. این یک ویژگی وحشی است و از آن زمان تاکنون بارها در این آزمایش شرکت کرده ام.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-explore-testing-continues-34416.html

اجازه دهید با آن روبرو شویم، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم آن را به Explore گره بزنم، مگر اینکه بدانم در آنجا نمایش داده می شود. بنابراین، شما می‌تو،د در حال حاضر داده‌های Explore را در GSC داشته باشید، اما هیچ راهی برای نمایش آن به‌طور خاص به ،وان Explore وجود ندارد. به همین دلیل است که یک فیلتر در GSC برای “Explore” شگفت‌انگیز خواهد بود.

بله قطعاً آنها را برای شرکت‌ها می‌بینید، اما اغلب آن‌قدر پرکار نیستند pic.twitter.com/2mWBeyCnVL

— Mordy Oberstein 🇺🇦 (@MordyOberstein) 14 نوامبر 2022

و باور کنید، من سعی کرده‌ام آن را ردیابی کنم… خوب، پس از چندین بار راه‌اندازی Explore در SERP، در نهایت مقاله‌ای را که در Explore از یکی از مشتریانم نشان داده شده بود، ردیابی کردم. در GSC در گزارش عملکرد تحت جستجوی وب ظاهر شد و در رتبه 32 در SERP ها قرار گرفت.

اخیراً Google Explore را بیشتر و بیشتر می بینم…
خوب، در چند هفته گذشته من کاوش بیشتر و بیشتر را در SERP های موبایل دیده ام. مطمئن نیستم که به طور رسمی عرضه شده است یا این که آزمایش بیشتری است، اما شایان ذکر است. و من ماشه کاوش را برای طیف وسیعی از جستارها، از جمله افراد و شرکت‌ها در حال حاضر می‌بینم. ملیسا فاخ من را در توییتر پینگ کرد در مورد راه اندازی کاوش برای شرکت های مختلفی که او در جستجوی آنها بود و من دیروز توانستم آن را تکرار کنم.

Google (نوعی) رسماً Explore At Search را در سال 2022 اعلام کرد:
در جریان پخش زنده Search On 2022، Google اشاره کرد که Explore در حال انتشار است، اما به نظر می‌رسید که بر جستارهای مرتبط با سفر متمرکز شده است. آنها کاوش را به شدت پوشش ندادند اما به آن اشاره ،د (کلیپ ویدیویی زیر را ببینید). و بری یکی از معدود افرادی بود که آنچه را که «پیمایش برای کاوش» می‌نامید را در پست وبلاگ خود که خلاصه‌ای از «جستجو در سال 2022» نامید، مستند کرد.

بله، 🧵 pic.twitter.com/XPrld9UNSG

— خوشال بهرو، (@b4k_khushal) 14 نوامبر 2022

زم، که مشتری در حال رتبه‌بندی در آنجا بود، GSC را بررسی کردم، مانند جستجوی وب معمولی است (بنابراین نمی‌د،د که از کاوش است). اگر این مورد اجرا شود، باید یک فیلتر برای کاوش اضافه کنند (اما مطمئن نیستم که این اتفاق بیفتد). 🙂

– گلن گیب (@glenngabe) 10 سپتامبر 2022

ردیابی Google Explore در GSC: موفق باشید.
من چندین بار در توییتر پس از راه‌اندازی Explore گفته‌ام، برای ردیابی ویژگی در GSC موفق باشید!

در اینجا کاوش برای آرون راجرز نشان داده شده است:

مراقب کاوش باشید:
بنابراین، اگر محتوای مقاله، ویدیو و غیره زیادی منتشر می کنید، در SERP های تلفن همراه مراقب Google Explore باشید. می تو،د با پیمایش چندین صفحه در تلفن همراه آن را فعال کنید. گاهی اوقات فقط پس از یک یا دو اسکرول فعال می شود، اما در برخی مواقع به چهار تا پنج اسکرول نیاز دارد. باز هم، این یک ویژگی SERP جذاب است که در حال حاضر زیر رادار پرواز می کند. بنابراین دور بروید و ببینید چه چیزی پیدا می کنید.

در اینجا کاوش برای تام کروز نمایش داده می شود (از طریق خوشال بهرو،):

به ،وان مثال، می‌تو،د کاوش را برای انواع مختلف جستجو در توییت‌های زیر مشاهده کنید:

در ژوئن 2022، Mordy Oberstein برای اولین بار یک ویژگی جدید SERP را در حال آزمایش به نام Google Explore مشاهده کرد. اینجاست که پس از پیمایش کاربر در چندین صفحه در SERPهای موبایل، فید محتوا نشان داده می شود. این یک درمان ویژه در SERP ها دارد و شبیه ،یب جستجو و کشف است. در حال حاضر، Explore حاوی محتوای مقاله و ویدیوهای زیادی است. از آنجایی که شبیه Discover است، شوخی کرده‌ام که چرخ فلک داستان‌های وب و ویدیوهای کوتاه ممکن است به آنجا ختم شود (و شاید هم شود!)

و در اینجا Explore برای Wix نمایش داده می شود (از طریق Mordy Oberstein):

در اینجا ،متی از Search On 2022 است که در آن Google توضیح می‌دهد که می‌تو،د «پیمایش کنید و سپس شاخه‌ای کنید و از موضوعات مرتبط الهام بگیرید…»

فعالیت Google Explore بیشتر. من اکنون فعال کاوش برای افراد و همچنین موضوعات را می بینم. من عاشق این هستم که دسته اول در Explore for Aaron Rodgers درباره گیتار زدن اوست. 🙂 همانطور که گفته شد، موضوعات فرعی زیادی برای هارون وجود دارد … pic.twitter.com/dSlLlKQ9XE

– گلن گیب (@glenngabe) 14 نوامبر 2022

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است