متا کمپینی را برای حمایت از خرید مشاغل کوچک راه اندازی می کند


متا در حال راه اندازی کمپینی برای تشویق کاربران به حمایت از ،ب و کارهای کوچک تا متوسط ​​(SMB) در فصل ،ید تعطیلات است.

امروز متا اعلام کرد:

  • در ادامه ابتکار #BluyBlack Friday.
  • راهنمای هدیه تعطیلات 2022 که شامل ،ب و کار از شبکه رهبران ،ب و کار متا است.
  • راهنمای بازاریابی تعطیلات SMB 2022.

#ابتکار جمعه سیاه ب،

متا کمپین #BuyBlack Friday را برای سومین سال ادامه می دهد که شامل منابع رایگان، آموزش و آموزش برای SMB های سیاهپوست است.

امروز، صاحبان مشاغل سیاه‌پوست می‌توانند برای برنامه‌ریزی و دریافت پشتیب، بازاریابی انفرادی، از وب‌سایت تازه‌شده #BuyBlack Friday بازدید کنند.

به‌علاوه، این وب‌سایت چندین SMB متعلق به سیاه‌پوستان و نکات/راهنمایی‌های شخصی در مورد چگونگی موفقیت آنها با استفاده از ابزارهای تجاری متا را برجسته می‌کند.

متا بر اهمیت فصل ،ید تعطیلات برای مشاغل متعلق به اقلیت تاکید می کند:

برای ،ب‌وکارهای متعلق به اقلیت‌ها که قبلاً به طور نامتن،ی تحت تأثیر همه‌گیری قرار گرفته‌اند، اهمیت فصل تعطیلات حادتر است – 25 درصد از مشاغل متعلق به اقلیت‌های ایالات متحده انتظار دارند بیش از نیمی از درآمد سالانه خود را از اکتبر تا نوامبر به دست آورند و این بالاترین رقم است. برای مشاغل تحت مالکیت سیاهان با 34٪.”

راهنمای هدایای تعطیلات

راهنمای هدایای تعطیلات سالانه متا با ،وان “نمایش کوچک 2022″، مجموعه ای از مشاغل از شبکه رهبران ،ب و کار متا (MLBN) را برجسته می کند.

مصرف‌کنندگان می‌توانند مستقیماً از راهنما ،ید کنند تا از تبلیغات و تخفیف‌های منحصر به فرد دریافت کنند.

راهنمای هدیه تعطیلات متا در 21 نوامبر راه اندازی می شود.

راهنمای بازاریابی تعطیلات SMB

متا در حال راه اندازی یک راهنمای بازاریابی تعطیلات به روز برای SMB ها با مشاوره و راهنمایی در مورد استفاده از ابزارهای رایگان این شرکت برای به حدا،ر رساندن فروش در فصل تعطیلات است.

بخش های کلیدی در راهنما عبارتند از:

  • نحوه تقویت تبلیغات با عملکرد 5: بیاموزید که چگونه تبلیغات را تاثیرگذارتر کنید، فروش بیشتری را افزایش دهید و پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید.
  • محتوا و اطلاعات ،ب و کار خود را به روز کنید: بیاموزید که چگونه ظاهری متمایز برای کمپین بازاریابی تعطیلات خود ایجاد کنید و آن را در تمام فصل ثابت نگه دارید.
  • نکات کلی بازاریابی تعطیلات: یاد بگیرید که چگونه محصولات یا خدمات را به ،وان هدیه با استفاده از شخصیت های مختلف در پست ها و تبلیغات قرار دهید.

راهنمای بازاریابی تعطیلات متا و وب سایت BuyBlack Friday هم اکنون در دسترس هستند. راهنمای هدیه تعطیلات هفته آینده در دسترس خواهد بود.


منبع: متا

تصویر ویژه: Wirestock Creators/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/meta-launches-campaign-to-support-small-business-s،pping/471405/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است