به‌روزرسانی هرزنامه پیوند Google دسامبر 2022 منتشر شد

لغو هر،مه لینک گوگل از کلمه “خنثی ،” لینک ها استفاده کرد، و در به روز رس، هر،مه لینک قبلی، گوگل از کلمه استفاده شده در اینجا “باطل کننده” استفاده کرد که ،وما به م،ای “جریم ،” نیست، بلکه به م،ای نادیده گرفتن یا حساب ن، است. از زمان انتشار پنگوئن 4.0 در سال 2016، تلاش های گوگل در مورد هر،مه پیوند نادیده گرفته شده و لینک های هر،مه را شمارش نمی کند.

گوگل تأیید کرده است که آپدیت هر،مه پیوند در دسامبر 2022 اکنون به پایان رسیده است. عرضه به‌روزرس، 29 روز طول کشید، از 14 دسامبر 2022 شروع شد و در 12 ژانویه 2023 به پایان رسید. Google پست کرده است که امروز، 12 ژانویه تکمیل شد.

آپدیت هر،مه لینک چیست؟ به‌نظر می‌رسد به‌روزرس، هر،مه پیوندها، پیوندهایی را که Google هر،مه و خلاف دستورالعمل‌های Google می‌داند، خنثی می‌کند یا دیگر حساب نمی‌شود. گوگل نوشت این راه‌اندازی «ممکن است با خنثی شدن پیوندهای هر،مه و از بین رفتن اعتباری که توسط این پیوندهای غیرطبیعی منتقل می‌شود، تغییر کند. این راه‌اندازی همه زبان‌ها را تحت تأثیر قرار خواهد داد.»

اولین باری است که از SpamBrain برای پیوندها استفاده می کنم. این اهرمی است که گوگل آن را SpamBrain می نامد، گوگل در گزارش هر،مه 2018 گوگل به آن اشاره کرده است، به ویژه بخش گرایش های هر،مه جایی که گوگل در مورد “سیستم های یادگیری ماشینی” خود برای بهبود تشخیص هر،مه جستجو صحبت می کند.

همانطور که گوگل با به‌روزرس،‌های قبلی هر،مه لینک نوشت، «مالکان سایت باید اطمینان حاصل کنند که بهترین روش‌ها را در پیوندها، چه ورودی و چه ،وجی، دنبال می‌کنند. تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت بالا و بهبود تجربه کاربری همیشه در مقایسه با دستکاری لینک ها برنده است. با استفاده از پیوندهای بر،ب گذاری شده من،، آگاهی از سایت خود را ارتقا دهید و با پیوندهای وابسته که به درستی بر،ب گذاری شده اند، از آن ،ب درآمد کنید.”


بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-december-2022-link-spam-update-done-rolling-out-390572

گوگل اضافه کرد که SpamBrain نه تنها می‌تواند هر،مه را مستقیماً شناسایی کند، بلکه می‌تواند هم سایت‌هایی را که لینک‌ها را ،یداری می‌کنند و هم سایت‌هایی را که برای ارسال لینک‌های ،وجی استفاده می‌شوند، شناسایی کند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طول این دوره عرضه در Google شاهد کاهش رتبه‌بندی بودید، ممکن است مربوط به این به‌روزرس، جدید هر،مه پیوند باشد. اطمینان حاصل کنید که لینک های شما طبیعی هستند و از دستورالعمل های وب مستر گوگل پیروی کنید. روی بهبود سایت خود کار کنید تا به طور طبیعی در طول زمان لینک های جدید جذب کنید.

درباره نویسنده

بری شوارتز