گوگل ویژگی های جدید جستجو، خرید و نقشه ها را راه اندازی می کند

گوگل از امروز در ایالات متحده عرضه می شود گفت.

گوگل مجموعه‌ای از ویژگی‌های جستجوی جدید را در سرتاسر جستجوی Google، لنز گوگل، ،ید و نقشه‌ها اعلام کرده است که همگی با هدف ارائه جستجو برای کاربران بیشتر به روش‌های مفیدتر هستند. این پیشرفت‌ها از Multisearch، Google Leons، Google S،pping و Google Maps عبور می‌کنند.

به‌علاوه، گوگل به لطف نماد صندلی چرخدار در Google Maps، Google Maps را برای اینکه مک، دارای ورودی قابل دسترسی برای صندلی چرخدار باشد، اضافه کرد. این قابلیت به صورت جه، در اندروید و iOS در هر جایی که ایستگاه های شارژ EV در دسترس باشد در دسترس خواهد بود.

چرا ما اهمیت می دهیم

این ویژگی است که ما مدتی قبل به آن پرداختیم اما اکنون در ایالات متحده به صورت زنده در دسترس است.

جستجوی نمای زنده Google Maps

گوگل از شبکه‌های متخاصم مولد که به مدل‌های GAN نیز معروف هستند برای ارائه بهتر متن ترجمه شده استفاده می‌کند. این همان فناوری است که گوگل در دستگاه‌های پی،ل به ،وان ویژگی Magix Eraser روی ع،‌ها استفاده می‌کند.

این چیزی است که به نظر میرسد:

ترجمه گوگل لنز در حال ارتقا است

این در اوا، امسال، قبل از پایان سال 2022 راه اندازی می شود.

،ید گوگل با کفش های AR

جدید در زمین موتورهای جستجو

Google همچنین قابلیت فیلتر ، Google Maps را برای ایستگاه‌های شارژ با دوشاخه‌های شارژ سریع یا ایستگاه‌هایی با دوشاخه‌های سازگار با خودروی الکتریکی شما اضافه کرده است. این می‌تواند هزینه‌های CSS و CHAdeMo را نشان دهد که 350 کیلووات یا حتی 50 کیلووات هستند، به‌علاوه Google ممکن است حتی در دسترس بودن آنها را نشان دهد. این قابلیت به صورت جه، در اندروید و iOS در هر جایی که ایستگاه های شارژ EV در دسترس باشد در دسترس خواهد بود.

در اینجا یک اسکرین شات از آنچه به نظر می رسد آمده است:

مدل های جدید ،ید برای زیبایی AR

در اینجا یک GIF از آن در عمل آمده است:

جستجوی غذاهای خاص

علاوه بر جستجوی ع، برای غذاهای نزدیک خود، می تو،د جستجوی خود را نیز تایپ کنید تا آن ظروف خاص را پیدا کنید. Google رستوران‌های اطراف را برای یافتن این غذا به شما نشان می‌دهد و Google همچنین اطلاعات بیشتری درباره قیمت، مواد اولیه و اطلاعات منوی اضافی به شما می‌دهد.

در اینجا نمونه‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه Google Lens ترجمه را به روشی آسان‌تر برای درک جستجوگران پوشش می‌دهد:

گوگل مدتی است که این ویژگی را به نمایش گذاشته است، اما از هفته آینده، این ویژگی در لندن، لس آنجلس، نیویورک، پاریس، سانفرانسیسکو و توکیو آغاز خواهد شد.

“این روش جدید جستجو به من و ،ب و کارهای محلی در جامعه کمک می کند، بنابراین می توانم راحت تر از مغازه های محله در طول تعطیلات حمایت کنم.” گفت سیندی هوین، مدیر محصول، لنز گوگل.

این ویژگی همچنین امروز به زبان ،یسی در ایالات متحده در دستگاه های تلفن همراه و در برنامه Google در Android و iOS راه اندازی می شود.

گوگل در حال ارائه به‌روزرس، بزرگی برای قابلیت‌های ترجمه مرتبط با لنز Google است. این به‌روزرس، به جستجوگران امکان می‌دهد متن را در پس‌زمینه‌های پیچیده‌تر ترجمه کنند. گوگل به جای پوشاندن متن اصلی، متن اصلی را پاک می کند و پی،ل های زیر آن را با پس زمینه ای که توسط هوش مصنوعی ایجاد می شود، دوباره ایجاد می کند، سپس گوگل متن ترجمه شده را در بالای تصویر قرار می دهد.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-launches-new-search-s،pping-and-maps-features-389636

درباره نویسنده

بری شوارتز

این ویژگی امروز به زبان ،یسی در نتایج جستجوی تلفن همراه ایالات متحده راه اندازی می شود.

Google همچنین ویژگی‌های ،ید را منتشر کرده است تا به شما کمک کند کفش‌ها را در AR، واقعیت افزوده، روی کفش‌های خود ببینید. گوگل گفت این تجربه جدید ،ید AR برای کفش‌های کت،، به شما امکان می‌دهد بچرخید، زوم کنید و کفش‌ها را در فضای خود ببینید. این در برندهایی مانند Saucony، VANS و Merrell کار خواهد کرد.

همچنین، گوگل ویژگی‌های جدید جستجوی واقعیت افزوده را برای شما اضافه کرده است تا محصول را روی مدل‌هایی با ویژگی‌های مختلف، رنگ پوست و موارد دیگر امتحان کنید. Google یک کتابخانه ع، جدید با 150 مدل اضافه کرد که طیف متنوعی از رنگ پوست، سن، ،ت، شکل صورت، قومیت و نوع پوست را نشان می‌دهد تا به شما کمک کند تا بیش از 2000 سایه زیرسازی را از طیف گسترده‌ای از برندها آزمایش کنید.

اکنون می تو،د با استفاده از برنامه Google در تلفن خود، محله هایی با واقعیت افزوده را جستجو و کاوش کنید. تو می تو، اکنون برنامه Google Maps را در تلفن خود بردارید، روی نماد دوربین کلیک کنید و از طریق صفحه نگاه کنید تا همپوش، هایی را که دقیقاً در نزدیکی شما قرار دارد را در زمان واقعی مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که برخی از این موارد در رویداد Search On چند ماه پیش اعلام شد.

از طریق Multisearch غذا پیدا کنید

اگر شما یا هر یک از مشتریانتان در هر یک از این مشاغل هستید و می‌تو،د از هر یک از این ویژگی‌ها استفاده کنید، احتمالاً باید در معرض دید بیشتری از جستجوی Google برای انجام این کار قرار بگیرید. به ،وان یک جستجوگر، این ویژگی ها نه تنها سرگرم کننده و مفید هستند، بلکه بسیاری از آنها کاملاً جالب هستند.


در اینجا یک اسکرین شات از آنچه به نظر می رسد آمده است:

Google Maps فیلترهای شارژ EV و قابلیت دسترسی به صندلی چرخدار را اضافه می کند

غذای غذایی را می بینید که فکر می کنید خوشمزه به نظر می رسد و شما را گرسنه می کند؟ خوب، اکنون با Google Lens، می‌تو،د از آن غذا ع، بگیرید و سپس «near me» را در Google Multisearch تایپ کنید تا Google رستوران‌هایی را به شما نشان دهد که می‌تو،د آن غذا را از منوی آن‌ها سفارش دهید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است