با گنجاندن کلمه کلیدی به طور برجسته در توضیحات متا، بر ارتباط صفحه تأکید میکنید و احتمال جذب کلیکهای ارگ،ک از سوی کاربران موتورهای جستجو را که علاقهمند به بهبود عملکرد سئوی خود هستند، افزایش میدهید.
3. تگ H1 را برای سئو بهینه کنید
در زیر، لیستی از نکاتی را برای بهبود رتبه بندی ارگ،ک و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه های برجسته کلمه کلیدی در بازاریابی دیجیتال پیدا خواهید کرد.
امیدوارم از این راهنما که نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو را توضیح می دهد لذت برده باشید.
به ،وان مثال، اگر کلمه کلیدی هدف شما “بازاریابی رسانه های اجتماعی” است، بر،ب H1 شما می تواند “10 استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تقویت حضور آنلاین شما” باشد.
بر،بهای ALT توضیحات تصویری هستند که به خوانندگان صفحه و موتورهای جستجو کمک میکنند تا محتوای تصویر را درک کنند و با گنجاندن کلمات کلیدی هدفمند در فیلد تگ ALT، میتو،د سیگنالهای برجسته کلمه کلیدی را برای صفحه وب بهبود بخشید.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو را توضیح می دهد.
گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط در مکان یاب منبع (URL) برای هر صفحه وب، یک استراتژی موثر برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو است. با گنجاندن کلمات کلیدی اولیه در URL وب سایت، موتورهای جستجو می توانند درک بهتری از محتوای صفحه و ارتباط آن به دست آورند و رتبه بندی سایت در نتایج جستجو را برای آنها آسان تر می کند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید