الگوریتم پاندا گوگل به الگوریتم کواتی تبدیل شد

Google Coati چیست؟ کیم به ما گفت که در حالی که پاندا در الگوریتم رتبه‌بندی اصلی بزرگ‌تر «مصرف» شده است، «پاندا متعاقباً با کواتی جایگزین شد». کواتی جانشین پاندا بود، او گفت کواتی به‌روزرس، الگوریتم پاندا است.

کیم اضافه کرد که کواتی به‌روزرس، اصلی محسوب نمی‌شود، اما پاندا و کواتی بخشی از الگوریتم رتبه‌بندی اصلی هستند.

هیونگ جین کیم، معاون جستجوی گوگل، این نکته را در جریان سخنر، بعدی SMX امروز صبح به ما گفت. در حالی که این چیزی عملی یا چیزی نیست که ،وماً امروز مهم باشد، من فکر نمی‌کنم ،ی در صنعت سئو تا به حال شنیده باشد که پاندا به Coati تبدیل شده است.

به گفته کیم، با گذشت زمان، پاندا نیز تکامل یافت و به کواتی تکامل یافت. کواتی یکی دیگر از حیوانات سیاه و سفید است.

آیا می دانستید که الگوریتم پاندا گوگل از سال 2012 دیگر وجود ندارد؟ در طول سال‌ها نه تنها در الگوریتم رتبه‌بندی اصلی گنجانده شد، بلکه در برخی مواقع به الگوریتم جدیدی به نام یک حیوان جدید – Coati تبدیل شد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-panda-algorithm-coati-algorithm-389603

پاندا چیست؟ Google Panda یک به روز رس، الگوریتم اصلی بود که بر رتبه بندی جستجو برای 11.8٪ از جستجوها در Google ایالات متحده تأثیر گذاشت. گفت پاندا برای کاهش رتبه سایت های با کیفیت (“سایت هایی که ارزش افزوده کمی برای کاربران دارند، محتوای سایت های دیگر را کپی می کنند یا سایت هایی که خیلی مفید نیستند”) و پاداش رتبه های بهتر به سایت های با کیفیت طراحی شده است (” سایت‌هایی با محتوا و اطلاعات اصلی مانند تحقیق، گزارش‌های عمیق، تجزیه و تحلیل متفکرانه و غیره»).

هیونگ جین کیم به ما گفت که پاندا مهم است و به این دلیل راه‌اندازی شد که گوگل نگران بود وب به سمتی می‌رفت که آن‌ها نمی‌خواستند، دقیقاً مثل امروز با به‌روزرس، محتوای مفید. گوگل چنین تغییرات الگوریتمی را نه تنها برای بهبود کیفیت جستجو، بلکه برای تشویق تولیدکنندگان محتوا به ایجاد محتوای بهتر انجام می دهد.

درباره نویسنده

بری شوارتز

چرا ما اهمیت می دهیم. عملاً برای سئوکاران، ناشران، تولیدکنندگان محتوا یا حتی جستجوگران اهمیتی ندارد که الگوریتمی به نام Coati وجود داشته باشد که جانشین پاندا باشد. با این حال، برای مورخان الگوریتم گوگل مانند من، آن را یک قطعه تاریخ جالب می دانم که قبل از صحبت با کیم در SMX Next از آن بی اطلاع بودم. این اطلاعات جدیدی در مورد چیزی است که قدمت زیادی در دنیای الگوریتم گوگل دارد. اما نکته جالبی است که بد،م الگوریتم پاندا گوگل دیگر وجود ندارد زیرا به الگوریتم متفاوتی تکامل یافته است که اکنون می د،م کواتی نام دارد.


در اینجا می تو،د درباره الگوریتم پاندا گوگل بیشتر بد،د.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است