تعریف و معنی سایت وابسته


سایت وابسته چیست؟

سایت وابسته وب سایتی است که محصولات وابسته را تبلیغ می کند تا برای هر بازدید، ثبت نام یا فروش که برای یک تاجر ایجاد می کنند، کمیسیون دریافت کند. سایت های وابسته به صاحبان وب سایت این امکان را می دهند که بدون نیاز به فروش محصولات یا خدمات خود، ،ب درآمد کنند.

سایت‌های وابسته یک مدل تجاری محبوب هستند زیرا راه‌اندازی آن‌ها آسان است، هزینه‌های مداوم پایین، ریسک پایین و بازگشت سرمایه (ROI) بالایی دارند. صاحبان سایت های وابسته از هر ،یبی از بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای هدایت ترافیک به پیشنهادات وابسته خود استفاده می کنند.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

پنج روش متداول برای دریافت پورسانت توسط سایت های وابسته وجود دارد:

  • پرداخت به ازای هر سرنخ: این روش به ایجاد سرنخ برای یک تاجر از طریق فرم ثبت نام، تماس تلفنی یا روش دیگر جمع آوری سرنخ اشاره دارد. شرکت وابسته برای هر سرنخ یک هزینه ثابت دریافت می کند. هیچ تبدیلی لازم نیست.
  • پرداخت برای هر کلیک: این روش به سایت های وابسته اشاره دارد که هر بار که یک تبلیغ یا لینک توسط کاربر کلیک می شود، درآمد ،ب می کنند. شرکت وابسته به ازای هر کلیک یک هزینه ثابت دریافت می کند. بدون سرب یا تبدیل مورد نیاز است.
  • پرداخت به ازای هر اقدام: این روش به یک کاربر اشاره دارد که اقدام خاصی مانند پیوستن به خبرنامه، ارسال فرم، درخواست تماس، دانلود فایل، نصب نرم‌افزار و غیره انجام می‌دهد. وابسته به ازای هر اقدام، هزینه ثابتی دریافت می‌کند. نیمه سرب و/یا تبدیل مورد نیاز است.
  • پرداخت به ازای هر فروش: این روش به ،ب پورسانت برای هر فروش اشاره دارد که پس از کلیک روی پیوند وابسته انجام می شود. خط مشی اسناد و دوره کوکی هر تاجر متفاوت است. ممکن است شامل انتساب اولین کلیکی باشد که اعتبار به شرکت وابسته تعلق می گیرد که پیوند آن برای اولین بار در سفر ،یدار کلیک شده است یا انتساب آ،ین کلیک که اعتبار به شرکت وابسته ای می رسد که آ،ین بار روی پیوندش قبل از فروش کلیک شده است. در مورد دوره های مدت کوکی، آنها می توانند بین 7 روز تا 60 روز یا حتی یک سال کامل متغیر باشند. شرکت وابسته یا یک کارمزد ثابت یا درصدی از کل فروش دریافت می کند. تبدیل مورد نیاز است.

از واژه نامه SEO بازدید کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/affiliate-site-definition/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است