به‌روزرسانی محتوای مفید دسامبر 2022 Google اکنون در حال انتشار است

درباره نویسنده

بری شوارتز

اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل لیستی از سوالاتی را ارائه کرده است که می تو،د در مورد محتوای خود از خود بپرسید. همانطور که در اینجا پست کردیم، آن سوالات را بخو،د و به شیوه ای بی طرفانه، از خود بپرسید که آیا محتوای شما با این به روز رس، هماهنگ است یا خیر.

چه چیزی با این به روز رس، جدید بود. به روز رس، محتوای مفید دسامبر 2022 (با نام مستعار سیستم) یک به روز رس، جه، است که بر همه زبان ها و نه فقط زبان ،یسی تأثیر می گذارد. این به سیستم‌های Google کمک می‌کند تا اشکال بیشتری از محتوای کم‌کیفیت ایجاد شده برای موتورهای جستجو و نه برای افراد را شناسایی کند.

به ،وان یادآوری، به روز رس، محتوای مفید گوگل یک سیگنال در سراسر سایت است. وب‌سایت‌هایی با محتوای نسبتاً ناخوشایند یا غیر مفید را هدف قرار می‌دهد، جایی که محتوا ابتدا برای موتورهای جستجو نوشته می‌شود.

جدید در زمین موتورهای جستجو

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/googles-december-2022-helpful-content-update-is-now-done-rolling-out-390569

هدف الگوریتم جدید گوگل کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها و در عین حال تبلیغ وب سایت های مفیدتر، طراحی شده برای انسان ها، بالاتر از موتورهای جستجو است.

بیشتر در مورد به روز رس، محتوای مفید. به روز رس، محتوای مفید گوگل به طور خاص «محتوای را هدف قرار می دهد که به نظر می رسد در درجه اول برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو به جای کمک یا اطلاع رس، به مردم ایجاد شده است».

به طور خلاصه، جستجوگران هنگامی که در صفحات وب غیر مفیدی قرار می گیرند که رتبه خوبی در جستجو دارند، ناامید می شوند، زیرا برای رتبه بندی خوب طراحی شده اند.

گوگل تأیید کرده است که به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022 اکنون به پایان رسیده است. عرضه به‌روزرس، 38 روز طول کشید، از 5 دسامبر 2022 شروع شد، اما اولین بار در 6 دسامبر قابل توجه بود و در 12 ژانویه 2023 به پایان رسید. Google پست کرده است که امروز، 12 ژانویه تکمیل شد.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر این به‌روزرس، به شما ضربه زده است، اگر همه کارها را درست انجام دهید و در طول زمان تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید، ممکن است چند ماه طول بکشد تا بازیابی شود.

محتوایی که با هدف رتبه‌بندی در موتورهای جستجو نوشته شده است – چیزی که می‌تو،د آن را «محتوای اول موتور جستجو» یا «محتوای سئو» بنامید، اخیراً مکرراً در مورد آن نوشته شده و در رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است.

گوگل به ما گفت که هدف این به روز رس، الگوریتم کمک به جستجوگران برای یافتن محتوای با کیفیت بالا است. گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.

گوگل همچنین به ما گفت که این سیستم با سیگنال های اضافی به روز شده است تا به گوگل کمک کند محتوای بیشتری را که عمدتاً برای موتورهای جستجو در مقابل افراد ایجاد شده است شناسایی کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طی دو هفته گذشته متوجه هر گونه تغییر رتبه و دید در جستجوی Google شدید، به خصوص اگر این تغییرات بزرگ بوده است، احتمالاً می تو،د آن را به این به روز رس، نسبت دهید. توصیه های Google را بخو،د، تغییرات لازم را اعمال کنید و امیدوار باشید در ماه های آینده بهبودی حاصل شود.

گوگل گفت این ت، مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسان‌تر ، یافتن محتوایی است که در جستجو معتبر و مفید باشد.

امیدواریم همه شما از این به روز رس، بهره برده باشید و اگر نه، امیدواریم به سرعت بهبود پیدا کنید.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل