مایکروسافت در حال بهبود پلت فرم تبلیغاتی خود است. در اینجا دلیلی است که برندها باید در سال 2023 آن را امتحان کنند

در مقایسه با متا – من فکر می‌کنم مخاطب، که مایکروسافت در دسترس دارد در فضای B2B بیشتر از متا مرتبط هستند. به خصوص از آنجایی که متا به طور پیوسته گزینه های هدف گیری مخاطب را با گذشت زمان حذف می کند. برای ،ب‌وکارهایی که B2B دارند، هدف‌گیری درست مخاطب نیمی از کار است.»

جنسن گفت: علاوه بر این نکته واضح که حجم به طور قابل توجهی کمتر از گوگل است، عملکرد نیز اغلب غیرقابل پیش بینی است:

  • «در حالی که من با برخی از مارک‌ها کار کرده‌ام که نتایج عالی را از مایکروسافت می‌بینند، بیشتر تجربه اخیر من این است که سرنخ‌ها کیفیت پایین‌تری دارند و پوسته پوسته شدن ماه به ماه می‌تواند هم در میزان تبدیل و هم در میزان واجد شرایط بودن آنها رخ دهد. نگاشت پرس و جوی جستجو به کلمات کلیدی چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد. حرکت اخیر برای «اجبار ،» گنجاندن شبکه مخاطبان در کمپین‌ها (مگر اینکه حذف در کل حساب را انتخاب کنید) کمکی نکرده است.» جنسن گفت.

مزیت استفاده از تبلیغات مایکروسافت نسبت به تبلیغات گوگل

نکته اصلی این است که مایکروسافت نباید توسط بازاریابان جست و جو که خواهان نتایج بهتر بدون ش،تن بانک هستند، نادیده گرفته شود. با داشتن استراتژی هدف‌گیری و بهینه‌سازی من،، تبلیغات مایکروسافت می‌تواند به اندازه Google Ads با ،ری از هزینه مؤثر باشد.


علاوه بر این، شبکه مخاطبان دسترسی به داده‌ها و بینش‌های دقیق‌تر را فراهم می‌کند و به برندها اجازه می‌دهد تا کمپین‌های خود را بهتر با مخاطبان هدف خود تنظیم کنند.

اگر فقط به حجم سرنخ ها نگاه می کردیم، مایکروسافت را کاملاً کم ارزش می دانستیم. بسیاری از تبلیغ‌کنندگ، که این نوع داده‌های حلقه بسته را ندارند، ممکن است دقیقاً به همین دلیل مردد باشند.

علاوه بر این، مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی مانند بینش مخاطبان و استراتژی‌های خودکار پیشنهاد قیمت را برای کمک به کاربران برای هدف‌گیری بهتر کمپین‌های خود راه‌اندازی کرده است.

در نهایت، رقابت یک چیز سالم برای صنعت جستجو است و به اطمینان از تجربه بهتر برای کاربران کمک می کند.

مایکروسافت چگونه داشبورد تبلیغات، ویژگی‌ها و محصولات ارائه شده خود را بهبود بخشیده است؟

و معرفی تبلیغات چندرسانه‌ای به پلتفرم ویژگی منحصربه‌فردی داده است که احتمالاً تبلیغ‌کنندگان با راه‌حل‌های تبلیغاتی دیگر آن را پیدا نخواهند کرد.

  • “من فکر می کنم مایکروسافت این شهرت را دارد که “”فقط هر کاری را که گوگل ماه ها بعد انجام می دهد دنبال می کند.” وقتی مایکروسافت یک ویژگی جدید متفاوت از گوگل (مشوق واردات کمپین های متا، ادغام مخاطبان لینکدین، دارایی های اقدام و غیره) را منتشر می کند، تیم ما همیشه تحت تاثیر قرار می گیرد. من فکر می‌کنم که کمتر «فالوور» و بیشتر «تدوین‌کننده روند» بودن واقعاً به ارتقای پذیرش تبلیغات مایکروسافت کمک می‌کند.» اسکیو گفت.

چرا برندها در اجرای تبلیغات مایکروسافت تردید دارند؟

در نهایت، مایکروسافت دارای قیمت رقابتی است و گزینه های قیمت گذاری متنوعی را ارائه می دهد، که آن را به گزینه ای جذاب برای کمپین های B2B با توجه به بودجه تبدیل می کند.

علاوه بر این، Microsoft Ads تجزیه و تحلیل های دقیقی را ارائه می دهد که به راحتی قابل تفسیر است و ردیابی بازگشت سرمایه و اصلاح کمپین ها را در طول زمان آسان تر می کند.

در نهایت، مایکروسافت محصولات ارائه شده خود را بهبود بخشیده است تا شامل ویژگی های جامع تری باشد، مانند توانایی مدیریت کمپین های متعدد از یک داشبورد واحد و توانایی بهینه سازی کمپین ها برای دستگاه های مختلف.

مایکروسافت مزایایی را نسبت به Google Ads ارائه می‌کند، از جمله یک رابط یکپارچه برای بهینه‌سازی چند پلتفرمی، گزارش‌دهی دقیق‌تر و تجسم داده‌ها.

تبلیغات مایکروسافت نیز دارای قیمت رقابتی است که آن را به گزینه ای جذاب برای تبلیغ کنندگان و برندهای آگاه به بودجه تبدیل می کند.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-is-improving-its-ad-platform-heres-why-،nds-s،uld-give-it-a-s،t-in-2023-390694

وجود رقابت برای جستجوی گوگل، شرکت‌ها را به نوآوری، سرمایه‌گذاری در فناوری‌های جستجوی بهتر و ایجاد تجربیات کاربری بهتر تشویق می‌کند.

جنسن گفت، علیرغم محدودیت‌های آن، ادغام لینکدین با سطح داده‌های B2B که سایر پلتفرم‌ها ندارند، مزیت بزرگی برای مایکروسافت است:

بنابراین آیا تبلیغات مایکروسافت برای B2B بهتر است؟

Askew گفت: این تصور وجود دارد که ا،ر افراد از Google به ،وان موتور جستجوی انتخابی خود استفاده می کنند، در حالی که در دسامبر 2021 در واقع 724 میلیون جستجوگر دسکتاپ منحصر به فرد ماهانه در سراسر جهان در شبکه جستجوی مایکروسافت (بر اساس جستجوی comscore):

پس چرا این خبر بزرگ است؟ گوگل و متا نشانه هایی از محو شدن را نشان می دهند و فضای بیشتری را برای پلتفرم های نوظهور مانند TikTok، Amazon و Instacart ایجاد می کنند.

علاوه بر این، مایکروسافت گزینه های قیمت گذاری متنوعی را با فرمت های تبلیغاتی مختلف ارائه می دهد که احتمالاً گزینه ارزان تری نسبت به گوگل هستند. در نهایت، مایکروسافت دسترسی به بازار جه، بزرگ‌تری را فراهم می‌کند، که می‌تواند برای تبلیغ‌کنندگان و برندهایی که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود هستند، مفید باشد. اسکیو گفت: