خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 20 ژانویه 2023

لینک ها و بازاریابی محتوا

صنعت و تجارت

جستجوی دیگر

بازخورد:

محلی و نقشه ها

تجزیه و تحلیل

سئو

PPC

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

گزارش نمایه سازی ویدیوی کنسول جستجوی گوگل برخی از خطاها را به روز کرد. گوگل در حال آزمایش انتقال دکمه سفارش آنلاین به بالای صفحه است. گوگل همچنین این دکمه “پیوستن به لیست انتظار” را در نتایج محلی دارد. محدودیت های پست گوگل مپ برای محتوای تولید شده توسط کاربر اعلام شد. گوگل توضیح داد که چرا آنها سند هر،مه وابسته را حذف ،د.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گزارش نمایه سازی ویدیوی کنسول جستجوی گوگل مشکلات نمایه سازی بند انگشتی را بهبود می بخشد
    از 19 ژانویه 2023، Google گزارش نمایه سازی ویدیو را در کنسول جستجوی Google به روز کرده است، که اکنون مشکلات نمایه سازی بند انگشتی را با دقت بیشتری گزارش می دهد. گوگل گفت که نتیجه ممکن است این باشد که مسائل مربوط به “تصویر کوچک گم شده” را به انواع خاص تری مشاهده کنید.

  • دکمه «پیوستن به فهرست انتظار» محلی جستجوی Google (جدید نیست)
    روز گذشته ما در مورد دکمه زمان انتظار چک جدید گزارش دادیم و اکنون دکمه “پیوستن به لیست انتظار” را نیز مشاهده می کنیم. من حدس می زنم که این شما را در لیستی قرار می دهد که در یک رستوران بنشینید.

  • دکمه سفارش آنلاین تست های جستجوی گوگل در بالای قطعه
    گوگل در حال آزمایش دکمه “سفارش آنلاین” از پایین قطعه نتیجه جستجو تا بالای آن قطعه است. من آن را در پایین می بینم، اما برخی می توانند آن را به سمت بالای قطعه، بالای پیوندهای سایت اما در زیر ناحیه توضیحات ببینند.

  • محدودیت‌های جدید پست Google Maps برای محتوای تولید شده توسط کاربر (نظرات، ع،‌ها و ویدیوها)
    گوگل یک سند راهنما جدید برای ارسال محدودیت ها در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر در Google Maps ارسال کرده است. این مختص نظرات، ع،‌ها و ویدیوهایی است که کاربران ممکن است به Google Maps به‌روزرس، کنند. این ممکن است شامل محتوایی مانند رتبه‌بندی یا موضوعات پرسش و پاسخ نیز باشد.

  • گوگل توضیح می دهد که چرا اسناد هر،مه برنامه های وابسته حذف شدند
    اکتبر گذشته، گوگل دستورالعمل‌های Google Webmaster خود را به Google Search Essentials تغییر داد و یکی از آن‌ها ادغام صفحات قبلی در محتوای نازک و برنامه‌های وابسته در اسناد کلی بود. Lizzi S،man از گوگل کمی بیشتر در مورد دلیل انجام این کار توضیح داد.

  • دیوار تاریخ کلاه فضایی در دفتر گوگل حیدرآباد
    این ع،ی است که در اینستاگرام در دفتر Google حیدرآباد دیدم. من مطمئن نیستم که چرا گوگل این کلاه فضایی را در جایی که تاریخ را روی دیوار چاپ می کند، دارد اما این کار را می کند.
  • خلاصه ویدیو Buzz News Search: دو به‌روزرس، تأیید نشده Google، آزمایش‌های حدا،ر عملکرد و تغییر داده‌های کنسول جستجو
    این هفته پس از محتوای مفید، دو به‌روزرس، تأیید نشده از انتشار Google داشتیم…

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-20-2023-34776.html

موبایل و صدا

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است