پدید آوردن ستون های سفارشی در رابط Google Ads به شما امکان می دهد داده های خود را به راحتی مرتب کنید و تجسم کنید. هر کمپین را به طور مستقل تجزیه و تحلیل کنید.
هنگام تنظیم آن برای اولین بار، تعویض اه، بهینه سازی کمپین مبتنی بر وب با اه، مبتنی بر CRM می تواند مشکل باشد. در اینجا پنج روش برتر برای کاهش خطر وجود دارد.
1. به تبدیل های خود ارزش اضافه کنید
درباره نویسنده
پس از بهینهسازی نقاط تبدیل قیف پایینتر، بازی خود را با حدا،ر ، ارزش تبدیل یا استراتژیهای پیشنهاد قیمت tROAS افزایش دهید.
هنگامی که رویکرد تمام قیف موفقیت آمیز بود، می تو،د بهینه سازی را برای یک رویداد تبدیل در یک زمان شروع کنید. با هر کمپین منحصر به فرد رفتار کنید و کمپین هایی را که آماده حرکت به سمت پایین هستند تنظیم کنید.
آزمایشها باید حداقل دو هفته قبل از تعیین برنده اجرا شوند، اما اگر بودجههای شما کم باشد یا تاخیر تبدیل طول، باشد، ممکن است بیشتر طول بکشد.
افزایش در تبدیل باطن باید به ،وان معیار کلیدی موفقیت این آزمایش سنجیده شود.
زم، که کمپین برند آنها در یک ماه بیش از 15 MQL داشت، ما به بهینه سازی فقط برای MQLها روی آوردیم که منجر به افزایش 4 برابری ارزش تبدیل در آن کمپین شد.
اه، بهینهسازی کمپینهای فردی و استراتژیهای مناقصه باید با مرحله قیف و آنچه که بهترین عملکرد را دارد، هماهنگ باشد.
برای مثال، اگر تبدیل OCT شما «فروش» است، باید یک هدف سفارشی برای «فروش» ایجاد کنید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
3. برای کمترین نقطه تبدیل ممکن بهینه سازی کنید
جدید در زمین موتورهای جستجو
بسته به اندازه حساب، تعیین ،یبی عالی از اه، بهینهسازی و استراتژیهای مناقصه میتواند چندین ماه طول بکشد. مشاهده ناچیز یا عدم بهبود عملکرد بعد از دو هفته اولیه می تواند نگران کننده باشد، اما اجرای آزمایش برای سه دوره کامل برای تعیین برنده توصیه می شود.
به ،وان مثال، کمپین کنترل بر اساس هزینه به ازای هر اقدام هدف (tCPA) و برای MQL ها بهینه شده است. کمپین آزمایشی باید روی tCPA باقی بماند اما برای مرحله بعدی در قیف (جلسه زمانبندی شده) بهینه شود. پس از مشخص شدن برنده، متغیر دیگری را با انجام یک آزمایش جداگانه آزمایش کنید.
من ترجیح میدهم آزمایشی را برای هرگونه تغییر عمده در مناقصه تنظیم کنم تا نوسانات حساب را کاهش دهم.
با وجود خطرات مرتبط با نوسانات عملکرد، مزایا باید بیشتر از نوسانات باشد.
من دوست دارم خودم را یک ریسک پذیر حساب شده تصور کنم. از آنجایی که من TSA PreCheck دارم و وضعیت پرواز خود را از خانه نظارت می کنم، فقط یک ساعت قبل از پرواز به فرودگاه می رسم. من رستورانهای جدید شهر را امتحان میکنم، اما تا زم، که سایتهای بررسی را جستجو نکردهام و منو را اسکن نکردهام، سوار ماشین نشوید.
هنگامی که تمام مراحل قیف بازاریابی شما با مقادیر مربوطه به Google Ads وارد شد، بهینه سازی کمپین ها را برای تمام مراحل قیف شروع کنید.
تغییرات عمده در حساب Google Ads، الگوریتمها را به مرحله یادگیری میفرستد و با یادگیری مجدد، نوس، ایجاد میکند.
به حدا،ر رساندن پتانسیل OCT مست،م تخصیص هر عمل یک مقدار است.
یک ریسکپذیر ممکن است بهینهسازی حساب را به یکباره تغییر دهد. برو و باند را پاره کن:
- اگر می تو،د نوسانات عملکرد معده.
- اگر اکانت کاملا نو است.
- یا اگر حجم تبدیل در حال حاضر ضعیف است.
با گذشت زمان و جمعآوری دادهها، میتو،د به فشار دادن محدودیتها و بهینهسازی نقاط پایینتر در قیف ادامه دهید.
مقادیر اختصاص داده شده به یادگیری ماشینی می گویند که ارزش هر تبدیل چقدر است. بنابراین، سیستم میتواند بر این اساس با استراتژیهای مناقصه مبتنی بر ارزش پیشنهاد دهد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
در حال حاضر، ما می د،م که ردیابی تبدیل آفلاین (OCT) در هر حسابی ضروری است.
این تاکتیک داده های تبدیل بیشتری را برای کمپین های شما ایجاد می کند و مرحله یادگیری را سرعت می بخشد.
این استراتژی های پیشنهادی را می توان و باید در یک آزمایش آزمایش کرد، به خصوص اگر از ش،تن الگوریتم وحشت دارید.
با کمی صبر و تمرینات تنفسی، یکی از مشتریان من از زمان بهینه سازی برای تبدیل Backend با OCT، 74٪ بهبود در هزینه هر MQL مشاهده کرد.
رابط کاربری اجازه نمیدهد اه، OCT به،وان رویدادهای تبدیل واحد، بلکه به،وان یک دسته تبدیل به،وان یک کل تنظیم شوند. از این رو، اه، سفارشی باید هنگام بهینه سازی به سمت یک نقطه در قیف ایجاد شود.
برای کاهش نوسانات عملکرد، آزمایشی را راهاندازی کنید که با توجه به نیاز Google به حداقل 15 تبدیل در 30 روز گذشته، تا پایینترین نقطه ممکن در قیف بهینه شود.
هر استراتژی پیشنهادی را می توان در کنار این تاکتیک آزمایش کرد، اما بسیار مهم است که آزمایشی که ایجاد می کنید فقط یک متغیر را در یک زمان تغییر دهد.
حتی اگر برای بازگشت هدف در هزینه تبلیغات (tROAS) یا به حدا،ر رساندن ارزش تبدیل آماده نیستید، تنظیم این مقادیر از همان ابتدا امکان راه اندازی آسان را در زم، که آماده هستید، فراهم می کند.
2. برای تمام مراحل قیف بهینه سازی کنید
این بدان م،است که اگر به طور متوسط دو هفته طول می کشد تا یک MQL به یک “جلسه زمان بندی شده” تبدیل شود، باید آزمایش را حداقل به مدت شش هفته قبل از فراخو، آن اجرا کنید. وارسی گزارش معیارهای مسیر گوگل برای مشاهده اینکه هر تبدیل چند روز طول می کشد.
5. تست مناقصه مبتنی بر ارزش
مانند بسیاری از بازاریابان که دیروز به دنبال نتیجه هستند، صبر من ممکن است کوتاه باشد. اما برای راضی نگه داشتن مشتریان، ایجاد تعادل بین استراتژی های آینده با خطر برهم زدن KPI ها ضروری است.
این استراتژیهای قیمتگذاری هوشمند قیمتها را بهطور خودکار تنظیم میکنند تا ارزش یک تبدیل احتمالی را زم، که کاربر کلمات کلیدی را جستجو میکند، پیشبینی کند.
برای اینکه الگوریتم ها از این جهت ارائه شده بهره مند شوند، مقادیر لازم نیست دقیق باشند.
در نظر بگیرید که همه کلمات کلیدی ی،ان ایجاد نمی شوند. کلمات کلیدی بالای قیف، خط لوله را کندتر از عبارات غیر نام تجاری یا برند شما ایجاد می کنند.
اگر نمی تو،د از مقادیر واقعی و پویا از CRM خود استفاده کنید، گوگل یک ماشین حساب که می تواند در برآوردها کمک کند.
کری آمودیو مدیر ارشد تبلیغات دیجیتال در حلقه بسته. او که متخصص در بازاریابی B2B SaaS بود، در اجرای استراتژیهای تبلیغات دیجیتال در شبکههای اجتماعی، جستجو و نمایش در حین کار در شرکتهای فناوری B2B به خوبی تبحر داشت. کری نزدیک به چهار سال است که در سمت آژانس در Closed Loop بوده و با مشتری، مانند Slack، Netskope، Outreach، xMatters، Podium و Corporate Visions کار کرده است.
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-tracking-offline-conversions-best-practices-389544
در این مثال، دو کمپین برتر دارای حجم MQL کافی برای بهینه سازی برای MQL ها هستند تا کل قیف.
رویکرد من برای ریسک ، در محل کار مشابه است. آزمایش آ،ین استراتژیهای مناقصه من را هیجان زده میکند، اما حرکات من عمدی هستند تا از عملکرد مزاحم جلوگیری کنند.
ریسک پذیری بخشی از کار هر بازاریاب است. هیچ استراتژی تضمین شده نیست که کار کند.
گوگل می گوید[…] استفاده از اه، سفارشی در کمپینها ممکن است استراتژی پیشنهادی شما را کارآمدتر کند، اما اگر حساب شما با دادههای کافی تثبیت شده باشد، اه، سفارشی باید به نفع شما باشد.
4. به نتایج با قیف پایین تر ادامه دهید
بنابراین، به آنجا بروید و ریسک های حساب شده را بپذیرید. زم، که احساس نگر، می کنید، باهوش، جسور و مشتاق به راه اندازی آزمایش باشید.