به‌روزرسانی هسته Google انجام شد، چت بینگ برای اشتراک‌گذاری درآمد تبلیغات، کنسول جستجو، نشان‌های تبلیغات و موارد دیگر

حمایت شده توسط بروسکلی، که از سال 1996 بهینه سازی بازاریابی جستجو را انجام می دهد و همچنین شگفت انگیزی دارد پلت فرم آموزش سئو.


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

جستجوی موضوعات بحث:

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

گوگل عرضه به‌روزرس، هسته گسترده مارس 2023 را در روز سه‌شنبه به پایان رساند و حدود 13 روز طول کشید تا عرضه شود. مایکروسافت گفت که آنها در حال بررسی اشتراک درآمد تبلیغات از بینگ چت با ناشران از طریق برنامه Microsoft S، هستند. مدیران مایکروسافت همچنین گوگل را به دلیل عدم استناد بارد به س،ه گرفتند و گفتند بینگ چت بهتر است. آیا می دانستید که می تو،د پلاگین های ChatGPT را از ،یدن در سایت خود مسدود کنید. گوگل نام های تجاری و شرکت های کمتری را در ،اوین در نتایج جستجو نشان می دهد. بینگ در حال آزمایش افزودن «سایت رسمی» به ،وان نتایج جستجو است. Google دیدگاه‌هایی را برای فروشگاه‌های برتر راه‌اندازی کرد، بخش «درباره این نویسنده» را اضافه کرد و ویژگی‌های تأیید جستجوی بیشتری را ارائه کرد. گوگل در حال آزمایش یک چرخ فلک جستجوی جدید «محصولات در حال جلب توجه» است. کنسول جستجوی گوگل در گزارش‌های خود فهرست‌های تجاری و تکه‌های محصول را منتشر کرد. کنسول جستجوی گوگل گزارش حیاتی وب اصلی را در کنسول جستجو به روز کرد. صادرات انبوه خودکار کنسول جستجوی Google برای BigQuery اکنون از چندین ویژگی به یک نمونه Cloud پشتیب، می کند. مایکروسافت مشکل شکاف داده Bing Webmaster Tool API را برطرف کرد. Google Ads در حال آزمایش نشان های تأیید شده آبی برای برخی از تبلیغات است. Google Ads هزاران تبلیغ را حذف کرد و تعداد زیادی تبلیغ کننده را به حالت تعلیق درآورد و همچنین مرکز شفافیت تبلیغات جدید را راه اندازی کرد. Google Ads Editor 2.3 اکنون منتشر شده است. Microsoft Advertising در حال آزمایش تبلیغات خدمات ،تی شخص ثالث است. ارسال‌کنندگان هر،مه از ChatGPT برای ارسال هر،مه نظرات Google Maps استفاده می‌کنند. Whitespark مطالعه رتبه بندی جستجوی محلی خود را برای سال 2023 منتشر کرد. و گوگل احتمالاً به دنبال پشتیب، AMP برای GA4 است. یک یادداشت برنامه‌نویسی سریع، من پنج‌شنبه و جمعه (و شنبه) برای عید فصح هفته آینده آفلاین هستم، بنابراین هر داستان یا ویدیو از قبل نوشته/ضبط شده و در آن روزها برنامه‌ریزی شده است. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-03-31-2023-35161.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است