خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 29 نوامبر 2022


در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

بسیاری از موارد سئوی محلی را برای شما دریافت کرده‌ایم، از جمله بررسی‌های طول،‌تر و پرمخاطب‌تر معمولاً در پانل محلی رتبه‌های طول،‌تر و بالاتری دارند. گوگل در حال آزمایش سرفصل های متعدد تبلیغات خدمات محلی است. نمایه‌های ،ب و کار Google اکنون می‌تواند نشان دهد که چه مدت طول می‌کشد تا شخص ویرایش‌های شما را بازبینی کند. نمایه‌های ،ب و کار Google همچنین می‌توانند مکان قبلی فهرست شما را نشان دهند. و گوگل چیزهایی که باید بد،د را در قالب چرخ فلک آزمایش می کند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • مطالعه: بررسی‌های طول،‌تر برای مدت طول،‌تری در صدر فهرست‌های محلی Google باقی می‌مانند
    تیم جوی هاوکینز یک مطالعه رتبه‌بندی محلی کوچک دیگر در گوگل انجام داد و متوجه شد که بررسی‌های طول،‌تر، بررسی‌های کلمه‌تر، به سمت بالای بررسی‌ها قرار می‌گیرند و همچنین برای مدت طول،‌تری در آنجا می‌مانند.


  • نمایه‌های ،ب‌وکار Google اکنون زمان بررسی برای برخی ویرایش‌ها را نشان می‌دهد
    Google اکنون ممکن است زمان لازم برای بررسی ویرایش درخواستی در نمایه‌های ،ب و کار Google را به شما نشان دهد. بنابراین اگر مثلاً دسته‌بندی ،ب‌وکارتان را ویرایش کنید، Google ممکن است به شما نشان دهد که این نوع ویرایش حدود 10 دقیقه طول می‌کشد تا توسط شخصی در Google بررسی شود.
  • نمایه ،ب و کار Google می تواند مکان قبلی را یادداشت کند
    رابط کاربری جدید نمایه ،ب‌وکار Google در جستجوی Google برای به‌روزرس، فهرست محلی‌تان، می‌تواند مکان قبلی ،ب‌وکارتان را قبل از اینکه بخواهید آن مکان را جابه‌جا کنید، نشان دهد. من فکر می کنم رابط قدیمی یک پین نقشه از مکان فعلی شما را در حالی که می خواهید آن را جابجا کنید به شما نشان می دهد، اما آن را به ،وان “قبلی” نشان نمی دهد.
  • تست‌های بر،ب سرفصل تبلیغات سرویس محلی Google
    گوگل در حال آزمایش سرفصل های مختلف برای تبلیغات خدمات محلی است. دو مورد از آنها بر،ب “تبلیغات” را نشان می دهند و یکی نشان نمی دهد، در حالی که همه آنها ،اوین مختلفی را برای لیست های تبلیغاتی آزمایش می کنند.

  • گوگل فرمت چرخ فلک را برای دانستن چیزهایی آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش ویژگی گسترش دهنده اصلاح جستجوی Things to know در قالب چرخ فلک است. به طور معمول، چیزهایی که باید بد،د در این قالب فهرست است، اما در اینجا گوگل آن را در قالب چرخ فلک آزمایش می کند.

  • Lizzi S،man’s Dog با جان مو، در Google Video همبازی می شود
    به زودی منتظر یک ویدیو، یک ویدیوی کریسمس، از گوگل باشید، جایی که جان مو، شاید گزارش آب و هوای خبری خود را با موضوع کریسمس ارائه دهد. اما یک همبازی خاص در آن ویدیو ممکن است فقط لیزی ساسمن باشد

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-29-2022-34485.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است