با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که مؤثرترین رویکرد به اه، خاص یک ،ب و کار و مخاطبان هدف بستگی دارد، که می تواند نقش مهمی در به حدا،ر رساندن تأثیر ویدیوی عمودی داشته باشد.
تماشا کنید: 3 روند بازاریابی ویدئویی نوآورانه برای سال 2023 و بعد از آن
یکی دیگر از سؤالات کلیدی مخاطبان در طول ارائه این بود که “آیا بهتر است از یک روند ویدیویی پرش کنید یا یک تبلیغ قانع کننده ایجاد کنید” از منظر ویدیویی.
آینده تبلیغات در کوتاه مدت ویدیوی عمودی است. بنابراین، نگاه عمیق تر به فرصت های پلت فرم برای این مکان ها بسیار مهم است.
بنابراین، من فکر نمیکنم که TikTok برای مؤثر بودن نیازی به ضربه زدن به هدف داشته باشد. در عوض، خلاقیت، پیامرس، و محصول باید مخاطبان هدف را برای انجام اقدام جذب کند – برای یادگیری بیشتر و عمیقتر ، تأثیر برای برداشتن گام بعدی از نردبان بالا رفتن به مدیران اجرایی.
ویدیوی عمودی برای هر تبلیغ کننده در سال 2023 به دلیل سه نوع تبلیغ زیر ضروری است:
هر سال سعی می کنم به با ارزش ترین تاثیر در فضای تبلیغاتی خود فکر کنم. برای سالها، من همیشه پاسخ YouTube TrueView Skippable Ads را دریافت کردهام. درست است، زیرا تا زم، که کاربر 30 ث،ه از یک تبلیغ را تماشا نکند، برای کاربر پولی پرداخت نمیکنید (یا اگر ویدیو کوتاهتر باشد، آن را تکمیل یا درگیر میکند).
در اینجا چند نکته قابل تامل است:
- اگر برند بزرگتری هستید، من معتقدم که فرصت بهتری برای برنده شدن با یک روند ویدیویی دارید، زیرا مخاطبان فعلی شما مایلند روند را حفظ کنند و حتی بیشتر از این روند را پیش ببرند. اگر برند کوچکتری هستید، به دنبال خانهای هستید که نادر است اما غیرممکن نیست.
- به نظر من تبلیغات جذاب همیشه برای برندهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا برای جلب توجه بیننده و ترغیب آنها به انجام یک اقدام خاص طراحی شده است. تبلیغات قانع کننده می تواند در دستیابی به طیف وسیعی از بینندگان موثر باشد.
آینده تبلیغات
کوری هنکه، کارشناس تبلیغات دیجیتال با بیش از 15 سال تجربه در این صنعت. کوری به ،وان بنیانگذار Variable Media، یک آژانس تبلیغاتی موفق با تمرکز بر داده ها و تجزیه و تحلیل، به ویژه در حوزه تبلیغات ویدیویی در یوتیوب، بیش از 6 سال است که به ،ب و کارها در موفقیت در دنیای تبلیغات دیجیتال کمک می کند. کوری علاوه بر اداره آژانس خود، دانش و تجربه خود را نیز در 5 سال گذشته به ،وان سخنران در کنفرانس ها به اشتراک گذاشته است.