در نهایت، گوگل یک سیاست هر،مه برای محتوای خودکار، که بیان میکند «از طریق فرآیندهای خودکار بدون توجه به کیفیت یا تجربه کاربر ایجاد شده است» که برخلاف دستورالعملهای Google است.
سپس سالیوان به دستورالعملهای ارزیابیکننده کیفیت EEAT بازنگری شده اشاره میکند و میگوید: «برای هر ،ی که از *هر روشی* برای تولید محتوای زیادی عمدتاً برای رتبهبندی جستجو استفاده میکند، سیستمهای اصلی ما به سیگنالهای زیادی برای پاداش دادن به محتوا نگاه میکنند که به وضوح EEAT (تجربه، تخصص، اعتبار) را نشان میدهد. و امانتداری).»
هوش مصنوعی (AI) اخیراً به یک موضوع داغ تبدیل شده است، به خصوص از زمان راه اندازی ChatGPT در 30 نوامبر. مایکروسافت بینگ قصد دارد ChatGPT را به جستجو اضافه کند. برخی این سوال را مطرح کرده اند که آیا اینطور است یک قاتل گوگل.
در اسکرین شات آمده است: «این مقاله با استفاده از فناوری خودکار تولید شده و توسط یک ویرایشگر در هیئت تحریریه ما به طور کامل ویرایش و بررسی شده است.»
جدید در زمین موتورهای جستجو