کنسول جستجوی Google ویژگی فهرست‌بندی برگه خرید را اضافه می‌کند

Google در حال ارائه یک برگه ،ید جدید در کنسول جستجوی Google است که حاوی اطلاعات بیشتری در مورد قطعات محصول، فهرست‌های تاجر و فهرست‌های برگه ،ید در جستجوی Google است.

درباره نویسنده

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-console-adds-s،pping-tab-listings-feature-389645

چه چیزی جدید است. گوگل اعلام کرد «صاحبان فروشگاه آنلاین واجد شرایط که نشانه‌گذاری محصول را پیاده‌سازی کرده‌اند، بخش جدیدی به نام فهرست‌های برگه ،ید را مشاهده خواهند کرد.» گوگل گفت: این به تدریج طی چند هفته آینده منتشر می شود، بنابراین ممکن است در حال حاضر هیچ تغییری را مشاهده نکنید.

اطلاعات بیشتر. گوگل نوشت: «از آنجا، تاجران می‌توانند به راحتی یک حساب Merchant Center با استفاده از یک فرآیند ثبت‌نام کمکی ساده و بدون نیاز به تأیید مجدد مالکیت وب‌سایت ایجاد کنند. با این گزینه جدید، نیازی به ارسال فید محصول نیست. تاجران فقط باید داده های ساختار یافته محصول را به روز نگه دارند. این تجربه کارآمد، محصولات را به سرعت در برگه ،ید در Google قرار می‌دهد و به بازرگانان کمک می‌کند به افرادی که به دنبال محصولات هستند دسترسی پیدا کنند.»

چرا ما اهمیت می دهیم. اطلاعات بیشتر از Google در مورد عملکرد شما در جستجوی Google، به ویژه با نزدیک شدن به فصل ،ید تعطیلات، بسیار مفید است. بنابراین بررسی کنید و ببینید که محصولات شما در جستجوی Google چگونه عمل می کنند و ببینید با شروع فصل ،ید تعطیلات، کجا می تو،د بهینه سازی کنید.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

به نظر می رسد. این هم یک اسکرین شات از این صفحه:

نحوه دسترسی به آن. اگر یک تاجر واجد شرایط هستید، می‌تو،د به این ویژگی دسترسی داشته باشید google.com/search-console/s،pping-tab-listings.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است