تعریف و معنی Google Bard

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

Google Bard یک سرویس هوش مصنوعی (AI) محاوره‌ای است که توسط LaMDA (مدل زب، برای برنامه‌های گفتگو) پشتیب، می‌شود. Google Bard به ،وان یک ربات چت برای ارائه پاسخ‌های تازه و باکیفیت در جستجوی Google با منبع‌یابی اطلاعات از وب کار می‌کند.

ارائه بهترین نکات سئو …

گوگل بارد چیست؟

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

بارد موتور جستجوی گوگل را قادر می‌سازد تا در گفتگوی انسان‌مانند با پایان باز با کاربران شرکت کند تا به آنها کمک کند اطلاعات مورد نیاز خود را برای هر موضوعی دریافت کنند. Bard برای اینکه رقیب مستقیمی برای ادغام ChatGPT (ترانسفورماتور پیش‌آزمایش‌شده ژنراتور چت) بینگ باشد – یک مدل زبان هوش مصنوعی که قادر است متنی شبیه انسان بر اساس ورودی‌هایی که داده می‌شود، ایجاد کند.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/google-bard-definition/

هدف Bard استفاده از LaMDA برای وارد ، وسعت دانش جهان به موتور جستجوی گوگل با پاسخ دادن به سوالات به روش مکالمه مستقیماً در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) است.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است