بر اساس شش منبع و سند بررسی شده توسط فوربس، کارمندان TikTok و ByteDance اغلب درگیر «گرم ،» هستند، که یک فرآیند دستی است که تضمین میکند ویدیوهای خاصی مقدار مشخصی بازدید را داشته باشند.
یک سند داخلی TikTok با ،وان MINT Heating Playbook توضیح می دهد: «ویژگی گرمایش به تقویت ویدیوها در فید For You از طریق مداخله عملیاتی برای دستیابی به تعداد معینی از بازدیدهای ویدیو اشاره دارد. مجموع بازدیدهای ویدیویی ویدیوهای گرم شده بخش بزرگی از کل بازدیدهای روزانه ویدیو را تشکیل می دهد، حدود 1 تا 2 درصد که می تواند تأثیر قابل توجهی بر معیارهای اصلی کلی داشته باشد.
موارد سوء استفاده احتمالی منابع خبر داده اند فوربس که کارمندان از «گرمایش» با استفاده از آن برای افزایش تعداد بازدید حسابهای خود یا عزیزانشان در نقض خطمشیهای شرکت استفاده نادرست کردهاند. اسناد بررسی شده توسط فوربس نیز این موضوع را تأیید می کند و نشان می دهد که کارمندان از “گرم ،” در حساب های خود و افرادی که با آنها روابط شخصی دارند استفاده کرده اند. یک سند نشان داد که یک حساب کاربری بیش از 3 میلیون بازدید به دلیل این نوع حادثه “گرمایش” دریافت کرده است.
«Heating» نشان میدهد که برخی از ویدیوها در صفحه «برای شما» ممکن است بر اساس اولویت شخصی نباشد، بلکه هدف آن افزایش بازدید برای مارکها یا سازندگان خاص است. بدون بر،ب زدن، تشخیص این ویدیوها از محتوای معمولی آسان نیست.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر TikTok به طور مصنوعی تعداد بازدید برخی از ویدیوها را از طریق «گرم ،» افزایش دهد، میتواند معیارهایی را که بازاریابان برای ارزیابی موفقیت کمپینهای خود استفاده میکنند، تغییر دهد. این میتواند منجر به سرمایهگذاری برندها در مشارکت یا همکاری با اینفلوئنسرها یا کانالهایی شود که ممکن است به اندازهای که به نظر میرسد مخاطب نداشته باشند، در نهایت باعث کاهش بازگشت سرمایه (ROI) تلاشهای بازاریابی آنها شود.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.