تعریف و معنی ChatGPT – سئو چتر

ChatGPT چیست؟

ChatGPT برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مفید است زیرا می تواند به کاربران کمک کند تا محتوای بهتری را سریعتر ایجاد کنند، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند، استراتژی محتوا را توسعه دهند و زمان انجام تحقیقات موضوعی را کاهش دهند.

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

ChatGPT توسط OpenAI توسعه داده شد تا مدل خواهر و برادری برای InstructGPT باشد، که آموزش داده شده است تا دستورالعمل ها را در یک اعلان دنبال کند و پاسخی دقیق ارائه دهد. ChatGPT عملکردهای InstructGPT را با پاسخ دادن به سؤالات بعدی، اعتراف به اشتباهات، به چالش کشیدن مقدمات نادرست و رد درخواست های نامن، افزایش می دهد.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/chatgpt-definition/

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

فناوری ChatGPT در موتور جستجوی بینگ و همچنین بسیاری از ابزارهای نوشتن و بهینه سازی محتوای هوش مصنوعی ادغام شده است. گوگل نسخه خود از ChatGPT را با نام Bard راه اندازی کرد که توسط LaMDA (مدل زب، برای برنامه های گفتگو) پشتیب، می شود.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

ChatGPT مخفف Chat Generative Pre-trained Transformer است که یک ربات چت است که به روش مکالمه ای تعامل دارد. ChatGPT از یک مدل زبان هوش مصنوعی (AI) استفاده می کند که می تواند متنی شبیه انسان را بر اساس ورودی داده شده تولید کند.

ارائه بهترین نکات سئو …

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است