خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 8 نوامبر 2022

سئو

PPC

محلی و نقشه ها

گوگل گفت محتوای هوش مصنوعی ،وماً بد نیست، اما عموماً محتوای آن توسط مردم، برای مردم نیست و بنابراین چیزی نیست که گوگل محتوای مفیدی در نظر می‌گیرد. بازنویسی ،اوین شما توسط گوگل نشانه مشکل کیفیت نیست. Google در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید Google Merchant Center است. گوگل بر،ب‌های متعلق به قبلی جدیدی را روی نتایج محصول دارد. PPC نسبت به SEO بودجه بیشتری برای بازاریابی دارد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • اطلاعات بیشتر از Google On AI Content – درباره اینکه آیا محتوا مفید است
    از زمان به‌روزرس، Spam اکتبر و به‌روزرس، محتوای مفید، بسیاری از سئوکاران می‌گویند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی توسط Google هدف قرار می‌گیرد. پاسخ، همانطور که قبلاً گفتم، واقعاً نیست. دنی سالیوان از گوگل مجدداً گفت، موضوع این نیست که آیا یک انسان یا یک ماشین آن را نوشته است، بلکه به مفید بودن محتوا مربوط می شود.
  • رابط کاربری Google Merchant Center جدید در حال آزمایش است
    گزارش‌هایی می‌شنوم مبنی بر اینکه Google در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای Google Merchant Center است. رابط جدید فقط برخی از تغییرات طراحی نیست، بلکه بازنگری در نحوه استفاده از Merchant Center است.
  • جستجوی Google ،ید بر،ب‌های برگ سبز متعلق به قبل
    Google یک بر،ب برگ سبز نشان می‌دهد که روی نتایج Google S،pping می‌گوید “pre-مالک” است، که من حدس می‌زنم متعلق به قبل باشد. این هم در نتایج ،ید گوگل دسکتاپ و هم در تلفن همراه نشان داده می شود.

  • در PPC بیشتر از SEO، نظرسنجی توییتر ،ج کنید
    این نباید تعجب آور باشد – اما افراد و شرکت های بیشتری برای PPC ،ج می کنند تا SEO. یک نظرسنجی توییتری از لیلی ری نشان می دهد که هر نظرسنجی دیگری که در این صنعت انجام می شود نیز چنین است.
  • گوگل گفت که بازنویسی ،اوین شما توسط گوگل نشانه مشکل کیفیت نیست
    جان مو، از گوگل در توییتر گفت که گوگل بازنویسی ،اوین صفحه شما نشانه ای از مشکل کیفیت صفحه یا سایت شما نیست. او گفت، برخی از صفحات ،اوین خوب دارند، برخی از صفحات بد – این فقط وب است. من مطمئن هستم که ،وان من در اینجا می تواند بهتر باشد، بنابراین گوگل آن را انجام دهد.

  • Google Deck Of Cards Wall
    در اینجا یک دیوار جالب است که در دفتر Google NYC قرار دارد. به نظر من از چند دسته کارت با آرم گوگل تشکیل شده است که از طرف عقب کارت ها تشکیل شده است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

موبایل و صدا

صنعت و تجارت

جستجوی دیگر

بازخورد:

تجزیه و تحلیل

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-08-2022-34376.html

لینک ها و بازاریابی محتوا

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است