به‌روزرسانی Google Coati، لرزش‌های آخر هفته بیشتر، اشکال بررسی‌های محلی، رشوه در Google Ads، جستجوی اپل با تأخیر و موارد دیگر


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

این هفته متوجه شدیم که آپدیت پاندا گوگل در یک برهه از زمان به آنچه به‌روزرس، Google Coati نامیده می‌شود، تبدیل شده است. گوگل هفته گذشته نیز به‌روزرس، آ، هفته‌ای دیگر داشت. کنسول جستجوی Google یک برگه ،ید جدید با ادغام Merchant Center کارآمدتر اضافه کرد. گوگل اعلام کرد که اکنون برای جداکننده‌های اعشاری عددی بازبینی، نقطه‌هایی را روی کاما توصیه می‌کند. گوگل گفت اقدامات دستی نتیجه غنی می تواند نه تنها منجر به حذف نتایج غنی شود، بلکه به یک اقدام دستی هر،مه گسترده تر منجر شود. گوگل گفت پیوند متقابل کلمات در محتوای شما باید فقط زم، انجام شود که مرتبط باشد. گوگل پارامترهای URL را انتخاب می کند که کار نمی کنند، اما یاد می گیرد به مرور زمان آنها را حذف کند. گوگل گفت تغییر مسیر از صفحات غیر مرتبط به صفحه هدف آسیبی نمی رساند. Google جستجو، ،ید، نقشه، واقعیت افزوده و ویژگی‌های جدید را ارائه می‌کند. Google در حال آزمایش ویژگی‌های کاوش بیشتر در جستجوی Google است. گوگل در حال آزمایش ویژگی های تصویر در تصویر در جستجو است. بررسی‌های گوگل به دلیل برخی اشکال عجیب و غریب پیشنهاد ویرایش حذف شدند، اما به ما گفته شده که رفع شده است. یک مطالعه محلی می گوید که بررسی اخیر برای رتبه بندی مهم است. باید مراقب ادعاهای مالکیت جعلی نمایه ،ب و کار Google خود باشید. گوگل در حال آزمایش رابط های ع، پانل دانش محلی جدید است. ابزار به‌روزرس،‌های Google Business اکنون یک ابزار برش تصویر دارد. Google Business Profiles یک ویژگی برای جام جه، اضافه کرد و اگر آن را به صورت زنده در محل برگزاری خود نشان می دهید. گوگل به تبلیغ‌کنندگان 100 دلار یا بیشتر رشوه می‌دهد تا در استفاده از توصیه‌های خودکار ثبت‌نام کنند، اما PPCs پاسخ منفی می‌دهد. و جستجوی اپل حداقل چهار سال دیگر است. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

حامی: خلاصه ویدیویی این هفته توسط حمایت مالی می شود Wix – جدید رو دیدی ویرایش توسط صفحه ویژگی های سئو از Wix؟

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-11-18-2022-34436.html

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

جستجوی موضوعات بحث:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است