Google Ads ویژگی های جدید تبلیغات CTV را راه اندازی می کند


پلتفرم Google’s Display & Video 360 ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در برنامه‌ریزی، ،ید و اندازه‌گیری کمپین‌های تلویزیون متصل (CTV) معرفی کرده است.

از آنجایی که تبلیغ‌کنندگان بیشتری کمپین‌های CTV را در اولویت قرار می‌دهند، ویژگی‌های جدید شامل یک عملکرد تلویزیونی برای ارزیابی دسترسی منحصر به فرد و افزایشی ناشران استریم مانند YouTube، Hulu و Roku است.

علاوه بر این، پیش‌بینی شناسه معامله جدید از تبلیغ‌کنندگان در درک نحوه عملکرد معامله ترجیحی یا قرارداد تضمین‌شده برنامه‌ای قبل از اجرا پشتیب، می‌کند.

رزرو آسان‌تر برای مکان‌های ممتاز نیز از طریق Instant Reserve در دسترس است، که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد موجودی YouTube CTV را در بسته‌های سرپرستی شده، از جمله YouTube TV و دیگر مجموعه‌های YouTube Select، رزرو کنند.

علاوه بر این، Display & Video 360 می‌تواند به مدیریت فرکانس تبلیغات در دستگاه‌های CTV کمک کند تا ضایعات رسانه‌ای را کاهش دهد و شناسایی کند که کدام ناشران و استراتژی‌ها بیشترین دسترسی را افزایش می‌دهند.

در اینجا اطلاعات بیشتری درباره به‌روزرس،‌های Google برای کمپین‌های CTV آورده شده است.

به روز رس، To Reach Planner

Reach Planner ابزاری در Display & Video 360 است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا میزان دسترسی و عملکرد مورد انتظار کمپین‌ها را پیش‌بینی کنند.

تبلیغ‌کنندگان همچنین از Reach Planner برای کشف ناشران جدید و موجودی CTV استفاده می‌کنند که امکان تصمیم‌گیری کارآمدتر در تخصیص بودجه را فراهم می‌کند.

با عملکرد جدید تلویزیون در Reach Planner، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند علاوه بر تلویزیون خطی، دسترسی منحصر به فرد و افزایشی ناشران جری، مانند YouTube، Hulu و Roku را ارزیابی کنند.

این به‌روزرس، برای Reach Planner اکنون برای تبلیغ‌کنندگان در ایالات متحده، ژاپن، ویتنام، فرانسه و آلمان در دسترس است.

تبلیغ‌کنندگان در ایالات متحده می‌توانند با استفاده از داده‌های مصرف تلویزیون از 150 بازار محلی برتر Comscore، که در Reach Planner موجود است، مخاطبان هدف خود را حتی بیشتر محدود کنند.

با پیش‌بینی شناسه معامله، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند قبل از ،ج ، پول، عملکرد کمپین‌هایشان را پیش‌بینی کنند.

این به ویژه برای موجودی CTV مفید است، جایی که بسیاری از موجودی با ارزش اغلب از طریق معاملات فروخته می شود، به ویژه در رویدادهای بزرگ مانند جام جه، یا سوپر بول.

به روز رس، به بازار

Marketplace Display & Video 360 به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا موجودی CTV را برای دستیابی به اه، کمپین خود بیابند.

اخیراً یک فیلتر مخاطب اضافه شده است تا آگهی‌دهندگان بتوانند بسته‌های موجودی را راحت‌تر پیدا کنند و پیش‌بینی را در مقابل مخاطبان شخص ثالث مشاهده کنند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با ایجاد معاملات یا فعال ، بسته‌های موجودی در بخش تلویزیون بازار، موجودی CTV ممتاز را ایمن کنند.

علاوه بر این، Display & Video 360 اخیراً ویژگی‌های مخاطبان CTV را راه‌اندازی کرده است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا در هر جایی که محتوای تلویزیونی متصل را پخش می‌کنند، به مخاطبان دسترسی پیدا کنند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از فهرست مخاطبان شخص اول خود برای ارتباط با افرادی استفاده کنند که قبلاً با آنها رابطه دارند، سپس دامنه کمپین‌های CTV خود را گسترش دهند تا از طریق مخاطبان Google به گروه‌هایی مانند «علاقه‌مندان به ورزش» دسترسی پیدا کنند.

گزارشی جدید برای شناسایی همپوش،

گزارش جدیدی در Display & Video 360، Unique Reach Overlap، به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا دسترسی تکراری را در میان ناشران، کمپین‌ها و دستگاه‌ها شناسایی کنند.

از این اطلاعات می توان برای تعیین محدودیت های فرکانس در سطح کمپین برای به حداقل رساندن همپوش، و کاهش اتلاف رسانه استفاده کرد.

علاوه بر این، می‌تواند به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا تشخیص دهند کدام ناشران و استراتژی‌ها بیشترین دسترسی را افزایش می‌دهند.

این گزارش به صورت جه، برای همه حساب‌های Display & Video 360 و Campaign Manager 360 در دسترس است.

به طور خلاصه

پلتفرم Display & Video 360 گوگل چندین ویژگی جدید را برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در برنامه‌ریزی، ،ید و اندازه‌گیری کمپین‌های تلویزیون متصل (CTV) خود معرفی کرده است.

این ویژگی‌ها شامل ارزیابی دسترسی منحصر به فرد و افزایشی ناشران استریم، مانند YouTube، Hulu، و Roku، پیش‌بینی شناسه معامله، رزرو فوری برای رزرو آسان‌تر مکان‌های ممتاز، مدیریت فرکانس تبلیغات در دستگاه‌های CTV، و شناسایی همپوش، با Unique Reach Overlap است. گزارش.

این ویژگی‌ها و به‌روزرس،‌های جدید نشان می‌دهند که چگونه Google به طور فعال ابزارهای خود را برای پاسخگویی به تقاضاهای رو به رشد تبلیغ‌کنندگان برای کمپین‌های CTV تطبیق می‌دهد.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: rafastockbr/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-launches-new-ctv-advertising-features/479383/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است