نحوه نوشتن بیانیه ماموریت بازاریابی محتوا

در اینجا فرمولی برای نحوه بیان ماموریت بازاریابی محتوای خود آورده شده است:

  • ما کمک می کنیم [audience] با ارائه [type of content] برای کمک به آنها [goal they want to achieve/benefit].

و هنگامی که آن بی،ه ماموریت را بنویسید، تبدیل به یک دستورالعمل محکم، مش، و مورد توافق می شود که کل تیم شما می تواند از آن پیروی کند و در اطراف آن متحد شود.

نحوه نوشتن بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا در 3 مرحله

در مرحله بعد، مشخص کنید چه اطلاعاتی را در محتوای خود به اشتراک خواهید گذاشت.

بررسی ،ب و کار هاروارد

  • “ایده های جدید و توصیه های ک،یک در مورد استراتژی، نوآوری و رهبری را برای رهبران جه، از بهترین کارشناسان تجارت و مدیریت در جهان بیابید.”

پست های وبلاگ داده شده است، اما آن ها چه شکلی خواهند داشت؟ نکات و توصیه ها؟ راهنماهای مفید؟ آموزش های گام به گام؟ ایده و الهام؟ داستان ها؟

با در دست داشتن یک سند، شما باید چیزی اساسی برای ارجاع و دنبال ، داشته باشید، مجموعه ای از دستورالعمل های توافق شده در مقابل اندیشه از آن استراتژی که بدون شکل یا عملکرد در اطراف شناور است.

ایجاد یک بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا، کلید ایجاد یک استراتژی محتوا است. و بدون یک استراتژی محتوا، تلاش‌های محتوایی شما به احتمال زیاد کاهش می‌یابد.

و اگر در مورد تفاوت بین بی،ه ماموریت تجاری خود و بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای خود گیج شده اید، به این روش فکر کنید:

و هنگامی که ماموریت محتوای خود را یادداشت می کنید و آن را با تیم خود به اشتراک می گذارید، این یک عامل متحد است که به هر کاری که انجام می دهید هدف بیشتری می دهد.

WordStream

  • “WordStream منبع اصلی شما برای نکات و استراتژی های بازاریابی دیجیتال است که به شما کمک می کند تا یاد بگیرید، رشد کنید و موفق شوید.”

سه جزء اصلی برای نوشتن بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا وجود دارد: مخاطب هدف، حوزه موضوع و مزایا.

1. مخاطبان هدف خود را بشناسید

بنابراین، هنگامی که به مخاطبان خود فکر می کنید، تمرکز آن بر این باشد که چه ،ی به محتوای شما نیاز دارد و چه ،ی تخصص منحصر به فرد برند شما را از دست داده است.

2. حوزه‌های موضوعی و قالب‌های محتوای تمرکز خود را پیدا کنید

آشپزخانه

  • “آشپزهای الهام بخش و خانه های مغذی از طریق دستور العمل های روزانه، نکات، طراحی آشپزخانه، و راهنمای ،ید.”

تشریح بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما به تلاش های محتوایی شما هدف بیشتری می دهد. این شما را به سمت مسیر خاصی سوق می دهد که با اه، شما و تأثیری که می خواهید ایجاد کنید همسو باشد.

کانوا

  • “با مقالات و منابع عمیق Canva به اه، طراحی خود برسید.”

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما یک جمله راهنما است که به تلاش های محتوای شما هدف عمیق تری می دهد.

به طور خلاصه، اینها افرادی هستند که بیشترین ارزش و سود را از محتوای شما خواهند داشت.

پس از اینکه حوزه های موضوعی خود را محدود کردید، باید قالب های اصلی محتوایی را که روی آنها تمرکز می کنید نیز مشخص کنید. این نشان می دهد که چگونه اطلاعات مورد نظر مخاطبان خود را ارائه می دهید.

“مستند” فقط به م،ای “در جایی نوشته شده” است. این تمایز مهم است. شما می تو،د تمام روز در مورد استراتژی صحبت کنید، اما ضبط آن آن را واقعی و واقعی می کند.

برای مثال، نام تجاری من از طریق محتوا از طریق پست‌های وبلاگ هفتگی، ،مت‌های پاد،ت دو هفته‌ای و ویدیوهای دو هفته‌ای ارزش ارائه می‌کند.

3. توضیح دهید که چگونه با استفاده از محتوا به مخاطبان خود کمک می کنید

این عبارت به این سوال پاسخ می دهد: می خواهید بازاریابی محتوای شما به طور کلی برای ،ب و کار و مخاطبان خود به چه چیزی برسد؟

حول ماموریت محتوای خود جمع شوید، در هنگام ساختن استراتژی محتوای خود به آن تکیه کنید و با ایجاد محتوا و اجرای طرح خود به آن بازگردید. به ،ه خود، شما را به سمت نتایجی که می خواهید راهنمایی می کند.

آپارتمان درم،

بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای خود را با اطمینان بنویسید

نقطه تلاقی تخصص برند (،یب منحصربه‌فرد شما از دانش + تجربه) و آنچه مخاطبان شما می‌خواهند، نقطه شیرینی برای یافتن است:

برای برخی از این افراد، پرورش کافی و تجربیات مثبت با محتوای شما ممکن است در نهایت منجر به تبدیل شدن آنها به مشتریان شما شود. این کاری است که بازاریابی محتوا انجام می دهد – اما این هدف بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما نیست.

شما در مورد بی،ه ماموریت تجاری شنیده اید – اما آیا در مورد بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا نیز شنیده اید؟

وقت آن است که موارد 1 و 2 را با هم ،یب کنید تا بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای خود را بسازید.

بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا بی،ه کوتاهی است که کلیات را توصیف می کند هدف از تلاش ها و فعالیت های بازاریابی محتوای شما.

بی،ه ماموریت تجاری شما دلیل وجود برند شما را توضیح می دهد. بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما توضیح می دهد که چرا در حال انجام بازاریابی محتوا هستید.

چرا باید بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا ایجاد کنید؟

شما فقط برای افزایش سرنخ ها یا به دست آوردن ترافیک بیشتر محتوا تولید نمی کنید، بلکه محتوایی ایجاد می کنید تا به یک نوع خاص از افراد کمک کنید تا با ،یب منحصر به فرد دانش و تخصص برند شما به یک هدف خاص برسند.

NerdWallet

آنها ،وما افرادی نیستند که می دانند محصول یا خدمات شما وجود دارد یا نیاز مبرمی دارند. در عوض، مخاطبان محتوای شما شامل افرادی با نیازهای اطلاعاتی که می تو،د برآورده کنید. آنها افرادی هستند که برند شما می تواند با دانش تخصصی به شما کمک کند.

چگونه به مخاطبان منحصر به فرد خود با محتوای منحصر به فرد خود کمک می کنید؟ خواننده بالقوه شما از اطلاعاتی که ارائه می دهید چه مزایایی خواهد داشت؟

فرمت های دیگر را نیز فراتر از وبلاگ ها در نظر بگیرید. فیلم های. پاد،ت ها تحقیق اصلی مصاحبه با کارشناسان.

تا 78% از بازاریاب، که بازاریابی خود را گزارش ،د بسیار موفق بود همچنین طبق نظرسنجی Semrush، یک استراتژی محتوای مستند گزارش شده است.

استراتژی بازاریابی محتوای مستند

برای چه ،ی محتوا تولید می کنید؟ قبل از تهیه بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای خود باید این را بد،د.

این بخش مهمی از متن است که باید استراتژی محتوای شما را ارتقا دهد.

بیایید به تمام جزئیات شیرجه بزنیم.

بی،ه ماموریت بازاریابی محتوا چیست؟

به طور خلاصه، بی،ه ماموریت بازاریابی محتوای شما هدف کلی بازاریابی محتوای شما را مشخص می کند. (بدون این هدف، استراتژی شما بی هدف خواهد بود.) می تواند راهنمایی کند:

بزرگترین مزیت(های) را به ساده ترین شکل ممکن توضیح دهید. در نظر بگیرید که چه چیزی محتوای شما را متفاوت از آنچه در حال حاضر موجود است می کند و چگونه ارزش متفاوتی ارائه می دهید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/content-marketing-mission-statement-395089

به ،وان مثال، “ما با ارائه نکات و توصیه های مالی روشنگرانه به کارآفرینان مشاغل کوچک کمک می کنیم تا به آنها کمک کنیم تجارت خود را بهتر مدیریت کنند و به رویاهای شغلی خود برسند.”


بی،ه مأموریت بازاریابی محتوا می تواند به ،وان بنر یا چراغ راهنمایی باشد که تیم شما از آن پیروی می کند تا اطمینان حاصل شود که هر اقدامی که به نام محتوای خود انجام می دهید به ارزش های برند شما و مخاطبان شما صادق است.

به چند مثال واقعی نیاز دارید که نشان دهد چگونه سایر برندها بی،ه های ماموریت محتوای خود را ایجاد کرده اند؟ در اینجا به هفت مورد از آنها اشاره می کنیم.

نیازی به گفتن نیست، این واقعا مهم است که بد،د چگونه این بی،ه ماموریت ویژه را ایجاد کنید. ساختن آن باید یکی از اولین کارهایی باشد که هنگام ایجاد یک استراتژی محتوا انجام می دهید.

فروم باز

  • “بینش، الهام، و ارتباطات برای رشد ،ب و کار شما.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است