برای اینکه صفحه در فهرست گوگل قرار گیرد، نیازی به ایندکس شدن محتوای یک صفحه نیست.

در اینجا یک خط خوب از جان مو، گوگل در مورد ویژگی های فنی شاخص گوگل آورده شده است. جان گفت توییتر “محتوای یک صفحه برای ایند، شدن نیازی به ایند، شدن ندارد.”

در نهایت، شما می خواهید محتوای خود ایند، شود، بنابراین گوگل واقعاً می تواند قضاوت کند که آیا آن صفحه در فهرست گوگل باید برای درخواست مورد نظر شما رتبه بندی شود یا خیر. اما این فقط یک جنبه فنی است، از نظر نحوه ارجاع جان به این موضوع و من آن را دوست دارم.

یک مثال صفحه ای است که توسط robots.txt ،یدن آن ممنوع است. مورد دیگر زم، است که یک صفحه به ،وان بخشی از یک مجموعه hreflang شناخته می شود و URL با هم عوض می شود. یا زم، که یک URL قدیمی را که هدایت شده است جستجو می کنید.

– جان مو، بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 29 نوامبر 2022

این توییت ها هستند:

من واقعاً مطمئن نیستم که شما چه می‌پرسید… محتوای یک صفحه برای ایند، شدن یک صفحه یا استفاده از آن با جفت‌های hreflang در صورتی که معادل هستند نیازی به ایند، شدن ندارد. این کاملاً خوب است و نشانه ای از مشکل نیست.

– جان مو، بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 29 نوامبر 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-page-content-index-34483.html

این ی،ی چی؟ از نظر فنی، گوگل مجبور نیست محتوا، این کلمات، HTML، تصاویر و غیره را در این صفحه فهرست کند تا صفحه در فهرست گوگل قرار گیرد. Google فقط می‌تواند URL این صفحه را پردازش کند و URL که این صفحه وجود دارد و ممکن است محتوا یا HTML در آن داشته باشد یا نداشته باشد ممکن است ایند، شود. بنابراین URL هایی که صفحات وجود دارند می توانند در فهرست گوگل، با یا بدون محتوا باشند.

جان اضافه کرد که این برای استفاده از جفت‌های hreflang نیز صدق می‌کند، او گفت: “یا برای استفاده از جفت‌های hreflang اگر معادل هستند.” او افزود: “این کاملاً خوب است و نشانه ای از مشکل نیست.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است