نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو (8 روش برتر)

با گنجاندن کلمه کلیدی به طور برجسته در توضیحات متا، بر ارتباط صفحه تأکید می‌کنید و احتمال جذب کلیک‌های ارگ،ک از سوی کاربران موتورهای جستجو را که علاقه‌مند به بهبود عملکرد سئوی خود هستند، افزایش می‌دهید.

3. تگ H1 را برای سئو بهینه کنید

در زیر، لیستی از نکاتی را برای بهبود رتبه بندی ارگ،ک و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه های برجسته کلمه کلیدی در بازاریابی دیجیتال پیدا خواهید کرد.

امیدوارم از این راهنما که نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو را توضیح می دهد لذت برده باشید.

به ،وان مثال، اگر کلمه کلیدی هدف شما “بازاریابی رسانه های اجتماعی” است، بر،ب H1 شما می تواند “10 استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تقویت حضور آنلاین شما” باشد.

بر،ب‌های ALT توضیحات تصویری هستند که به خوانندگان صفحه و موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای تصویر را درک کنند و با گنجاندن کلمات کلیدی هدفمند در فیلد تگ ALT، می‌تو،د سیگنال‌های برجسته کلمه کلیدی را برای صفحه وب بهبود بخشید.

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو را توضیح می دهد.

گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط در مکان یاب منبع (URL) برای هر صفحه وب، یک استراتژی موثر برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو است. با گنجاندن کلمات کلیدی اولیه در URL وب سایت، موتورهای جستجو می توانند درک بهتری از محتوای صفحه و ارتباط آن به دست آورند و رتبه بندی سایت در نتایج جستجو را برای آنها آسان تر می کند.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو

1. ،وان صفحه را با کلمات کلیدی بارگذاری کنید

گام بعدی برای استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در توضیحات متا است. توضیحات متا خلاصه ای کوتاه از محتوای صفحه وب است که در زیر ،وان در نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شود. گنجاندن کلمه کلیدی اصلی خود در توضیحات متا به موتورهای جستجو کمک می کند تا ارتباط صفحه شما را درک کنند و می تواند به بهبود نرخ کلیک کمک کند.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.


منبع: https://seochatter.com/،w-to-use-keyword-prominence-in-seo/

برجستگی کلمه کلیدی را می توان با پررنگ ، کلمات کلیدی هدف در محتوای یک صفحه نیز تقویت کرد. بهترین استراتژی در اینجا این است که کلمات کلیدی را برای اولین بار که در صفحه ذکر می شوند پررنگ کنید، که باید در مقدمه همانطور که در نکته شماره 5 در بالا توضیح داده شد باشد.

به ،وان مثال، با در نظر گرفتن مثال کلمه کلیدی قبلی، ممکن است بخواهید تغییر “تکنیک های بازاریابی دیجیتال” را به ،وان یک کلمه کلیدی ثانویه هدف قرار دهید. در این مورد، H2 دوم در صفحه می‌تواند با ،وان «تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال بیشتر در نظر گرفته شود».

5. کلمات کلیدی هدف را در پاراگراف اول قرار دهید

اگرچه این سیگنال سئوی درون صفحه کوچک است، اما همچنان می‌تواند به تقویت اهمیت موضوعات کلیدواژه کمک کند و احتمال اینکه صفحه در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر رتبه خوبی پیدا کند، بیشتر می‌شود.

درباره برجستگی کلمات کلیدی بیشتر بد،د

برجستگی کلمه کلیدی با قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی در مکان های ضروری مانند ،وان صفحه آغاز می شود.

در آن صورت، می‌تو،د تمام این تغییرات کلیدواژه را در مقدمه به صورت زیر بگنج،د:

به ،وان مثال، اگر کلمه کلیدی اصلی صفحه “نکات SEO برای مبتدیان” باشد، URL می تواند “domain.com/seo-tips-for-beginners/” باشد. ساده و ساده.

8. کلیدواژه های هدف پررنگ

به ،وان مثال، اگر کلمه کلیدی اصلی شما “بهترین شیوه های سئو” است، یک متا توصیف خوب ممکن است این باشد: “با راهنمای جامع ما به بهترین شیوه های سئو تسلط پیدا کنید و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید.”

هنگامی که موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ صفحه را می ،ند، ربات ها به دنبال سیگنال هایی هستند که موضوع یا موضوع اصلی صفحه را نشان می دهد. با پررنگ ، کلمات کلیدی اولیه و ثانویه خود، بر اهمیت کلمه کلیدی برای خوانندگان و موتورهای جستجو تأکید می کنید.

همانطور که متوجه شدید، فرآیند استفاده از این استراتژی برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجوی وب‌سایت شما ساده و آسان است، با بهترین روش‌های برجسته کلمه کلیدی از جمله بارگذاری جلوی ،وان صفحه با کلمات کلیدی، قرار دادن کلمات کلیدی در توضیحات متا، بهینه‌سازی تگ H1 شامل تگ‌های H2 برای کلیدواژه‌های اولیه و ثانویه، قرار دادن کلیدواژه‌ها در پاراگراف اول، بهینه‌سازی تگ‌های ALT تصویر، ایجاد یک URL من، SEO و پررنگ ، عبارات کلیدی هدف. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود برجستگی کلی کلمه کلیدی برای سئو برای ،ب رتبه و ترافیک بالاتر کمک کند.

پیروی از این رویکرد مختصر برای ،وان صفحات، نرخ کلیک را افزایش می دهد و ترافیک ارگ،ک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند.

2. کلمات کلیدی را در توضیحات متا قرار دهید

گام بعدی در برجسته سازی کلمات کلیدی برای سئو این است که کلمات کلیدی هدف خود را به صورت استراتژیک در پاراگراف ابتدایی (یا مقدمه) محتوای خود قرار دهید. این روش به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع اصلی محتوای شما را شناسایی کرده و دید شما را در SERP بهبود بخشد.

لینک های زیر بیشتر در مورد برجستگی کلمه کلیدی و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

استفاده از کلمه کلیدی برجسته در خلاصه سئو

بهترین روش دیگر برای برجستگی کلمه کلیدی، بهینه سازی تگ H1 برای سئو است. با گنجاندن کلمه کلیدی اصلی خود در تگ H1 (و بارگذاری جلویی آن)، به موتورهای جستجو سیگنال می دهید که محتوای شما بسیار مرتبط با آن عبارت یا عبارت است.

بنابراین، کپی ، ،وان متا صفحه در تگ H1 از بروز هرگونه مشکل در موتورهای جستجو که ،وان اشتباه را در SERP ها نمایش می دهند، جلوگیری می کند، که می تواند بر نرخ کلیک و رتبه بندی تأثیر بگذارد.

4. برجستگی کلمات کلیدی را با تگ های H2 بهبود بخشید

به ،وان مثال، اگر کلمه کلیدی مورد نظر شما «استراتژی‌های سئو» است، ،و، که در جلو قرار می‌گیرد می‌تواند «استراتژی‌های سئو: 10 تکنیک اثبات‌شده» باشد. این تضمین می کند که موتورهای جستجو می توانند به راحتی تمرکز اصلی محتوا را شناسایی و اولویت بندی کنند و شانس آن را برای رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) افزایش دهند.

اکنون، اگرچه می‌تو،د با تگ‌های H1 خود خلاق باشید، بهترین استراتژی بر اساس الگوریتم‌های موتورهای جستجوی امروزی، کپی ، ،وان متا صفحه ذکر شده در نکته شماره 1 است. اگر این کار را نکنید، الگوریتم گوگل ممکن است انتخاب کند که متن H1 را به جای ،وان صفحه سفارشی در SERP ها برای فهرست صفحه وب نشان دهد. (این مسئله در پایان سال 2022 به طور برجسته‌تری شروع شد.

این استراتژی سئو به ،نده‌های موتورهای جستجو سیگنال می‌دهد که محتوای بخش بسیار مرتبط با آن کلمات کلیدی است و برجستگی کلمه کلیدی شما و عملکرد کلی سئو را افزایش می‌دهد.

این می تواند ارتباط وب سایت را برای آن کلمات کلیدی افزایش دهد و موتورهای جستجو مانند Google می توانند تمرکز اصلی محتوا را شناسایی کنند. در نتیجه، رتبه صفحه وب برای جستجوهای مرتبط احتمالاً بهبود خواهد یافت. علاوه بر این، تصاویر بهینه سازی شده با کلمات کلیدی در جستجوی تصویر گوگل رتبه بالاتری خواهند داشت، که می تواند شکل دیگری از ترافیک ارگ،ک را به وب سایت هدایت کند.

7. کلمات کلیدی را به URL اضافه کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

به ،وان مثال، فرض کنید کلمه کلیدی اصلی شما «استراتژی های بازاریابی دیجیتال» است. در این صورت، می‌تو،د آن را در اولین تگ H2 در صفحه قرار دهید، مانند «برترین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال». این تگ H2 ارتباط کلمه کلیدی اصلی شما را در آن بخش از محتوا تقویت می کند، برجستگی کلمه کلیدی شما را بهبود می بخشد و وضوح موضوع محتوا را برای موتورهای جستجو فراهم می کند.

این مقاله شامل لیستی از بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای ،ب و کارهای کوچک است. آنچه در زیر خواهید دید، 10 تکنیک برتر بازاریابی دیجیتال برای ،ب و کارهای جدید برای به دست آوردن مشتریان از طریق جستجوی ارگ،ک، رسانه های اجتماعی و کانال های تبلیغاتی پولی است. همچنین چک لیستی از بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال ،ب و کارهای کوچک وجود دارد که در این راهنما مورد بحث قرار گرفته است که می تو،د دانلود کنید و در دفتر خود نگهداری کنید.

6. برجستگی کلمه کلیدی را با تگ های جایگزین تصویر تقویت کنید

یک تگ H1 که به خوبی ساخته شده است باید هم مختصر و هم آموزنده باشد و به طور دقیق محتوای صفحه شما را نشان دهد. ،وان H1 معمولاً در HTML کدگذاری می شود تا سربرگ قابل مشاهده محتوا برای دیدن خوانندگان باشد، به همین دلیل است که عامل مهمی برای سئو داخلی صفحه است.

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول برجسته کلمه کلیدی بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو

برجستگی کلمه کلیدی تنها به محتوای متنی محدود نمی شود. تگ‌های ALT تصویر جنبه‌ای هستند که اغلب نادیده گرفته می‌شوند و می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر برجستگی کلمات کلیدی و عملکرد SEO داشته باشند.

به ،وان مثال، فرض کنید در حال ایجاد یک پست وبلاگی در مورد “بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک” هستید و سه کلیدواژه اصلی شما این عبارات هستند:

  • بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای ،ب و کارهای کوچک
  • برترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ برای ،ب و کارهای جدید
  • بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال ،ب و کارهای کوچک

به ،وان مثال، فرض کنید یک مالک وب سایت می خواهد برای کلمه کلیدی “ابزارهای سئو” رتبه بندی کند. در این صورت، آن‌ها می‌توانند تصاویر ابزارهای سئو را در سراسر محتوا ،یب کنند و بر،ب‌های ALT مربوطه را به تصاویری که با هر عبارت کلیدی مطابقت دارند، مانند «بهترین ابزار سئو توسط Moz»، «نرم‌افزار برتر سئو توسط Semrush» و «ابزارهای سئو» اختصاص دهند. برای مبتدیان بر اساس رتبه بندی SE.

بارگذاری جلویی کلمات کلیدی در ،وان صفحه نیز تجربه کاربر را بهبود می بخشد. به ،وان مثال، کاربری که در جستجوی «تکنیک‌های لینک‌سازی» است، احتمالاً روی ،و، مانند «تکنیک‌های لینک‌سازی: راهنمای جامع» به جای «راهنمای جامع موفقیت در سئو: تکنیک‌های لینک‌سازی» کلیک می‌کند.

تگ های H2 همچنین می توانند به طور قابل توجهی به یک استراتژی برجسته کلمه کلیدی بهتر کمک کنند. تگ‌های H2 ،وان‌های فرعی محتوای شما را نشان می‌دهند و مک، ایده‌آل برای گنجاندن کلمات کلیدی اصلی و فرعی شما هستند.

همچنین می‌تو،د تگ‌های H2 بهینه‌شده برای کلمات کلیدی را در سراسر محتوا بگنج،د که کلمات کلیدی ثانویه شما را به روشی طبیعی شامل می‌شود. این یک راه موثر برای تقویت برجستگی کلمه کلیدی و افزایش تلاش های کلی سئوی شما برای همه تغییرات کلمه کلیدی است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است