نحوه افزودن رسانه های اجتماعی به Google برای کسب و کار من (پیوندهای نمایه


این راهنما نحوه افزودن رسانه های اجتماعی به Google My Business را توضیح می دهد.

در زیر، دستورالعمل‌های گام به گام برای افزودن پیوندهای رسانه‌های اجتماعی به Google My Business با استفاده از انواع استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را خواهید دید.

با دنبال ، این آموزش، اطلاعات دقیقی را به الگوریتم Google می‌دهید که برای کمک به سرعت بخشیدن به فرآیند افزودن نمادهای رسانه‌های اجتماعی به نمایه ،ب‌وکار من در Google برای مشتریان برای ارتباط با شرکت شما در پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، یوتیوب است. ، اینستاگرام و غیره

روشی که Google Business برای نمادهای رسانه‌های اجتماعی کار می‌کند، جمع‌آوری داده‌ها از سایت‌های شخص ثالث در سراسر اینترنت است تا تأیید شود کدام پیوندهای اجتماعی باید به فهرست نمایه ،ب‌وکار اضافه شوند. این بدان م،ی است که شما نمی تو،د نمایه های رسانه های اجتماعی را مستقیماً در فهرست GMB قرار دهید، به همین دلیل است که این راهنما برای کمک به شما در دور زدن این محدودیت آمده است.

چگونه رسانه های اجتماعی را به Google My Business اضافه کنیم

چگونه رسانه های اجتماعی را به Google My Business اضافه کنیم

1. پیوند وب سایت خود را به Google My Business اضافه کنید

اولین قدم برای نحوه افزودن رسانه های اجتماعی به Google برای ،ب و کار من این است که URL وب سایت خود را به نمایه ،ب و کار خود اضافه کنید. گوگل قبل از اینکه بتواند پیوندهای رسانه های اجتماعی را به لیست شما اضافه کند، باید با وب سایت شما ارتباط برقرار کند.

2. پروفایل های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

مرحله بعدی نحوه افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی به Google برای ،ب و کار من، ایجاد حساب های اجتماعی است که می خواهید در لیست GMB شما نمایش داده شوند. داشتن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی بیشتر فرصت‌های بیشتری برای افزودن داده‌های آنلاین درباره شرکت شما به نمودار دانش Google ایجاد می‌کند، جایی که الگوریتم اطلاعات را برای نمایه ،ب‌وکار شما می‌کشد.

یک استراتژی خوب این است که یک حساب کاربری در هر یک از این پلت فرم های رسانه اجتماعی محبوب برای نهاد تجاری خود ایجاد کنید:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • لینکدین
  • متوسط
  • پینترست
  • Reddit
  • TikTok
  • توییتر
  • یوتیوب

3. پیوند متقابل هر ویژگی رسانه اجتماعی

همانطور که در حال ایجاد حساب های رسانه های اجتماعی خود هستید، باید پیوندهایی به وب سایت اصلی خود و هر یک از پروفایل های رسانه های اجتماعی دیگر را در بخش تنظیمات حساب اضافه کنید. گنجاندن لینک‌هایی مانند این، تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما را با ایجاد یک شبکه به هم پیوسته افزایش می‌دهد که الگوریتم Google را قادر می‌سازد تا نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی را با دقت به فهرست ،ب و کار من در Google اضافه کند.

اساساً، شما از وب‌سایت‌های شخص ثالث مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و غیره برای تأیید ارتباط رسانه‌های اجتماعی برای ،ب‌وکارتان از طریق لینک‌ها استفاده می‌کنید. این همچنین می تواند به سرعت بخشیدن به روند قرار دادن نمادهای رسانه های اجتماعی در نمایه ،ب و کار شما که در Google Maps و پانل دانش Google ظاهر می شود کمک کند.

4. پیوند از وب سایت به نمایه های رسانه های اجتماعی

یکی دیگر از گام‌های مهم برای پیوند رسانه‌های اجتماعی به «Google برای ،ب‌وکار من» این است که برای هر نمایه رسانه اجتماعی، لینک‌هایی را در سرتاسر وب‌سایت خود اضافه کنید تا Google Business بتواند ارتباط‌ها را تأیید کند.

شما می تو،د این کار را با نمایش لینک های رسانه های اجتماعی خود به صورت برجسته در این سه ،مت از وب سایت انجام دهید:

  • در سرصفحه یا پاورقی.
  • در صفحه درباره
  • در صفحه تماس.

5. Schema Markup را در وب سایت اضافه کنید

اگر واقعاً می‌خواهید نمادهای رسانه‌های اجتماعی را به «Google برای ،ب‌وکار من» اضافه کنید، باید Schema Markup را در وب‌سایت خود قرار دهید تا Google بتواند آن را ب،د. این فرآیند شامل افزودن داده‌های ساختاریافته به کد HTML وب‌سایت شما با استفاده از نشانه‌گذاری طرحواره محلی با ویژگی «sameAS» است که داده‌های مورد نیاز برای نمایش نتایج غنی برای وب‌سایت شما در Google Maps، جستجوی Google و پنل دانش را در اختیار Google قرار می‌دهد.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

کد نمونه زیر را در بخش وب‌سایت خود وارد کنید (به جای اطلاعات دقیق برای جزئیات ،ب‌وکارتان)، و برای هر نمایه رسانه اجتماعی که می‌خواهید به‌،وان نماد در نمایه ،ب‌وکار Google شما درج شود، ویژگی «sameAS» را اضافه کنید.

<script type="application/ld+json">
{
  "@context": "
  "@type": "LocalBusiness",
  "name": "Your Business Name",
    "description": "A s،rt description about your business.",
  "url" : "
  "address":
    {
      "@type": "PostalAddress",
      "streetAddress": "123 Street Name",
      "addressLocality": "City",
      "addressRegion": "State",
      "postalCode": "12345",
      "addressCountry": "USA"
    },
  "sameAs":[
  "
  "
  "
  ]
}
</script>

6. لینک ها را در سایت های رسانه های اجتماعی ارسال کنید

پست ، پیوندها در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ،ب‌وکارتان می‌تواند به تأیید ارتباط‌های نمایه «Google برای ،ب‌وکار من» شما کمک کند. استراتژی در اینجا این است که پیوندهایی را به صفحاتی در وب سایت خود ارسال کنید که حاوی لیستی از لینک های رسانه های اجتماعی هستند و همچنین پیوندهایی به صفحه در حساب های اجتماعی که حاوی لینک هایی به پروفایل های دیگر برای تجارت هستند.

مشابه مرحله 3 بالا، شما اساساً هر کاری که می تو،د انجام می دهید تا به الگوریتم Google نشان دهید که حساب های رسانه های اجتماعی متصل به نهاد تجاری شما مرتبط هستند. بنابراین، هر چه بیشتر بتو،د آنها را با لینک‌ها به هم متصل کنید، برای افزودن پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی به فهرست GMB شما بهتر است.

7. فهرست های ،ب و کار محلی را تنظیم کنید

این یک مرحله اختیاری خوب برای کمک به تکمیل و کمک به سرعت بخشیدن به روند Google از جمله پیوندهای رسانه های اجتماعی شما در نمایه GMB شما است. به خصوص، اگر در نمایش نمادهای اجتماعی برای ،ب و کار مشکل دارید.

با ایجاد فهرست‌های ،ب‌وکار در فهرست‌های ،ب‌وکار محلی که Google به آن‌ها اعتماد دارد، می‌تو،د سیگنال‌های بیشتری را به الگوریتم ارسال کنید که نشان می‌دهد ،ب‌وکار شما به نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خاصی متصل است.

می‌تو،د این صفحه دیگر را با فهرست کاملی از سایت‌های فهرست ،ب‌وکار مشاهده کنید یا فقط با این فهرست‌های محلی برتر در زیر شروع کنید:

Ezoic را امتحان کنید
  • کرانچ بیس
  • مکان های بینگ
  • دایرکتوری HubS،
  • فریاد زدن
  • MerchantCircle
  • دفتر تجارت بهتر
  • هات قورباغه
  • Local.com

ترفند در اینجا این است که یک حساب جدید راه اندازی کنید، سپس به وب سایت خود و تمام نمایه های رسانه های اجتماعی ،ب و کار خود پیوند دهید تا تأیید کنید که نهاد تجاری به آن حساب ها متصل است. به خاطر داشته باشید که ،ب‌وکارهای جدید نسبت به ،ب‌وکارهای تأسیس‌شده به تأیید فهرست راهنمای ،ب‌وکار بیشتری نیاز دارند، زیرا ،ب‌وکارهای جدید اطلاعات تأیید شده زیادی در نمودار دانش Google ندارند.

8. منتظر بم،د تا آی، های رسانه های اجتماعی اضافه شوند

هنگامی که Google اطلاعات تأیید شده کافی در مورد پیوندهای رسانه های اجتماعی در نمودار دانش خود در دسترس داشته باشد، نمایه های رسانه های اجتماعی در نمایه «Google برای ،ب و کار من» شما ظاهر می شوند. پس فقط باید منتظر بم،د تا اتفاق بیفتد.

نمادهای رسانه های اجتماعی می توانند در عرض چند هفته ظاهر شوند، اما ممکن است همانطور که در مرحله قبلی این آموزش توضیح داده شد، برای ،ب و کارهای جدید زمان بیشتری صرف شود. شما می تو،د با ایجاد محتوای جذاب در حساب های رسانه های اجتماعی خود، افزایش تعداد فالوورها و تعاملات خود و اطمینان از دقیق بودن URL های وب سایت و سایر حساب های رسانه اجتماعی خود که به اشتراک می گذارید، به سرعت بخشیدن به این روند کمک کنید.

در حالی که منتظر ظاهر شدن پیوندهای رسانه های اجتماعی هستید، باید روی افزودن کلمات کلیدی به نمایه ،ب و کار گوگل کار کنید تا به بهبود بهینه سازی موتور جستجوی فهرست خود (SEO) کمک کنید. همچنین می تو،د این چک لیست بهینه سازی ،ب و کار من در Google را بررسی کنید. با پیروی از نکات موجود در آن صفحات، می تو،د رتبه بندی و نمایان بودن نمایه GMB خود را افزایش دهید تا برای جستجوهای مرتبط تر در Google برای به دست آوردن مشتریان محلی بیشتر ظاهر شود.

پیوندهای رسانه های اجتماعی را به نمایه ،ب و کار من در Google اضافه کنید: خلاصه

افزودن رسانه های اجتماعی به خلاصه ،ب و کار من در گوگل

امیدوارم از این راهنما در مورد نحوه افزودن رسانه های اجتماعی به Google My Business لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، فرآیند نحوه افزودن پیوندهای رسانه های اجتماعی به Google برای ،ب و کار من است
شامل چندین مرحله برای ارائه اطلاعات مورد نیاز Google در نمودار دانش خود است. پس از ،یدن و ارزیابی صحت آن داده‌ها، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی را می‌توان به نمایه ،ب‌وکار Google که در جستجو، Google Maps و پانل دانش ظاهر می‌شود اضافه کرد.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/،w-to-add-social-media-to-google-my-business/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است