نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/85-of-yelp-survey-respondents-say-they-trust-written-reviews-over-stars-only-389821
85٪ از افراد مورد بررسی به بررسی متن نوشته شده تنها با رتبه بندی ستاره اعتماد می کنند.
تو عمیق تر می تو،د مطالعه کامل Yelp را در مورد آنها بخو،د وبلاگ.
جنجال اخاذی در وبلاگ مقاله، yelp در ادامه به طرح اخاذی Google Reviews اشاره می کند که رستوران های زیادی را در شهرهای بزرگ تحت تأثیر قرار داده است. این رستورانها هجوم نقدهای تک ستاره گوگل را بدون هیچ متن نقدی تجربه ،د، زیرا کلاهبرداران سعی ،د از رستورانها گیفت کارتهای ۷۵ دلاری Google Play را اخاذی کنند تا نظرات جعلی خود را حذف کنند. به دلیل خطمشیهای متن بازبینی اجباری ما، این اتفاق در Yelp رخ نداد.
اما به طور مشابه، Yelp همچنین با یک اخاذی برخورد کرد جنجال – جدال سرسختانه از چندین سال پیش خود، و همچنین ناسازگاری با قو،ن درخواست بازبینی آن.
در یک نظرسنجی اخیر که توسط Yelp و توسط Material انجام شد، از 2000 آمریکایی خواسته شد تا آنچه را که به نظر آنها بررسی قابل اعتماد است، فاش کنند. پاسخ دهندگان گفتند که به طور متوسط پنج بررسی در مورد یک ،ب و کار برای اطلاع از تصمیمات ،ج خود می خوانند و 77 درصد می گویند که در حال حاضر بیشتر از همیشه نظرات آنلاین را می خوانند.
درباره نویسنده
یافته های کلیدی. Yelp در بررسی خود به موارد زیر دست یافت:
چرا ما اهمیت می دهیم. ،بوکارهای محلی در Yelp باید از تاکتیکهای اخلاقی و قانونی هنگام درخواست بازبینی استفاده کنند. از طرف دیگر، ،بوکارها میتوانند از تبلیغات پولی برای نمایش بالاتر در نتایج جستجو، پاسخ به هر گونه بررسی منفی و بهروزرس، صفحات خود برای بهینهسازی فهرستهای ،بوکارشان استفاده کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
مبارزه با نقدهای جعلی این نظرسنجی همچنین نشان داد که یا پاسخ دهندگ، که فکر می کنند یک بررسی جعلی را مشاهده کرده اند، 49٪ نظرات دیگر را می خوانند تا نظرات بیشتری در مورد ،ب و کار جمع آوری کنند. 34٪ بررسی احتمالی جعلی را نادیده می گیرند، 27٪ ،ب و کار دیگری پیدا می کنند و 24٪ بررسی را به پلت فرم مربوطه خود گزارش می دهند.