ابزار زمان‌بندی پست درون برنامه‌ای اینستاگرام اکنون برای حساب‌های حرفه‌ای در دسترس است

درباره نویسنده

نیکول فارلی

چگونه کار می کند. می‌تو،د قرقره‌ها را بر اساس:

  • در جریان ایجاد، روی «تنظیمات پیشرفته» قبل از اشتراک‌گذاری پست ضربه بزنید
  • روی «زمان‌بندی این پست» ضربه بزنید
  • زمان و تاریخی که می‌خواهید پخش شود را انتخاب کنید
  • روی «زمان‌بندی» در آهنگساز پست ضربه بزنید
جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. برندها و تبلیغ‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی که حساب‌های اینستاگرام را مدیریت می‌کنند، اکنون می‌توانند به راحتی پست‌ها را بدون نیاز به ادغام با ابزارهای شخص ثالث زمان‌بندی کنند. این ویژگی احتمالاً در فصل شلوغ تعطیلات مفید خواهد بود، یا اینکه برندها و آژانس‌ها به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها هستند.


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/instagrams-in-app-post-scheduling-tool-now-available-to-professional-accounts-389429

اینستاگرام به تازگی ابزار جدید برنامه‌ریزی پست خود را برای سازندگان و ،ب‌وکارها عرضه کرده است. ابزار جدید به شما امکان می‌دهد تا پست‌های Reels، P،to و Carousel را تا ۷۵ روز قبل برنامه‌ریزی کنید.

آنچه اینستاگرام می گوید از لحاظ عملکردی، این چیز جدیدی اضافه نمی‌کند، زیرا از سال 2020 می‌تو،د پست‌ها را از طریق Creator Studio زمان‌بندی کنید. اما می‌تواند مدیریت محتوای خود را در حال حرکت آسان‌تر کند، در حالی که ظرفیت زمان‌بندی Reels، به‌ویژه، می‌تواند به شما کمک کند. شما عملکرد محتوای خود را به حدا،ر می رس،د.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است