اطلاعات جستجوی بیشتر، طرح‌بندی صفحه کانال جدید


YouTube چندین به روز رس، را در این هفته ارائه کرد، از جمله گسترش بینش جستجو به زبان های بیشتر و طرح بندی جدید برای صفحات کانال.

اطلاعات جستجوی YouTube به زبان‌های بیشتر

اطلاعات بینش جستجوی YouTube که در نوامبر 2021 معرفی شد، اطلاعاتی را درباره عبارت‌های پرطرفدار نشان می‌دهد، که می‌تواند به سازندگان کمک کند محتوای بیشتری را که مردم به دنبال آن هستند بسازند.

اطلاعات آماری جستجو به سازندگان اجازه می‌دهد درباره آنچه مخاطبانشان جستجو می‌کنند و بینندگان در سراسر YouTube جستجو کنند، تحقیق کنند.

به‌روزرس،‌های YouTube: اطلاعات جستجوی بیشتر، طرح‌بندی صفحه کانال جدیداسکرین شات از YouTube.com/CreatorInsider، نوامبر ۲۰۲۲.

علاوه بر این، بینش‌های جستجو، شکاف‌های محتوا را برجسته می‌کند، که می‌تواند به سازندگان کمک کند برای ویدیوهای بعدی خود ایده‌هایی ایجاد کنند.

تاکنون، اطلاعات آماری جستجو فقط به زبان ،یسی با قابلیت نمایش جستجوهای بینندگان در ایالات متحده، هند، کانادا و بریت،ا در دسترس بود.

اکنون، YouTube در حال آزمایش است تا جستجوی Insights را روی دسک‌تاپ به زبان‌های بیشتری از جمله ژاپنی، کره‌ای و هندی در دسترس قرار دهد و زبان‌های بیشتری در آینده ارائه شود.

طرح بندی جدید برای صفحات کانال یوتیوب

یوتیوب صفحات کانال را به دو صورت به روز می کند.

ابتدا، نوار ناوبری اکنون در زیر بخش اطلاعات کانال قرار دارد.

به‌روزرس،‌های YouTube: اطلاعات جستجوی بیشتر، طرح‌بندی صفحه کانال جدیداسکرین شات از YouTube.com/CreatorInsider، نوامبر ۲۰۲۲.

با کلیک کاربران از طریق برگه های مختلف، اطلاعات کانال در بالای صفحه باقی می ماند.

این تغییر علاوه بر آسان‌تر ، دسترسی کاربران به این اطلاعات، دکمه‌های «پیوستن» و «فروشگاه» را بیشتر نمایان می‌کند و به طور بالقوه درآمد سازندگان را افزایش می‌دهد.

تغییر دوم این است که ویدیوها اکنون به دو تب جدا می شوند: ویدیوهای طول، و YouTube S،rts.

قبلاً همه ویدیوها در یک برگه گروه بندی می شدند که تشخیص تفاوت بین انواع ویدیو را دشوار می کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره به‌روزرس،‌های این هفته YouTube برای سازندگان، ویدیوی زیر را ببینید:


تصویر ویژه: Wirestock Creators/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/youtube-updates-more-search-insights-new-channel-page-layout/470203/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است