تعریف و معنی Google LaMDA

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

LaMDA سرویس هوش مصنوعی بارد (AI) گوگل را تقویت می کند که یک سیستم چت بات است که به ورودی های کاربر از منابع شناخته شده در وب پاسخ می دهد. Bard برای اینکه رقیب مستقیمی برای ادغام ChatGPT (ترانسفورماتور پیش‌آزمایش‌شده ژنراتور چت) بینگ باشد – یک مدل زبان هوش مصنوعی که قادر است متنی شبیه انسان بر اساس ورودی‌هایی که داده می‌شود، ایجاد کند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/google-lamda-definition/

Google LaMDA مخفف Language Model for Dialogue Applications است که خانواده ای از مدل های زبان عصبی محاوره ای است که توسط گوگل توسعه یافته است. LaMDA به سیستم‌های Google اجازه می‌دهد تا در گفت‌وگوی بدون پایان انسان‌مانند با کاربران شرکت کنند.

Google LaMDA چیست؟

هدف از استفاده از LaMDA با Bard، آوردن وسعت دانش جهان به موتور جستجوی گوگل با پاسخ دادن به سوالات به صورت مکالمه به طور مستقیم در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) است.

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است