دریابید که چگونه می تو،د برند خود را به صورت آنلاین متمایز کنید و اکنون چه کاری می تو،د انجام دهید تا برای تجارت الکترونیکی آینده آماده شوید.

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-5-ways-to-make-cx-drive-conversions-and-revenue-389358

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


،ید آنلاین رونق گرفته است. در طول پنج سال گذشته، بازار به ،وان سهمی از درآمد ،ده فروشی جه، به طور تصاعدی رشد کرده است. مصرف کنندگان آنلاین هستند و انتظارات آنها در حال تغییر است. آنها به دنبال تجربه ،یدی هستند که بر اساس خواسته ها و نیازهایشان شخصی سازی شده باشد. برندهایی که تجربیات واقعی را از طریق رسانه‌های غنی – ویدیوهای قابل ،ید، سفارشی‌سازی هم‌زمان، محتوای تولید شده توسط کاربر و موارد دیگر ارائه می‌دهند – تبدیل و درآمد بیشتری را به همراه خواهند داشت.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است