روندهای برتر بازاریابی ویدیویی برای سال 2023 و پس از آن

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که مؤثرترین رویکرد به اه، خاص یک ،ب و کار و مخاطبان هدف بستگی دارد، که می تواند نقش مهمی در به حدا،ر رساندن تأثیر ویدیوی عمودی داشته باشد.

یکی دیگر از سؤالات کلیدی مخاطبان در طول ارائه این بود که “آیا بهتر است از یک روند ویدیویی پرش کنید یا یک تبلیغ قانع کننده ایجاد کنید” از منظر ویدیویی.

آینده تبلیغات در کوتاه مدت ویدیوی عمودی است. بنابراین، نگاه عمیق تر به فرصت های پلت فرم برای این مکان ها بسیار مهم است.

بنابراین، من فکر نمی‌کنم که TikTok برای مؤثر بودن نیازی به ضربه زدن به هدف داشته باشد. در عوض، خلاقیت، پیام‌رس، و محصول باید مخاطبان هدف را برای انجام اقدام جذب کند – برای یادگیری بیشتر و عمیق‌تر ، تأثیر برای برداشتن گام بعدی از نردبان بالا رفتن به مدیران اجرایی.

ظهور سه گانه ویدیویی

ویدیوی عمودی برای هر تبلیغ کننده در سال 2023 به دلیل سه نوع تبلیغ زیر ضروری است:

هر سال سعی می کنم به با ارزش ترین تاثیر در فضای تبلیغاتی خود فکر کنم. برای سال‌ها، من همیشه پاسخ YouTube TrueView Skippable Ads را دریافت کرده‌ام. درست است، زیرا تا زم، که کاربر 30 ث،ه از یک تبلیغ را تماشا نکند، برای کاربر پولی پرداخت نمی‌کنید (یا اگر ویدیو کوتاه‌تر باشد، آن را تکمیل یا درگیر می‌کند).

در اینجا چند نکته قابل تامل است:

  • اگر برند بزرگ‌تری هستید، من معتقدم که فرصت بهتری برای برنده شدن با یک روند ویدیویی دارید، زیرا مخاطبان فعلی شما مایلند روند را حفظ کنند و حتی بیشتر از این روند را پیش ببرند. اگر برند کوچک‌تری هستید، به دنبال خانه‌ای هستید که نادر است اما غیرممکن نیست.
  • به نظر من تبلیغات جذاب همیشه برای برندهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا برای جلب توجه بیننده و ترغیب آنها به انجام یک اقدام خاص طراحی شده است. تبلیغات قانع کننده می تواند در دستیابی به طیف وسیعی از بینندگان موثر باشد.
آینده ویدیو عمودی است

آینده تبلیغات

کوری هنکه، کارشناس تبلیغات دیجیتال با بیش از 15 سال تجربه در این صنعت. کوری به ،وان بنیانگذار Variable Media، یک آژانس تبلیغاتی موفق با تمرکز بر داده ها و تجزیه و تحلیل، به ویژه در حوزه تبلیغات ویدیویی در یوتیوب، بیش از 6 سال است که به ،ب و کارها در موفقیت در دنیای تبلیغات دیجیتال کمک می کند. کوری علاوه بر اداره آژانس خود، دانش و تجربه خود را نیز در 5 سال گذشته به ،وان سخنران در کنفرانس ها به اشتراک گذاشته است.


منبع: https://searchengineland.com/top-video-marketing-trends-392033

هدف گذاری هشتگ کار می کند، اما ما مقیاس پذیری محدودی پیدا می کنیم، به خصوص در مورد مارک های B2B.

از نقطه نظر خلاقانه، می‌تو،د تبلیغات ی،ان، اگر نه مشابه، در هر سه پلتفرم اجرا کنید. هر کدام مجموعه منحصربه‌فرد خود را از هدف‌گیری دارند، که آنها را در توانایی آنها برای افزایش حجم کاربر با کیفیت از هم جدا می‌کند.

ویدئوی عمودی: مقایسه بر اساس پلت فرم
ویدئوی عمودی: مقایسه بر اساس پلت فرم

TikTok برای B2B

زمان طول، تری که صرف می شود می تواند به دلیل تماشای تمام محتوای دیگر از برگه اشتراک یا جستجو، بنابراین به صورت کوتاه از برگه اصلی، توسط کاربر و وضعیت ذهنی در داستان باشد.

TikTok

درباره نویسنده

کوری هنکه

پاسخ کوتاه بله است.” با این حال، پاسخ طول، شامل برخی نکات ظریف است.

در دنیای امروز، تبلیغات ویدیویی موثرترین راه برای ،ب و کارها برای دستیابی به مخاطبان هدف و تبلیغ محصولات یا خدمات خود است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

تبلیغات ویدیویی عمودی روشی قدرتمند برای ،ب‌وکارها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود ارائه می‌دهد.

در طول ارائه SMX Next من، سه گرایش نوآورانه برای ویدیو را بررسی کردیم که به ایجاد گفتگوی عمیق‌تر در مورد نقش داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها، همراه با هدف‌گیری و بهینه‌سازی کمک کرد.

در حالی که TikTok می‌تواند برای برندها بسیار مؤثر باشد، اما متوجه شدیم که برای برخی از دیگران مؤثرتر است. با این حال، این پلتفرم در حال ساخت ابزارهایی برای کمک به تبلیغ کنندگان B2B است، از جمله موارد زیر:

پرش از روند ویدیویی در مقابل ایجاد یک تبلیغ جذاب

با این حال، اخیراً نظرم را تغییر داده ام. من متقاعد شده‌ام که امروزه ویدیوی عمودی با ارزش‌ترین تأثیر در وب است.

ویدئو فرصتی منحصر به فرد برای دستیابی به طیف گسترده ای از مخاطبان در پلتفرم ها ایجاد می کند و در عین حال نرخ تعامل و تبدیل را افزایش می دهد.

یک مکان بسیار جذاب تر از استوری ها یا فید خبری با ،ری از هزینه.

از زمان ارائه، تیم Variable.Media و من توانسته‌ایم چند مطالعه موردی دیگر تولید کنیم و داده‌های مخصوص این مکان‌های عمودی را جمع‌آوری کنیم.

شورت یوتیوب

در زیر ویدیوی کامل ارائه SMX Next من است.

این برای هر ،ی که در حال حاضر تبلیغات YouTube را اجرا می کند ضروری است. شاهد تعامل قوی، میانگین نرخ‌ها (CPM/CPV)، اما زمان تماشای طول،‌تر هستیم.

برای ا،ر برندها، ما حلقه‌ها را اجرا می‌کنیم، زیرا متوجه می‌شویم که مخاطبان به اشتراک گذاشتن، نظر دادن یا ذخیره‌سازی بیشتر از کلیک ، روی آن‌ها تمایل دارند، رفتار جدیدی که از فید خبری به داستان‌ها تغییر کرده و اکنون به چرخش درآمده است.

ویدئوهای عمودی را در استراتژی تبلیغاتی خود به حدا،ر برس،د

با این حال، یک هدف مخاطب عالی، برای عملکرد در مقیاس باید شاهد رشد باشیم.

حلقه های اینستاگرام

استفاده از TikTok برای B2B یک نگر، رایج برای بازاریابان است. آیا واقعاً می تواند مؤثر باشد، به ویژه در هنگام هدف قرار دادن مدیران؟


هنگام هدف قرار دادن مدیران، می‌تو،م فرض کنیم که این افراد پرمشغله ،وماً در TikTok نیستند، اما ،، که پیام‌های کلیدی را به این مدیران منتقل می‌کنند (شرک‌ها، دستیاران، مدیران) ،، هستند که این نوع پیام‌ها را به تصمیم‌گیرنده منتقل می‌کنند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


اگر بودجه دارید، باید سعی کنید هر دو را آزمایش کنید تا تاثیر آن را درک کنید. در اینجا هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، من فقط از بهترین قضاوت خود استفاده می کنم.

بیایید برخی از استراتژی‌ها، پرسش‌ها و افکار کلیدی ارائه را دوباره مرور کنیم.

ظهور ویدیوهای عمودی

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است