برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
با پایان یافتن سال 2022، از بازاریابان خواسته می شود تا روی کارایی تمرکز کنند و «با کمتر کار بیشتری انجام دهند». موفق ترین ها از ابزارهایی مانند معیارهای مح،ه شده، هوش مصنوعی و بینش بلادرنگ بهره می برند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
در این وبینار، بیاموزید که چگونه یک موسسه مالی با بیش از 21 میلیون مشتری فعال، دادههای مشتریان خود را به هم متصل میکند، مخاطبان را سریعتر ت،یم میکند و تجربیات شخصیسازی شده را در زمان واقعی ارائه میدهد.
ثبت نام امروز برای “با کمتر کار بیشتری انجام دهید: داده های مشتری را به کارایی بازاریابی متصل کنیدارائه شده توسط Salesforce.
در این وبینار رایگان به Salesforce بپیوندید و با ارسال ارتباطات کمتر مرتبط و هدفمند، موارد استفاده واقعی را برای یافتن موفقیت و نتایج تجاری بیاموزید.
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
منبع: https://searchengineland.com/webinar-do-more-with-less-to-get-ahead-in-2023-389840